Με τη νέα EQE SUV από τη Mercedes-EQ και τη Mercedes-AMG, η γερμανική εταιρεία εκμεταλλεύεται την παρουσία της στο Παρίσι για να υποστηρίξει τη φιλοδοξία της “Lead in Electric”, να ηγηθεί δηλαδή στην ηλεκτρική εποχή. Η γκάμα περιλαμβάνει πλέον οκτώ αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα: τις EQA, EQB, EQC, EQE, EQE SUV, EQS, EQS SUV και EQV. Σε αυτήν προστίθενται τα μοντέλα EQE, EQE SUV και EQS performance της Mercedes-AMG.
Διαβάστε επίσης: δοκιμάζουμε την ηλεκτρική Mercedes EQB των 190 ίππων
Η παραπάνω γκάμα αποτελεί ένα σημαντικό στρατηγικό ορόσημο για τη Mercedes που θέλει μέχρι το τέλος του 2022 να προσφέρει ένα ηλεκτρικό μοντέλο με μπαταρία σε κάθε κατηγορία στην οποία δραστηριοποιείται.
Η Mercedes παρουσίασε ολόκληρο τον στόλο EQ, σαν σε πασαρέλα, στους κήπους του Μουσείου Rodin. Επίσης, θα εκτεθούν πρωτότυπα οχήματα που θα αποτελέσουν τον προπομπό μελλοντικών μοντέλων: το Concept EQG, το Concept Mercedes-Maybach EQS και το Vision AMG. Θα σταθούν δίπλα στο πρωτότυπο ερευνητικό όχημα Vision EQXX, το οποίο, με τις πολυάριθμες καινοτομίες του, αποτελεί το προσχέδιο για το μέλλον της μηχανικής αυτοκινήτων. Η παρουσίαση του οχήματος υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο η Mercedes-Benz οδηγεί την ηλεκτροκίνηση σε όλες τις μάρκες της.
Tο “μαγικό γκαράζ”: Μια εικαστική εγκατάσταση για διαδραστικές εμπειρίες καινοτομίας
Η παρουσία των Γερμανών επικεντρώνεται στη σκηνή της καμπάνιας “Showcasing Innovation 2”. Σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Mercedes “ζωντανεύει” μια καμπάνια σε μεγάλη κλίμακα. Μια εγκατάσταση έξι επί έξι μέτρα, το “μαγικό γκαράζ” επιπλέει πάνω από ένα σιντριβάνι στους κήπους του Musée Rodin.
Διαβάστε επίσης: Πιο εξηλεκτρισμένη έρχεται η ανανεωμένη Mercedes B-Class
Το περιεχόμενο των πολυμέσων αντανακλώνται σε εξωτερικές επιφάνειες και αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον για να μετατρέψουν το installation σε ένα ζωντανό έργο τέχνης που προσκαλεί τους επισκέπτες στον σουρεαλιστικό κόσμο της καμπάνιας.
Μέσα στην εγκατάσταση, μια καθηλωτική εμπειρία 360 μοιρών περιμένει τους επισκέπτες. Όπως ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας, έτσι και οι επισκέπτες κάθονται σε ένα κάθισμα αυτοκινήτου και βυθίζονται στους τέσσερις αφηρημένους κόσμους του “μαγικού γκαράζ. Κάθε κόσμος είναι μια εμπειρία μιας πρωτοποριακής καινοτομίας για μια νέα εποχή κινητικότητας: Energizing Comfort για όλες τις αισθήσεις, Dolby Atmos για μια καθηλωτική εμπειρία 3D ήχου, Drive Pilot για αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 3, καθώς και ψηφιακά πρόσθετα για ακόμη και πιο ξεχωριστή άνεση. Η κινηματογραφική εμπειρία δίνει στους επισκέπτες την αίσθηση ότι επιπλέουν ελεύθερα στο χώρο στο κάθισμά τους, ενώ ένα διαδραστικό στοιχείο τους επιτρέπει να σχεδιάζουν παιχνιδιάρικα το σκηνικό που βλέπουν οι ίδιοι.
Το σκηνικό της καμπάνιας συμβολίζει την αποστολή της Mercedes να προκαλεί την επιθυμία και τον πόθο μέσω καινοτόμων τεχνολογιών, προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες μια ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης και άνεσης που θα ενθουσιάσει όλες τις αισθήσεις. Σύμφωνα με αυτό, η εταιρεία θα παρουσιάσει μία προηγμένη νέα μουσική εμπειρία στο Παρίσι, με το σύστημα Dolby Atmos στα αυτοκίνητα της.
“Paintings, Concepts and a Bicycle”: Παρουσίαση της συλλογής μεγάλης κλίμακας Mercedes-Benz Art Collection
Η καλλιτεχνική παρουσίαση “Πίνακες ζωγραφικής, Έννοιες και Ένα Ποδήλατο – μία ματιά στη συλλογή τέχνης Mercedes-Benz” στους κήπους του Musée Rodin προσφέρει στους επισκέπτες μια μοναδική επαφή με συναρπαστικά έργα τέχνης. Στις 22 και 23 Οκτωβρίου, η εταιρεία θα παρουσιάσει περίπου 20 έργα από τη συλλογή της. Τα έργα είναι 15 Γάλλων καλλιτεχνών καθώς και καλλιτεχνών που σχετίζονται με τη γλώσσα και τον πολιτισμό της Γαλλίας.
Όλοι αυτοί οι προβεβλημένοι καλλιτέχνες έχουν μια κληρονομιά που ξεπερνά την τέχνη του 20ου ή του 21ου αιώνα στη Γαλλία και συμπεριλαμβάνει τις διεθνείς εξελίξεις στην τέχνη. Το φάσμα των καλλιτεχνικών μέσων κυμαίνεται από τη ζωγραφική και τη φωτογραφία έως τα φώτα (light art), το βίντεο και τη γλυπτική.
Η Συλλογή Τέχνης Mercedes-Benz, που ιδρύθηκε το 1977, είναι σήμερα μία από τις σημαντικότερες εταιρικές συλλογές τέχνης της Ευρώπης με μουσειακή ποιότητα και διεθνή φήμη. Ενσωματώνει την ευρύτερη κοινωνική δέσμευση της Mercedes-Benz στον πολιτισμό και την εκπαίδευση. Με τη Συλλογή Τέχνης Mercedes-Benz, η εταιρεία στοχεύει να δημιουργήσει πραγματικό όφελος για το κοινωνικό σύνολο.
Η συλλογή περιλαμβάνει περί τα 3.000 έργα από περίπου 800 καλλιτέχνες – συμπεριλαμβανομένων καλλιτεχνών παγκοσμίου φήμης όπως οι Andy Warhol, Keith Haring, Charlotte Posenenske και Andrea Zittel. Οι εκθέσεις των έργων τόσο στην εταιρεία όσο και σε διεθνή μουσεία δίνουν τη δυνατότητα σε ένα ευρύ κοινό που ενδιαφέρεται για την τέχνη να γνωρίσει τη συλλογή.