Η Citroen θέλει την υβριδική τεχνολογία στο WRC

Δημοσιεύματα από το εξωτερικό αναφέρουν πως η γαλλική ομάδα θεωρεί απαραίτητη την εισαγωγή υβριδικής τεχνολογίας τα επόμενα χρόνια και πως σε αντίθετη περίπτωση, θα αποχωρήσει από το θεσμό

Η αυτοκίνηση αλλάζει με ταχείς ρυθμούς και οι αγώνες δε θα μπορούσαν να μην επηρεαστούν. Μετά τους αγώνες πίστας, φαίνεται πως και τα ράλι θα διαφοροποιηθούν σύντομα, με την υβριδική τεχνολογία να κάνει την εμφάνισή της. Ήδη γίνεται μεγάλη συζήτηση αναφορικά με τους νέους κανονισμούς, οι οποίοι θα ισχύσουν από τις αρχές του 2022. Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο, αν και η ακριβής δομή τους δεν έχει αποσαφηνιστεί, όλα δείχνουν πως το WRC θα αποκτήσει οχήματα υβριδικής τεχνολογίας. Μετά την Toyota και τη Hyundai, ακόμη ένας κατασκευαστής έδειξε την σφοδρή επιθυμία του για αλλαγή στο πλαίσιο κανονισμών.

Φωτογραφίες: Citroen Racing

Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Auto Express, η CEO της Citroen, Linda Jackson, διαμήνυσε κατά την παρουσία της στη Διεθνή Έκθεση Γενεύης, πως αν το WRC δεν αποκτήσει υβριδική τεχνολογία με τους νέους κανονισμούς, η γαλλική ομάδα δεν έχει κανένα λόγο παραμονής σε αυτό.

Όταν ρωτήθηκε από το Auto Express, αν η μάρκα θα επανεξετάσει την εμπλοκή της μετά το 2020, η Jackson απάντησε: “Νομίζω πως η απάντηση είναι ναι. Καθώς τα πάντα αλλάζουν, δε βλέπω λόγο να συνεχίσω να υποστηρίζω ως κατασκευαστής, κάτι που δε θα έχει αντανάκλαση στην κοινωνία. Για το 2021 και 2022, εργαζόμαστε σκληρά για να είμαστε σύννομοι με τους νέους κανονισμούς εκπομπής CO2 και να είμαστε βέβαιοι, πως τα αυτοκίνητά μας έχουν ηλεκτροκίνητες εκδόσεις. Γνωρίζω πως υπάρχουν συζητήσεις για τη μορφή του WRC -υβριδικό, ηλεκτρικό ή μια ανάμιξη- και για εμένα, αυτό είναι πολύ σημαντικό. Μου είναι δύσκολο να σκεφτώ κάτι που δε δίνει σημασία σε όσα γίνονται στην ευρύτερη κοινωνία”.

Η παρουσία της Citroen στο WRC είναι επιβεβαιωμένη έως το 2020, ενώ οι υπάρχοντες κανονισμοί έχουν διάρκεια έως το 2021. Εφόσον οι νέοι κανονισμοί περιλαμβάνουν τη χρήση υβριδικής τεχνολογίας, που φαντάζει ιδιαίτερα πιθανό, δε θα αποτελέσει έκπληξη αν η γαλλική εταιρεία απουσιάσει από το θεσμό το 2021, ώστε να εξελίξει το νέο της αυτοκίνητο. Αυτό άλλωστε είχε συμβεί τόσο το 2006 όσο και το 2016, όταν η Citroen έλειψε από το WRC για να εξελίξει τις C4 και C3 WRC αντίστοιχα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέο πρόγραμμα “Απόσυρση από τη Citroen”, μια ολοκληρωμένη εμπορική πρόταση που προσφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Το best seller της Citroen στην ελληνική αγορά έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία μάλιστα είναι ότι πιο... γήινο έχουμε οδηγήσει στην συγκεκριμένη κατηγορία....
To δημοφιλές C-SUV έφτασε στη δεύτερη γενιά του! Δείτε τους διαθέσιμους κινητήρες, αλλά και τον αναλυτικό τιμοκατάλογο......
Το νέο Citroen C4 μας συστήνεται στην υβριδική έκδοση των 145 ίππων! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το γαλλικό μοντέλο......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα