Η αλήθεια και το παρασκήνιο, για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η κατασκευή ενός ηλεκτρικού οχήματος δημιουργεί περισσότερες εκπομπές άνθρακα από την κατασκευή ενός συμβατικού αυτοκινήτου ή μήπως όχι;

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Να ξεκινήσουμε λέγοντας ότι η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία που παράγει ή θα παράγει ηλεκτροκίνητα οχήματα είναι άμεσα, σχεδόν αποκλειστικά εξαρτημένη από την Κίνα.

Η Κίνα έχει τα κατάλληλα ορυκτά σε τεράστιες ποσότητες για την κατασκευή μπαταριών κάθε είδους και οποιοδήποτε εργοστάσιο στον υπόλοιπο πλανήτη που παράγει μπαταρίες είτε χρησιμοποιεί έμμεσα πρώτες ύλες από την Κίνα, είτε άμεσα, είτε δανείζεται ή αγοράζει ακριβά την τεχνολογία των Κινέζων.

Οι «Ευρωπαϊκές Κασσάνδρες» μέμφονται τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες επειδή δεν τολμούν να χτίσουν δικά τους εργοστάσια κατασκευής μπαταριών, αλλά αν δει κανείς τα δισ. ευρώ που απαιτούνται για ένα τέτοιο εργοστάσιο και μάλιστα με εισαγωγή τεχνολογίας, θα καταλάβει ότι δεν είναι και το πιο απλό πράγμα στον κόσμο.


Ένα δείγμα είναι το πολυαναμενόμενο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών Catl στο Erfurt της Ανατολικής Γερμανίας, το οποίο κατασκευάζει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής-προμηθευτής μπαταριών της Κίνας.

Μια και αναφερόμαστε σχεδόν αποκλειστικά στην Κίνα, να αναφέρουμε ότι για να πουλήσει κάποιος Ευρωπαίος, Αμερικανός ή Ασιάτης κατασκευαστής αυτοκινήτων ηλεκτροκίνητα οχήματα στην Κίνα, τα αυτοκίνητα αυτά θα πρέπει να έχουν κινεζικές μπαταρίες…

Και πώς φτιάχνονται οι μπαταρίες;

Ας μεταφερθούμε στη γιγάντια Κίνα και ας επισκεφτούμε τα ορυχεία σπάνιων και ευγενών μετάλλων, και εν προκειμένω την περιοχή της Jiangxi. Εκεί, τα σπάνια μέταλλα υπάρχουν μόνο σε μικροσκοπικές ποσότητες και σε ακατάλληλες θέσεις, οπότε πρέπει να μετακινηθεί πολλή γη για να πάρει κάποιος μόνο λίγο από αυτό το σπάνιο μετάλλευμα.

Οι εργάτες σκάβουν οπές τριών μέτρων και ρίχνουν θειικό αμμώνιο για να διαλύσουν τον αμμώδη πηλό. Τότε τραβούν τους σάκους με τη λάσπη και την περνούν μέσα από πολλά λουτρά οξέος. Αυτό που έχει απομείνει, ψήνεται σε έναν κλίβανο, αφήνοντας πίσω τις σπάνιες γαίες που απαιτούνται για να δημιουργηθούν οι μπαταρίες που έχουμε πλέον ανάγκη στα πάντα: από τα τηλέφωνα μέχρι το ηλεκτροκίνητο όχημά μας.

Σε αυτό το ορυχείο, αυτές οι σπάνιες γαίες ανήλθαν στο 0,2 τοις εκατό από αυτό που εξάγεται από το έδαφος. Το άλλο 99,8% είναι μολυσμένο με τοξικές χημικές ουσίες και απορρίπτεται στο περιβάλλον. Η ζημιά αυτή είναι δύσκολο να προσδιοριστεί ποσοτικά, όπως ακριβώς και η επίδραση της γεώτρησης πετρελαίου.

Και, όπως γίνεται σε κάθε στάδιο παρόμοιων διαδικασιών, τα ορυχεία αποκρύπτουν συνήθως τις ρυπάνσεις. Το ορυχείο της Jiangxi έχει σχετικά εύκολο έργο, επειδή σκάβει πηλό, αλλά πολλά ορυχεία βασίζονται σε εξοπλισμό θραύσης πετρωμάτων με αστρονομικούς λογαριασμούς ενέργειας, καθώς και υψικαμίνους με άνθρακα για τα τελικά στάδια ψησίματος. Αυτό σημαίνει ότι παράγεται πολύ διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα κατά τη διαδικασία εξευγενισμού ενός υλικού που προορίζεται για το αυτοκίνητό σας με μηδενικές εκπομπές ρύπων…

Στην πραγματικότητα, η κατασκευή ενός ηλεκτρικού οχήματος δημιουργεί περισσότερες εκπομπές άνθρακα από την κατασκευή ενός συμβατικού αυτοκινήτου, κυρίως λόγω της μπαταρίας του, σύμφωνα με αναφορές Αμερικανών επιστημόνων.

Ουσιαστικά, με αυτόν τον τρόπο μετατοπίζουμε τη ρύπανση και στη διαδικασία της συνέχειας (χρήση, συντήρηση κ.λπ.) ελπίζουμε ότι θα έχει μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις…

Το μόνο καλό για την ώρα και με τα σημερινά δεδομένα είναι ότι οι μπαταρίες που θα αποσύρονται από ένα όχημα φθάνοντας στο τέλος των ενεργών κύκλων φόρτισής τους δεν θα πετάγονται στις χωματερές, αλλά είτε θα ανακυκλώνονται είτε θα αποτελούν πηγή αποθήκευσης ενέργειας στα σπίτια μας.

Μετά την ημερομηνία λήξης

Ας πούμε λοιπόν ότι πέρασαν τα 15 χρόνια χρήσης ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου αυτοκινήτου. Πού θα πάει η μπαταρία; Τα καλά νέα είναι ότι δεν θα πάει σε χώρο υγειονομικής ταφής, μια και τα πρωτόκολλα των κατασκευαστών αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων δεσμεύουν τα εργοστάσια ώστε να μην πάει καμία μπαταρία σε χώρο υγειονομικής ταφής για δεκαετίες. Αντ’ αυτού, οι ανακυκλωτές μπαταριών αναπτύσσουν ήδη τεχνολογίες πιλοτικής χρήσης για να ανακτήσουν πολλά υλικά από αυτές τις μπαταρίες. Ίδωμεν…

Η ζυγαριά

Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με επιστημονικές ανακοινώσεις, το τελικό ισοζύγιο είναι υπέρ των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, ακόμα και όταν προστεθούν όλες οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Ωστόσο, οι καταναλωτές και οι επενδυτές πρέπει να καταλάβουν τι διαδικασίες απαιτούνται για να δημιουργηθούν τα υλικά που επιτρέπουν τις «πράσινες» επιλογές τους. Καλή η τελική χρήση, αλλά δεν μπορούμε να δούμε ως ένα ξεχωριστό τμήμα την εξόρυξη και τις συνέπειές της για την κατασκευή μπαταριών και από την άλλη ως ξεχωριστό τμήμα τι (δεν) βγάζουν στην ατμόσφαιρα τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Είναι έννοιες απολύτως συνδεδεμένες.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]