Η θρυλική Jaguar C-Type ξανά στην παραγωγή επίσημα

H Jaguar κοιτάζει ξανά στο ένδοξο κομμάτι από το αγωνιστικό παρελθόν της και επαναφέρει σε πολύ περιορισμένη παραγωγή την αγωνιστική C-Type.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Jaguar C-Type 1953 Continuation

Με δύο νίκες στο Le Mans αλλά και επιτυχίες σε άλλους θρυλικούς αγώνες της 10ετίας του ’50 η αγωνιστική Jaguar C-Type (“C” από το Competition) κατέχει τη δική της περίοπτη θέση στην ιστορία της βρετανικής εταιρίας και εξακολουθεί να συναρπάζει το κοινό μέχρι σήμερα, ενώ αρκετοί είναι οι μικροί κατασκευαστές που δημιουργούν ρέπλικες C-Type.

Με αφορμή τη συμπλήρωση επτά δεκαετιών από την παρουσίαση της C-Type που έδωσε παράλληλα και την πρώτη νίκη στη Jaguar στο 24ωρο του Le Mans, η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε την επαναφορά στην παραγωγή του αγωνιστικού της μοντέλου μέσω του προγράμματος Continuation που τρέχει η Jaguar.

Διαβάστε επίσης: Η ανανεωμένη Jaguar E-Pace αποκαλύφθηκε (+video)


Η νέα “παλιά” C-Type θα κατασκευαστεί εκ νέου από το μηδέν σε 8 αντίτυπα με την επταψήφια υποθέτουμε τιμή της να παραμένει προς το παρόν μυστική.

Η αυθεντική Jaguar C-type παρήχθη σε μόλις 53 αντίτυπα με την αναγεννημένη να βασίζεται στην αγωνιστική του 1953 που κέρδισε το δεύτερο Le Mans για τη Jaguar και θα είναι ανάλογων προδιαγραφών. Αυτό σημαίνει ότι ο 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας της θα έχει χωρητικότητα 3,4 λίτρα και θα τροφοδοτείται από τριπλά καρμπυρατέρ 40DCO3 της Weber με την απόδοση του να φτάνει στους 210-220 ίππους, ενώ το σύστημα πέδησης θα αποτελείται από δισκόφρενα και στους δύο άξονες.

Διαβάστε επίσης: Ανανέωση για τη Jaguar XF (+video)

Αυτό είναι το τέταρτο μοντέλο του προγράμματος Continuation των Βρετανών έπειτα και από τις Lightweight E-type, XKSS και D-type. Όπως και εκείνα έτσι και η νέα C-Type θα κατασκευαστεί με βάση τα αρχικά σχέδια που έχει η Jaguar στην κατοχή της.

Οι οχτώ τυχεροί και ιδιαίτερα ευκατάστατοι ενδιαφερόμενοι θα έχουν παράλληλα την ευκαιρία μερικής εξατομίκευσης αναφορικά με το χρώμα του αμαξώματος αλλά και του cockpit έχοντας στη διάθεση τους 12 και 8 χρώματα αντίστοιχα. Προαιρετικά θα μπορούν να εξοπλίσουν τη αγωνιστική Jaguar και με σύστημα συγκράτησης του οδηγού που φέρει την έγκριση της FIA ώστε να μπορούν να λαμβάνουν μέρος σε ιστορικούς αγώνες ή να απολαμβάνουν το “νεοκλασικό” μοντέλο τους με ασφάλεια σε οποιαδήποτε πίστα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]