Ηλεκτροκίνηση σε βουνό και θάλασσα!

Ο πυρετός της ηλεκτροκίνησης έχει «προσβάλει» και τα ποδήλατα, που πλέον απέχουν πολύ από το απλό «δύο τροχοί, πετάλια κι ένα πλαίσιο».

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης της ηλεκτροκίνησης, τα ποδήλατα δεν μπορούσαν να μείνουν «εκτός». Αντίθετα, ως τα πλέον οικολογικά οχήματα, ήταν από τις πρώτες χρονικά πλατφόρμες που αξιοποίησαν τη νέα τάση. 

Η διαφορά εδώ βέβαια είναι ότι από 100% οικολογικά έγιναν λιγότερο φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς πρόσθεσαν συστατικά που ως απλά ποδήλατα δεν διέθεταν. Άρα ο κλάδος επιβαρύνεται οικολογικά με την εμπλοκή στην αλυσίδα εξόρυξης, κατασκευής και ανακύκλωσης συστατικών που απαιτούνται για την ηλεκτροκίνηση. 

Από την άλλη, χάρη στην ηλεκτροκίνηση δόθηκε η δυνατότητα σε μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού να προσεγγίσει το ποδήλατο, αφήνοντας πιο ρυπογόνες συνήθειες για τη μετακίνησή του. Και κάπως έτσι πήραν το χρίσμα και πλέον πρωτοστατούν. Τεχνολογικά, πρακτικά αλλά και ως πεδίο εφαρμογής της ανθρώπινης ευρηματικότητας. 

Με επίσημη κρατική επιδότηση, η αγορά των ηλεκτρικών ποδηλάτων βρίσκεται σε κατακόρυφη άνοδο και στην Ελλάδα. Πέραν αυτών, όμως, αξίζει να κατανοήσουμε πόσο μεγάλο είναι το πεδίο δράσης τους. Από τα ποδήλατα «superbikes» μέχρι συνθέσεις για κάθε χρήση.

BIKE: SEM Adventure MotoBike: Για άγρια γούστα

Μπορείς να χαρακτηρίσεις ένα ποδήλατο ως… τέρας; Ε, λοιπόν, κι αυτό γίνεται. Όταν μιλάς για το Adventure MotoBike της ιταλικής SEM. Το Adventure δηλώνει εξ αρχής τη διττή του προσωπικότητα. Ότι αποτελεί ένα υβρίδιο μεταξύ ποδηλάτου και μοτοσυκλέτας, ηλεκτρικής εννοείται. Όμως δεν είναι αυτό το στοιχείο που το διαφοροποιεί από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτροκίνητο ποδήλατο.

Το Adventure διαθέτει διπλό σύστημα μετάδοσης κίνησης! Στη δεξιά του μεριά υπάρχει μια συμβατική αλυσίδα για το επίσης σασμάν των 11 σχέσεων, όπως συναντάμε στα περισσότερα ποδήλατα. Φυσικά ο ποδηλάτης χρησιμοποιεί συμβατικά πετάλια και με τη δική του κίνηση μεταφέρει τη δύναμη στον πίσω τροχό. Όλα καλά μέχρι εδώ.

Στην αριστερή πλευρά του ποδηλάτου υπάρχει όμως ένα δεύτερο σύστημα μετάδοσης, που μεταφέρει τη δύναμη από τον κεντρικά τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω τροχό. Το σύστημα αυτό είναι παράλληλο της προσπάθειας του ποδηλάτη και λειτουργεί αυτόνομα με την περιστροφή του γκαζιού – εξ ου και το «MotoBike». 

Το σύστημα αυτό μπορεί να χρησιμοποιεί ιμάντα για τη μετάδοση, οπότε και εξασφαλίζεται η ελάχιστη απώλεια ισχύος, ωστόσο είναι ακατάλληλο για τη χρήση σε λάσπη και χώμα, εκεί δηλαδή που μεγαλουργεί ένα mountainbike. Αν προορίζεται για τέτοια σκληρή χρήση, υπάρχει και η εναλλακτική επιλογή της χρήσης γραναζιών και αλυσίδας και σε αυτή τη μετάδοση.

Ο κινητήρας από μόνος του έρχεται να δώσει τη χαριστική βολή σε οτιδήποτε θέλει να συγκριθεί με το MotoBike. Με ισχύ 4.000 Watt παρέχει πολλά περισσότερα από ένα συμβατικό ηλεκτροκίνητο ποδήλατο και μπορεί να υποστηρίξει την κίνηση σε διαδρομές με ακραίες ανηφόρες και συνθήκες που αναζητούν εκρήξεις ισχύος για να ξεπεραστούν, άλματα και δύσκολα περάσματα. 

Αν ο στόχος ήταν η δύναμη, η ιδέα για το διπλό σύστημα ίσως να προέκυψε και από ανάγκη, καθώς ένας τόσο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας θα μπορούσε να διαλύσει τα λεπτεπίλεπτα γρανάζια και την αλυσίδα ενός ποδηλάτου. Πάντως υπάρχει και η επιλογή χρήσης του κινητήρα στα 2.000 Watt για οικονομία και αυτονομία. 

Τα δύο συστήματα λειτουργούν ανεξάρτητα κι όχι επικουρικά το ένα στο άλλο. Αυτό ίσως θέσει κάποια εμπόδια στην καριέρα του ποδηλάτου, καθώς για να λογιστεί ως τέτοιο, σε αρκετές χώρες χρειάζεται η ηλεκτροκίνηση να παρέχεται μόνο κατά την ταυτόχρονη περιστροφή των πεταλιών.

Χτισμένο σε ένα τυπικό πλαίσιο αλουμινίου για downhill, διαθέτει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με δύο πλάκες έδρασης, όπως στις μοτοσυκλέτες, ισχυρά φρένα και μια μπαταρία 52 V χωρητικότητας 17,5 Ah, που χρειάζεται 4,5 ώρες για κάθε πλήρη φόρτιση! 

Η αυτονομία που προσφέρει κάθε φόρτιση με σκληρή χρήση είναι μόλις 50 χιλιόμετρα, όμως με απλή καθημερινή μετακίνηση μπορεί και να διπλασιαστεί. Σε αυτό συνδράμει και το σύστημα φόρτισης κατά την κίνηση (κατηφόρες, φρενάρισμα), που επίσης συναντάται σπάνια σε ηλεκτροκίνητα ποδήλατα.

BIKE: Z-Triton: Βάρκα με πετάλια

Με αρκετή φαντασία και πολύ κέφι, τα υβριδικά χαρακτηριστικά ενός οχήματος μπορούν να εκτοξευτούν, όπως συμβαίνει στο Z-Triton. Τα συρόμενα τροχόσπιτα δεν άργησαν να ενσωματωθούν στο όχημα, δημιουργώντας τα αυτοκινούμενα. Αυτοκίνητα που φιλοξενούν στην καμπίνα τους ένα πλήρως εξοπλισμένο σπίτι για μακρόχρονες εξορμήσεις.

Τι γίνεται όμως αν θέλει κάποιος να συνδυάσει ποδήλατο, κατάλυμα και βάρκα, όλα σε ένα; Θεωρητικά μοιάζει ουτοπικό, εκτός αν σε λένε Zeltini και είσαι από τη Λευκορωσία.

Ο ευφάνταστος εφευρέτης έκανε το ακατόρθωτο, σχεδίασε και κατασκεύασε ένα τρίκυκλο ποδήλατο που κάνει όλα τα παραπάνω. Κινείται με πετάλια, έχει καμπίνα και όταν φτάσει στην άκρη της λίμνης, ο τροχός αναδιπλώνεται και μετατρέπεται σε πλωτό.

Μια λεπτομέρεια κρίσιμη για τη συνέχεια είναι ότι το ποδήλατο χρησιμοποιεί ηλεκτρική υποβοήθηση για την κίνησή του στον δρόμο, καθώς το βάρος που έχει να κινήσει ο ποδηλάτης είναι δυσανάλογα μεγάλο.

Το Z-Triton μπορεί να κοιμίσει δύο ανθρώπους και έναν μικρό σκύλο, σύμφωνα με τις προδιαγραφές, μαζί με τις λίγες απαραίτητες αποσκευές για τη διαφορετική αυτή μορφή οικολογικής εξόρμησης. 

Το συνολικό μήκος είναι 3,6 μ., το πλάτος 1,2 μ., ενώ το ύψος του στη στεριά είναι 1,55 μ. Η κατασκευή είναι ένα μίγμα από ξύλο και fiberglass, έχει ατσάλινο πλαίσιο, ενώ κάποια πλαστικά στοιχεία του έχουν βγει από 3D εκτυπωτή.

Για τον δρόμο η υποβοήθηση έρχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες των 250 W electric motors, που τροφοδοτούνται από μία μπαταρία 36 V. Αυτοί προσφέρουν αυτονομία έως 40 χλμ. υποβοήθησης ποδηλατώντας ταυτόχρονα, ανάλογα με το έδαφος. 

Ο υπόλοιπος εξοπλισμός περιλαμβάνει δισκόφρενα, φώτα, κόρνα, θύρα USB για φόρτιση συσκευών. Καλά ώς εδώ, αλλά οι εκπλήξεις συνεχίζονται με ένα σαλονάκι, ομπρέλα για τις βροχερές βόλτες, δύο δοχεία νερού, αναδιπλούμενη σέλα, βάσεις για τον καφέ και μια θέση για τον τετράποδο σύντροφο της παρέας. 

Πέραν αυτών, έξι ηλιακά panels φροντίζουν για την ανατροφοδότηση των μπαταριών, ενόσω το πλήρωμα χαλαρώνει μεσοπέλαγα. Για τη σταθερότητά του σε ρόλο σκάφους, υπάρχουν εκατέρωθεν της ατράκτου φουσκωτά μπαλόνια.

Για τη μετατροπή σε πλωτό, οι τροχοί αναδιπλώνονται και η καμπίνα σύρεται προς τα πίσω. Η κατεύθυνση είναι τώρα αντίθετη από την κίνησή του στον δρόμο. Αποκαλύπτεται ένα cockpit που περιλαμβάνει ταμπλό με χειριστήρια και λαγουδέρα για τιμόνι, προστατευτικό για τον αέρα με υαλοκαθαριστήρα και επιπλέον καθίσματα.

Για την πλεύση διαθέτει έναν 12 V εξωλέμβιο κινητήρα με αυτονομία περίπου 10 χλμ. στο νερό. Κι αν αποφασίσετε να γευματίσετε στο νερό, αναδιπλώνονται τα βασικά συστατικά μιας κουζίνας, ένα τραπέζι και ράφια. Όταν φύγουν τα καθίσματα, το εσωτερικό μετατρέπεται σε κρεβατοκάμαρα, αρκεί να μην υπάρχει κλειστοφοβικός στην παρέα…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: tchountras@traction.gr