Όπως είχαμε αναφέρει σε παλαιότερο άρθρο, στις 15 Απριλίου 2019 η FCA Greece ανέλαβε τη διεύθυνση των δραστηριοτήτων της Jeep, από τον Όμιλο Συγγελίδη. Λίγες ημέρες αργότερα, παρουσίασε ένα ολοκληρωμένο πλάνο ανάπτυξης, που έχει ως απώτερο στόχο να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία εντός 45 ημερών.
Πιο συγκεκριμένα, όπως μας ενημέρωσε η FCA Greece, το Δίκτυο Τεχνικής Εξυπηρέτησης της μάρκας περιλαμβάνει ήδη 6 σημεία (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Κόρινθος, Ηράκλειο). Έως τις 15 Μαΐου, αναμένεται να προστεθούν ακόμη 7 σημεία (Πάτρα, Χανιά, Βόλος, Ρέθυμνο, Κέρκυρα, Κοζάνη, Καρδίτσα).
Μέχρι την ίδια ημερομηνία, το Επίσημο Δίκτυο Διανομέων αναμένεται να αριθμεί 11 σημεία πωλήσεων στις παραπάνω περιοχές, όπου οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να έχουν πλήρη παρουσίαση των μοντέλων της Jeep. Ακόμη, το σύστημα παραγγελιών για νέα οχήματα, καθώς και η ανανεωμένη ιστοσελίδα της Jeep (www.jeep.gr) θα έχουν τεθεί σε λειτουργία έως τις 24 Μαΐου.
Οι κάτοχοι αυτοκινήτων της Jeep καθώς και υποψήφιοι πελάτες, μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της FCA Greece, τηλεφωνικά στα 800 11 500 800 από σταθερό χωρίς χρέωση και 2109988542 με αστική χρέωση. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής email στο [email protected].
Με βάση τα παραπάνω, σύμφωνα με την FCA Greece στόχος είναι να υλοποιηθεί ο στρατηγικός της σχεδιασμός για ομαλή μετάβαση της Jeep στη νέα εποχή, εντός χρονικού διαστήματος 6 εβδομάδων.