Το πρώτο FIAT Panda 4×4 εμφανίστηκε το 1983 και γρήγορα κέρδισε φανατικούς θαυμαστές χάρη στην ικανότητά του να ανταπεξέρχεται σε κάθε έδαφος παρά τις πολύ μικρές του διαστάσεις. Την ίδια στιγμή, παρέμενε ένα εύχρηστο και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο πόλης, ενσαρκώνοντας ένα μοναδικό για την εποχή χαρακτήρα (διαβάστε περισσότερα για το Panda 4X4 εδώ).
Διαβάστε επίσης: Το νέο “Made in Italy” υβριδικό FIAT με χειροκίνητο κιβώτιο – Πού θα κατασκευάζεται
Τις ίδιες αξίες θέλει να υπηρετήσει και το Grande Panda 4×4 concept, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής. Από τεχνικής σκοπιάς, την κίνηση των πίσω τροχών εξασφαλίζει ένας ηλεκτρικός κινητήρας που δεν έχει καμία μηχανική σύνδεση με τους εμπρός. Το αποτέλεσμα είναι η διατήρηση της κορυφαίας αποδοτικότητας στις αστικές συνθήκες με την πρόθεση το σύστημα να προσφέρει αξιόλογες επιδόσεις και σε πιο απαιτητικά εδάφη.
Η σχεδίαση τείνει προς το σκληροτράχηλο και κερδίζει τις εντυπώσεις αφού οι επιλογές της ιταλικής εταιρείας κάνουν το Grande Panda να δείχνει πιο περιπετειώδες με τις μεγάλες λευκές ατσάλινες ζάντς για τους τροχούς του και τη σχάρα οροφής πάνω στην οποία έχει τοποθετηθεί μία ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων.
Διαβάστε επίσης: Το μοτέρ “διαμαντάκι” κάτω από το καπό του Fiat Uno
Οι έξτρα προβολείς μπροστά, τα προστατευτικά χαμηλά στις πόρτες αλλά και οι πλαστικές προστασίες στους θόλους και στα μαρσπιέ συμπληρώνουν την εικόνα του Grande Panda 4×4 concept.