Honda Monkey 125: Ο “μπόμπος” με νέο μοτέρ και κατανάλωση 1,5 λτ./100 χλμ.!

Νέο κινητήρα και κιβώτιο αποκτά η τελευταία γενιά του Honda Monkey, με τον "μπόμπο" των Ιαπώνων να βελτιώνεται και στη συμπεριφορά του.
honda monkey 125 μπόμπος 2022

Μετά την αναγέννηση του το 2018, το θρυλικό Monkey της Honda ανανεώνεται για το 2022, με ένα νέο, αερόψυκτο κινητήρα που συνοδεύεται από κιβώτιο 5 σχέσεων και συμβατότητα με τις προδιαγραφές Euro 5. Παράλληλα ο “μπόμπος”,όπως είναι το παρατσούκλι του στη χώρα μας, απέκτησε και νέα αμορτισέρ, τα οποία σύμφωνα με τους Ιάπωνες βελτιώνουν τα επίπεδα άνεσης ενώ μια σωληνωτή ατσάλινη σχάρα εντάσσεται στον στάνταρ εξοπλισμό της λιλιπούτειας μοτοσυκλέτας και αυξάνει παράλληλα τη χρηστικότητα του στην καθημερινή κίνηση.

Διαβάστε επίσης: Τι θα λέγατε για ένα ηλεκτρικό Honda S2000;

Ο νέος αερόψυκτος κινητήρας με τις δύο βαλβίδες και τον έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής αποδίδει 9,4 ίππους και 11 Nm ροπής στις 6.750 και 5.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Πολλές ήταν οι αλλαγές και στα περιφερειακά του μοτέρ με το κουτί του φίλτρου αέρα να έχει επανασχεδιαστεί για βελτίωση της ροής του φρέσκου αέρα, ενώ νέος είναι και ο καταλύτης, που είναι μικρότερος από τον προηγούμενο αλλά πιο αποδοτικός σε σχέση με αυτόν.

Το νέο κιβώτιο 5-σχέσεων, που αντικαθιστά το παλιότερο 4-σχέσεων, διευρύνει την κλιμάκωση με στόχο τις επιδόσεις και την άνεση στις μεγαλύτερες διαδρομές. Από την έξτρα σχέση κερδισμένη αναμένεται να βγει η οικονομία με την Honda να ανακοινώνει τελική 91 χλμ./ώρα. Επίσημα η ιαπωνική εταιρία κάνει λόγο για μόλις 1,5 λίτρα/100 χλμ., μια μέτρηση που έγινε κατά το πρότυπο WMTC.

Honda Monkey 125

Στον τομέα των αναρτήσεων το ανεστραμμένο (USD) πιρούνι με διαδρομή 100 χλστ. παραμένει και φέρει φινίρισμα Alumite. Τα δύο αμορτισέρ διαθέτουν ελατήρια δύο σταδίων και νέα στοπ για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης σε δρόμους με ανωμαλίες και μειωμένη πιθανότητα τερματισμού. Έχουν διαδρομή 102 χλστ. και η μέγιστη απόσταση από το έδαφος του Monkey είναι 175 χλστ.

Διαβάστε επίσης: Νέο Honda Civic (+video)

Με βάρος μόλις 104 κιλά και μεταξόνιο που δεν υπερβαίνει τα 1.145 χλστ. το Monkey 125 είναι ένας πραγματικός φονέας της κίνησης με τη ρετρό αισθητική του να το κάνει να ξεχωρίζει και να απευθύνεται σε όλους, μικρούς και μεγάλους.

Το ανανεωμένο Honda Monkey 125 αναμένεται στην Ελλάδα τον ερχόμενο Αύγουστο και θα είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα, κόκκινο, κίτρινο και σε νέο μπλε μεταλλικό χρώμα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με μικρή πτώση έναντι του Νοεμβρίου του 2024 έκλεισε ο περασμένος μήνας στις ταξινομήσεις δικύκλων με το σύνολο όμως στο 11μηνο να βρίσκεται ψηλότερα....
Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Σημαντικές είναι οι αλλαγές στην γκάμα enduro της Fantic για το 2026, με τις μοτοσικλέτες της να πληρούν και τις προδιαγραφές Euro 5+....
Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota C-HR+

Το SUV της Toyota με 11ετή εγγύηση και έως 343 ίππους – Που θα το δείτε από κοντά

Honda

Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας: Άνοδος στο 11μηνο του 2025 – Οι εταιρείες που “σάρωσαν”

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται