Honda Sensing 360 : Τα Honda θα “βλέπουν” προς όλες τις κατευθύνσεις

Η Honda αποκάλυψε το νέο "πακέτο" συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης "Sensing 360" που επιτρέπει στα αυτοκίνητα της να επιτηρούν τον χώρο προς όλες τις κατευθύνσεις.
Honda SENSING 360 2021

Το νέο πακέτο τεχνολογιών Sensing 360 που παρουσίασε η Honda έχει σκοπό να εξαλείψει τα τυφλά σημεία που δημιουργούνται γύρω από ένα αυτοκίνητο και να συνεισφέρει έτσι στα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, του οδηγού, των επιβαινόντων αλλά και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου.

Διαβάστε επίσης – H Honda παρουσιάζει το πρώτο διηπειρωτικό “Light Jet” του κόσμου (+video)

Οι νέες τεχνολογίες ασφάλειας Honda Sensing 360 αποτελούν εξέλιξη αυτών που εφάρμοζε μέχρι σήμερα η ιαπωνική εταιρία και αναμένεται να κάνουν την εμφάνιση τους στα μοντέλα παραγωγής της Honda από το 2022, ξεκινώντας από εκείνα που προορίζονται για την αγορά της Κίνας. Σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση, οι Ιάπωνες έχουν σκοπό να εφαρμόσουν τις συγκεκριμένες τεχνολογίες σε όλα τα μοντέλα που είναι διαθέσιμα στις σημαντικότερες γι’ αυτούς αγορές έως και το 2030.

Το νέο πακέτο τεχνολογιών Sensing 360 προσθέτει πέντε συνολικά αισθητήρες ραντάρ -έναν εμπρός και έναν για κάθε γωνία του αυτοκινήτου- πολλαπλασιάζοντας έτσι τα όσα “έβλεπε” η μοναδική κάμερα του προηγούμενου συστήματος στο εμπρός μέρος. Έτσι το σύστημα αποκτά ικανότητα επιτήρησης 360 μοιρών και συμβάλλει αποφασιστικά στη μείωση των ατυχημάτων που οφείλονται στα τυφλά σημεία ενός αυτοκινήτου.

Οι νέοι αισθητήρες αναβαθμίζουν και τη λειτουργία προειδοποίησης ενδεχόμενης σύγκρουσης σε διασταυρώσεις, αφού πλέον αντιλαμβάνεται οχήματα που έρχονται από όλες τις κατευθύνσεις, ενώ η προειδοποίηση είναι εφικτή και όταν το όχημα ξεκινά από στάση σε μία διασταύρωση ή κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα.

Διαβάστε επίσης – Όταν η Mercedes-Benz κατασκεύαζε και πωλούσε Honda! (+video)

Το Sensing 360 συμβάλλει επίσης και στην αναβάθμιση της λειτουργίας του συστήματος ελέγχου αλλαγής λωρίδας τόσο ηχητικά όσο και με μέσω του τιμονιού, για την αποφυγή ενδεχόμενης σύγκρουσης με διερχόμενο αυτοκίνητο. Επιπλέον αναβαθμίζεται και το το σύστημα αλλαγής λωρίδας σε ενεργό, όταν ο οδηγός χρησιμοποιήσει το φλας για να αλλάξει λωρίδα, έχοντας ενεργοποιήσει παράλληλα το ενεργό cruise control. Το νέο σύστημα προσφέρει τις υπηρεσίες του σε αυτή την περίπτωση υποβοηθώντας τον οδηγό στο τιμόνι, κάτι που κάνει και με τις καμπές του αυτοκινητόδρομου, προσαρμόζοντας την ταχύτητα, αλλά και την στροφή του τιμονιού σύμφωνα με την καμπυλότητα τους.

Να σημειωθεί ότι οι νέες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης της Honda αποτελούν καρπό εξέλιξης που προέκυψε από το σύστημα αυτοματοποιημένης οδήγησης επιπέδου 3 των Ιαπώνων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Υπάρχει εδώ και δεκαετίες, σίγουρα το έχει και το δικό σας αυτοκίνητο! Δείτε στο video πως λειτουργεί το πιο διαδεδομένο αντικλεπτικό σύστημα......
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Skoda Offers 2025

Skoda Offers – Προσφορές με όφελος έως 2.850 ευρώ – Για ποια μοντέλα

Geely Experience Store εγκαίνια 2025 Ελλάδα

Tο πρώτο Geely Experience Store στην Ελλάδα – Πού βρίσκεται

DFSK E5

Το υβριδικό SUV με αυτονομία έως 1.200 χλμ. και 686 λτ. πορτμπαγκάζ – Από 32.500 ευρώ