Με αυτό το SUV κάναμε 945 χλμ. με ένα γέμισμα

Υπάρχει ένα SUV που έχει μέση κατανάλωση μόλις 5 λίτρα/100 χλμ. και μπορεί με ένα γέμισμα να φτάσει ή και να ξεπεράσει τα 1.000 χλμ. αυτονομίας.

Μπορεί κάποτε να κοιτούσαμε επιδόσεις κατά την αγορά ενός αυτοκινήτου, όμως στις μέρες μας αυτές έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα, καθώς η κατανάλωση παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Και όχι άδικα, αφού οι τιμές των καυσίμων παίρνουν διαρκώς την ανιούσα.

Διαβάστε επίσης: Ταξίδι με ηλεκτρικό Peugeot 208! Πόσο καίει στην πράξη;

Έτσι λοιπόν και εμείς προσπαθήσαμε να δούμε στην πράξη αν οι τιμές που δίνουν οι κατασκευαστές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και να δούμε πόσα χιλιόμετρα αυτονομίας μπορούμε να βγάλουμε με ένα μεσαίο SUV του C-Segment.

Απευθυνθήκαμε για αυτό τον λόγο στην Peugeot που έχει και ένα από τα best seller SUVs της ελληνικής αγοράς. Αυτό είναι το 3008 το οποίο κάτω από το καπό του είχε τον κινητήρα diesel BlueHDi 1.5 των 130 ίππων.

Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η Peugeot το 3008 έχει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 53 λίτρων, ενώ η μέση κατανάλωσή του είναι στα 5,0 λίτρα/100 χλμ. Άρα με πρόχειρο υπολογισμό ξεπερνάς τα 1.000 χλμ. πίσω από το τιμόνι του σε μεικτές συνθήκες. Να τονίσω εδώ πως σε κανένα σημείο κατά την οδήγησή μου δεν προσπάθησα να πετύχω μειωμένη κατανάλωση. Οδήγησα όπως θα οδηγούσα σε κάθε περίσταση, γιατί αλλιώς θα μπορούσα να πετύχω ακόμη χαμηλότερη μέση κατανάλωση και ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία. Σε μια τέτοια περίπτωση όμως δεν θα είχαμε ένα ρεαλιστικό άρθρο σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης αλλά έναν διαγωνισμό οικονομίας…

Το ταξίδι ξεκίνησε μηδενίζοντας τον χιλιομετρητή από την αντιπροσωπεία της Peugeot Auto One στην Λ. Κηφισίας με στόχο να δω τι θα καταφέρω σε κανονικές συνθήκες και με… κανονικές ταχύτητες, όπως προανέφερα. Οι διαδρομές που έκανα ήταν μία Βριλήσσια-Π. Φάληρο και πίσω (με εξαιρετικά αυξημένη κίνηση), μία Χαλάνδρι – Ραφήνα και πίσω (με αυξημένη κίνηση) και Αθήνα – Άρτα και πίσω με ταχύτητα 120-130 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο (720 χλμ. συνολικά) και 40-60 χλμ./ώρα, αναλόγως συνθηκών, στο περιφερειακό δίκτυο της περιοχής (80 χλμ.).

Τελικά, επέστρεψα το αυτοκίνητο στην έδρα του έχοντας διανύσει 945 χλμ. με την αυτονομία να δείχνει ακόμη 45 χλμ. και με μέση ωριαία ταχύτητα, όπως μπορείτε να δείτε και στην εικόνα, στα 66 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωσή μου ήταν στα 5,0 λίτρα/100 χλμ. Ακριβώς όσα ανακοινώνει και η Peugeto κατά WLTP, χωρίς σε καμία περίπτωση να περιορίσω τον ρυθμό μου ή να προσέξω μην… κάψει παραπάνω το αυτοκίνητο. Μπορώ μάλιστα να σας εγγυηθώ πως θα μπορούσα να βγάλω και περισσότερα χλμ. αν ήμουν πιο προσεκτικός σε κάποιες περιπτώσεις. Όπως βέβαια θα μπορούσα να έχω και λιγότερα χλμ. αν στο αυτοκίνητο υπήρχαν 4 άτομα και αποσκευές και όχι 2 άτομα και αποσκευές, κατά το ταξίδι.

Σε κάθε περίπτωση, μετά από αυτό το… πείραμα, μπορώ να πω πως πλέον οι ανακοινώσιμες καταναλώσεις κατά WLTP έχουν έρθει αρκετά κοντά στην πραγματικότητα, ενώ ακόμη και σήμερα το diesel μπορεί να αποτελέσει μία αρκετά οικονομική επιλογή. Και σίγουρα η Peugeot ξέρει καλά από diesel κινητήρες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....
H Chery συμμετέχει στην Black Friday με μια αποκλειστική για την περίοδο ενέργεια με 0% ονομαστικό επιτόκιο για το Plug-in Hybrid SUV της των 279...
To B-SUV της κινέζικης εταιρείας απέκτησε plug-in υβριδικό σύστημα και έρχεται στην Ελλάδα με αυτονομία έως 1.000 χλμ., σε δύο εκδόσεις με έως 212 ίππους....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα