Lancia: Ιστορική επιστροφή στους αγώνες και επίσημα

Με τον πρώτο αγώνα του κυπέλλου Trofeo Lancia, η ιταλική εταιρεία επέστρεψε και επίσημα στους αγώνες με τη συμμετοχή της στο θρυλικό ράλι Targa Florio.
Lancia Ypsilio Targa Florio

Στο 109o Targa Florio έγινε ο πρώτος αγώνας του ενιαίου Trofeo Lancia με πρωταγωνίστριες τις νέες Ypsilon Rally4 HF, με 19 συνολικά πληρώματα στο τιμόνι τους να αγωνίζονται για τη νίκη αλλά και για το μεγάλο έπαθλο που είναι μια θέση στην επίσημη ομάδα της ιταλικής εταιρείας για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι.

Διαβάστε επίσης: Lancia Ypsilon – Το best seller των Ιταλών “40άρισε”

Η νέα αγωνιστική Ypsilon Rally4 HF των 212 ίππων κυριάρχησε στον αγώνα καταλαμβάνοντας ολόκληρο το βάθρο, τις τέσσερις πρώτες θέσεις του Ιταλικού Πρωταθλήματος CIAR (δικίνητα), όπως και τις 10 από τις πρώτες 14 θέσεις! Στο Trofeo Lancia, ο Gianandrea Pisani και ο συνοδηγός του Nicola Biagi κατέκτησαν τη νίκη ξεπερνώντας τους Davide Pesavento και Alessandro Michelet με τέσσερα δευτερόλεπτα διαφορά, ενώ οι Gabriel Di Pietro και Andrea Dresti τερμάτισαν τρίτοι.

Χάρη στην επιτυχία του τόσο στο Ιταλικό Πρωτάθλημα με δικίνητα όσο και στο κύπελλο Trofeo Lancia, ο Pisani πέτυχε επίσης νίκη στην κατηγορία Master, ξεπερνώντας τους Cogni-Darderi και Igor Iani – Paolo Urban. Στην κατηγορία Junior που είναι αφιερωμένη σε ταλέντα κάτω των 25 ετών κέρδισε ο Davide Pesavento, ο οποίος επικράτησε του Gabriel Di Pietro.

Διαβάστε επίσης: Lancia Hyena: Το alter ego της Delta HF Integrale 

Στην κατηγορία Expert, οι Denis Vigliaturo και Ermanno Corradin πήραν την καρό σημαία , σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο για κάθε ειδική διαδρομή, ενώ πήραν και την έβδομη θέση στο Trofeo Lancia.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για την εξέλιξη της Ypsilon Rally4 HF, η ιταλική εταιρεία στράφηκε στον θρύλο των ράλι, Miki Biasion, ο οποίος μεταξύ ’80 και ’90 συνδέθηκε άρρηκτα με τη Lancia και έγινε ο πιο επιτυχημένος Ιταλός οδηγός στην ιστορία. Ο Biasion ήταν εκεί στο αγωνιστικό ντεμπούτο του ενιαίου της Lancia σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποίησε η εταιρεία πριν από την έναρξη του αγώνα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Το van της κορεάτικης εταιρείας απέσπασε διπλή διάκριση στα βραβεία του θεσμού κατακτώντας τόσο τον τίτλο ‘Van of the Year’ όσο και αυτόν του ‘Compact...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη