Η πατέντα που εκτοξεύει την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών

Οι Ιάπωνες καινοτομούν ξανά και με μία νέα πατέντα που αλλάζει όσα ξέραμε για τα καθίσματα! Δείτε πως λειτουργεί το σύστημα που κατοχύρωσαν...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
πατέντα

Η άνεση και η ασφάλεια των επιβατών ήταν και είναι πάντα ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων των εταιρειών. Αυτή τη φορά, η Honda πάει ένα βήμα πιο πέρα, δημιουργώντας ουσιαστικά ένα δεύτερο σύστημα ανάρτησης, πέρα από το αυτό που βρίσκουμε σε όλα τα αυτοκίνητα. Η πατέντα της φέρνει την ανάρτηση για καθίσματα και υπόσχεται λιγότερους κραδασμούς για τους επιβάτες.

Διαβάστε επίσης: Η άγνωστη “πατέντα” αυτοκινήτου που πωλήθηκε για 3 εκατ. ευρώ (+video)

Όπως μπορείτε να δείτε και στις εικόνες από την κατοχύρωση διπλώματος ευρεσιτεχνίας, το κάτω τμήμα των καθισμάτων εξοπλίζεται με ένα σύστημα ανάρτησης που θα μπορούσε να “φιλτράρει” τους κραδασμούς που δεν μπορεί να απορροφήσει η ανάρτηση του αμαξώματος. Στο μυαλό μας ήρθε κατευθείαν ένα σύστημα παρόμοιο με αυτό που έχει το κάθισμα του οδηγού στα λεωφορεία. Εκεί υπάρχει αερανάρτηση που λειτουργεί με παρόμοια φιλοσοφία.


Πέρα όμως από την άνεση, η Honda μας λέει ότι ένα τέτοιο σύστημα θα μπορούσε να συνεισφέρει και στην μείωση των κραδασμών που δέχεται το σώμα των επιβατών σε μία σύγκρουση του οχήματος. “Σε ορισμένες περιπτώσεις, κατά τη διάρκεια σοβαρών συγκρούσεων, τα εξωτερικά αμορτισέρ μπορεί να απορροφήσουν εν μέρει το φορτίο και να μεταδώσουν το υπόλοιπο στον χώρο επιβατών. Ο ειδικός βραχίονας που βρίσκεται στα καθίσματα είναι σε θέση να απορροφήσει το υπόλοιπο κρουστικό φορτίο που μπορεί να μην αποσβεστεί από τα εξωτερικά αμορτισέρ”, λέει η περιγραφή της ευρεσιτεχνίας.

Σίγουρα πρόκειται για ένα ενδιαφέρον σύστημα, μένει να δούμε αν και πότε θα πάρει το “πράσινο φως” ώστε να περάσει στην παραγωγή.

Πηγή: Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων H.Π.Α.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.