Υπό τη σκέπη της ινδικής Mahindra, το πρώην τμήμα μοτοσικλετών της Peugeot διευρύνει τις δίτροχες προτάσεις του με την αποκάλυψη της PM-01 που πραγματοποιήθηκε στη διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας, στο Μιλάνο της Ιταλίας.
Η PM-01 αναμένεται να αποτελέσει το πρώτο βήμα της Peugeot Motorcycle στο να δημιουργήσει από την αρχή μία γκάμα μοτοσικλετών, δίπλα σε εκείνη των scooters που έχει και να κάνει ξανά την είσοδό της στην Ευρώπη στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Διαβάστε επίσης: Μια σπάνια Honda NR στο σφυρί (+video)
Η γυμνή PM-01 έχει στο στόχο της τους νέους σε ηλικία αναβάτες που ψάχνουν την πρώτη τους μοτοσικλέτα, αλλά και όλους εκείνους που επιθυμούν ένα μικρού κυβισμού μοντέλο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις αλλά δεν είναι φαν των scooter και των παπιών.
Η νέα PM-01 διατηρεί τους σχεδιαστικούς δεσμούς με τα αυτοκίνητα της γαλλικής εταιρεία και αυτό γίνεται εμφανές στη σχεδίαση του προβολέα αλλά και σε εκείνη του πίσω φωτιστικού σώματος. Και στις δύο περιπτώσεις στα LED φώτα έχουν ενσωματωθεί οι γνωστές φωτεινές “νυχιές” της Peugeot και δίνουν μια ξεχωριστή όψη στην σύγχρονης σχεδίασης μικρή μοτοσικλέτα.
Διαβάστε επίσης: Νέα γενιά Ducati Scrambler (+video)
Η PM-01 θα είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες μονοκύλινδρους εσωτερικής καύσης, έναν στα 125 κ.εκ. -για τους κατόχους διπλώματος κατηγορίας A1 αλλά και τους οδηγούς αυτοκινήτου- και ένα στα 300 κ.εκ. Η δεύτερη πρόταση αφορά τους αναβάτες που θέλουν υψηλότερες επιδόσεις και σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν την μοτοσικλέτα της Peugeot και εκτός των τειχών της πόλης.
Η απόδοση του μικρού μονοκύλινδρου κινητήρα της PM-01 “φλερτάρει” με τα όρια της ισχύος για μοτοσικλέτες που οδηγούνται με δίπλωμα A1 και φτάνει στους 15 ίππους, ενώ το μεγαλύτερο μοτέρ των 292 κ.εκ. αποδίδει 29 ίππους και 24,5 Nm ροπής.
Το μοντέρνο παρουσιαστικό της νέας μοτοσικλέτας της Peugeot ενισχύεται από τις σύγχρονες λύσεις στους τομείς των αναρτήσεων και των φρένων. Το εμπρός πιρούνι φέρει καλάμια διαμέτρου 41 χλστ. και είναι ανεστραμμένο, το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα ενώ την ανάρτηση του πίσω τροχού φροντίζει ένα αμορτισέρ που έχει τοποθετηθεί κεντρικά.
Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους τύπου “μαργαρίτα” και στα δύο άκρα με διάμετρο στα 280 και 240 χλστ. αντίστοιχα, ενώ οι ζάντες είναι χυτές αλουμινίου με διάμετρο στις 17 ίντσες. Η θυγατρκή της Mahindra κάνει λόγο για βάρος που δεν ξεπερνά τα 162 και 152 πλήρη κιλά για την μεγαλύτερου και μικρότερου κυβισμού έκδοση αντίστοιχα.
Η Peugeot PM-01 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στις ευρωπαϊκές αγορές κοντά στα μέσα της χρονιάς σε τιμές που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη.