Lexus: Εγγύηση “μαμούθ” για τη μπαταρία του ηλεκτρικού UX 300e

H Lexus προσφέρει ηρεμία μυαλού στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του αμιγώς ηλεκτρικού UX 300e με μια εγγύηση "μαμούθ" για την μπαταρία του.

Βρείτε μας στο
Lexus UX 300e μπαταρία

Το UX 300e είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ευρείας παραγωγής στην ιστορία της Lexus αλλά και του ομίλου της Toyota. Το SUV των Ιαπώνων θα είναι διαθέσιμο από το τέλος του έτους σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές και η Lexus προχώρησε στην ανακοίνωση των εγγυήσεων για τα μηχανικά και μη μέρη του. Η εγγύηση που ξεχωρίζει φυσικά είναι για την μπαταρία αφού φτάνει στα 10 χρόνια ή το ένα εκατ. (1.000.000) χιλιόμετρα, όποιο έρθει πρώτο.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η εγγύηση καλύπτει όλες τις σχετικές δυσλειτουργίες που μπορεί να εμφανιστούν αλλά και τη διατήρηση της χωρητικότητας τουλάχιστον στο 70% σε μια διάρκεια 10 ετών. Απαραίτητη προϋπόθεση φυσικά είναι ο ιδιοκτήτης του οχήματος να ακολουθεί πιστά το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή.

Το Lexus UX 300e έρχεται παράλληλα με τρία χρόνια εγγύηση για το αμάξωμα του αλλά και πέντε χρόνια (ή 100.000 χλμ.) για τα μέρη του συστήματος κίνησης-μετάδοσης.

Να σημειωθεί ότι το ηλεκτρικό SUV των Ιαπώνων φέρει μοτέρ στον εμπρός άξονα που αποδίδει 204 ίππους, έχει τελική 160 χλμ./ώρα και χρειάζεται 7,5 δεύτερα για τα 0-100 χλμ./ώρα με την αυτονομία του να φτάνει έως και τα 300 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το πρώτο, πλήρως ηλεκτρικό Lexus

Η εγγύηση για την μπαταρία του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στην ιστορία της Lexus και της Toyota μας φανερώνει την εμπιστοσύνη που έχουν οι Ιάπωνες στις τεχνολογίες που έχουν χρησιμοποιήσει στην κατασκευή της αερόψυκτης μονάδας.

Το γεγονός ότι η εγγύηση της μπαταρίας υπερκαλύπτει εκείνη των μηχανικών του μερών δείχνει παράλληλα πως η Lexus γνωρίζει ότι η μπαταρία της θα αξιοποιηθεί για την κίνηση του UX 300e αλλά και για την αποθήκευση ενέργειας για την επανατροφοδότηση του οικιακού ηλεκτρικού δικτύου, κάτι που κάνουν άλλωστε και άλλοι κατασκευαστές.

Η χρήση του UX 300e ως επαγγελματικό όχημα (π.χ.. ταξί) βρίσκεται επίσης μέσα στη δυνατότητες του δίνοντας έτσι ηρεμία μυαλού και στον επαγγελματία που βρίσκεται στο τιμόνι του.

Η κίνηση της Lexus δείχνει επίσης πως η συγκεκριμένη μπαταρία θα έχει μέλλον και μετά το… “τέλος” της και ότι μπορεί να αξιοποιηθεί και σε μεγάλη βιομηχανική κλίμακα για την αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας.

To UX 300e που θα έρθει στην Ευρώπη κατασκευάζεται στο ιαπωνικό εργοστάσιο Kyushu της Lexus.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr