Με έμπνευση το ομώνυμο σπορ αυτοκίνητο δια χειρός Bruce McLaren της 10ετίας του ’60, η McLaren παρουσίασε την Elva πριν από ενάμιση περίπου χρόνο (διαβάστε περισσότερα εδώ). Τώρα, η βρετανική εταιρία λανσάρει στην αγορά την νέα έκδοση της Elva, η οποία διαχωρίζει τη θέση της από την πρώτη χάρη στο παρμπρίζ που φέρει, το οποίο πέρνει τη θέση ενεργού συστήματος διαχείρισης αέρα Active Air Management System (AAMS), του πρώτου ανάλογου συστήματος στον κόσμο σε μοντέλο παραγωγής.
Διαβάστε επίσης -McLaren Artura: Η νέα υβριδική γενιά supercar των Βρετανών (+video)
Έναντι της Elva χωρίς το παρμπρίζ, που είναι και το ελαφρύτερο μοντέλο δρόμου που έχει παρουσιάσει ποτέ η McLaren, η νέα έκδοση είναι βαρύτερη κατά 20 περίπου κιλά, αφού μαζί με το θερμαινόμενο παρμπρίζ προστέθηκαν στον εξοπλισμό της αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, πλυστικά μπεκ αλλά και σκιάδια. Η απουσία της οροφής αλλά και των παραθύρων εξακολουθεί να χαρακτηρίζει το βρετανικό supercar.
Επίσημες επιδόσεις δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη ωστόσο δεν πρέπει να απέχουν και πολύ από εκείνες της ελαφρύτερης άνευ παρμπρίζ Elva, όπου τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 2,8 δευτερόλεπτα και για τα 0-200 χλμ./ώρα χρειάζονται μόλις 6,8 δεύτερα.
Να υπενθυμίσουμε πως το βρετανικό super roadster φέρει κάτω από το καπό του τον τετράλιτρο V8 κινητήρα με τα δύο turbos που χρησιμοποιούν οι Senna και Senna GTR με την απόδοση να αγγίζει τους 815 ίππους και τα 800 Nm. Η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων.
Η νέα έκδοση θα παραχθεί σε 149 αντίτυπα και τα πρώτα μοντέλα θα παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους προς τα τέλη του έτους, σε τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί αλλά δεν αναμένεται να απέχει σημαντικά από τα 1,66 εκατ. ευρώ της “στάνταρ” Elva.