Στον αυτοκινητόδρομο με το ηλεκτρικό Peugeot 208: Πόσο καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες;

Πόσο καίει ένα ηλεκτρικό στον αυτοκινητόδρομο; Ποιο είναι το κόστος του ταξιδιού και πως διαμορφώνεται η κατανάλωση από τα 90 στα 130 χλμ./ώρα;

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Κινούμαι ηλεκτρικά

Πριν από μερικές ημέρες, το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e-208 βρέθηκε στα χέρια της συντακτικής ομάδας του traction.gr. Σε συνδυασμό με ένα προγραμματισμένο ταξίδι από την Αθήνα στο Αγρίνιο, μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε πως μεταβάλλεται η αυτοκίνηση στον αυτοκινητόδρομο, όπου η ανάκτηση ενέργειας είναι ελάχιστη συγκριτικά με την κίνηση σε πόλη.

Ευρώπη: Σε αυτές τις χώρες δεν βρίσκεις εύκολα φορτιστή ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Σε αυτό το κείμενο, λοιπόν, δεν θα αναφερθούμε σε εντυπώσεις για το Peugeot e-208, άλλωστε υπάρχει η αναλυτική δοκιμή γι’ αυτό. Θα δώσουμε έμφαση στην κατανάλωση και στο κατά πόσο επηρεάστηκε όταν η ταχύτητα αυξήθηκε στα νόμιμα πλαίσια οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο. Αρχικά, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι πριν την εκκίνηση, η κατανάλωση στην πόλη είχε διαμορφωθεί στις 13 kWh/100 χλμ.. Έτσι, ο υπολογιστής ταξιδιού μηδενίστηκε και το ταξίδι ξεκίνησε. Η θερμοκρασία που επικρατούσε κυμαινόταν κοντά στους 23-25 βαθμούς Κελσίου, το σύστημα κλιματισμού ήταν απενεργοποιημένο και στο αυτοκίνητο επέβαιναν δύο επιβάτες με λίγες αποσκευές.

Η πρώτη μέτρηση κατανάλωσης έγινε σε επίπεδο σημείο της Ε.Ο Αθηνών – Κορίνθου με ταχύτητα της τάξης των 90 χλμ./ώρα και η στιγμιαία κατανάλωση διαμορφώθηκε στις 14 kWh/100 χλμ. (1,54€/100 χλμ.*). H δεύτερη μέτρηση έγινε στα 110 χλμ./ώρα με 16 kWh/100 χλμ. (1,76€/100 χλμ.*) και η τρίτη στα 130 με 22 kWh/100 χλμ. (2,42€/100 χλμ.*) Κάπου εδώ, λοιπόν, γίνεται εύκολα κατανοητό ότι η αυτονομία του Peugeot e-208 μειώνεται δραματικά όταν η ταχύτητα κυμαίνεται στα 130 χλμ./ώρα και πάνω. Αυτός ήταν και ο λόγος που στη διάρκεια του ταξιδιού κινηθήκαμε με ταχύτητες 100-110 χλμ./ώρα.

Κεφάλαιο: Φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο
Με την αυτονομία του Peugeot e-208 να διαμορφώνεται στα 340 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης και τον προορισμό μας να απέχει περίπου 300 χλμ., αποφασίσαμε να επισκεφτούμε έναν από τους αρκετούς φορτιστές της Ε.Ο Αθηνών-Πατρών, μιας και το ταξίδι δεν ξεκίνησε με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες. Η στάση για φόρτιση έγινε σε σταθμό ισχύος 50 kWh, με το επίπεδο της μπαταρίας να αυξάνεται από το 11% στο 75% μέσα σε 38 λεπτά. Στον συγκεκριμένο σταθμό το κόστος ορίζεται στα 0,60€/kWh**, συνεπώς οι 30,4 kWh κόστισαν 18 ευρώ.

Η επιστροφή (Αγρίνιο-Αθήνα) έγινε με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα και πλήρως φορτισμένη την μπαταρία, με αποτέλεσμα να μην χρειαστεί να επισκεφθούμε φορτιστή στο ταξίδι απόστασης 300 χλμ. Με τo κόστος οικιακού τιμολογίου στα 0,11 €/kWh, συμπεραίνουμε ότι κινηθήκαμε με το “μαγικό” κόστος της τάξης των 1,76€ ανά 100 χλμ.

*Κόστος βάσει οικιακού τιμολογίου χωρίς να υπολογίζονται προσαυξήσεις
**Οι χρεώσεις σε φορτιστές δημόσιας χρήσης ποικίλουν. Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.