Με Mercedes-AMG GT C Roadster στην Αριζόνα

Ο Μάνος Στεφανής ταξίδεψε στην Αριζόνα των Η.Π.Α., για να οδηγήσει τις νέες, εντυπωσιακές εκδόσεις Mercedes-AMG GT C Roadster

Η Mercedes διανύει μια από τις πιο πετυχημένες περιόδους της ιστορίας της ενώ παράλληλα η AMG συμπλήρωσε φέτος 50 χρόνια παρουσίας. Παλαιότερα, είχαμε εντυπωσιαστεί από το μοναδικό supercar των Γερμανών, όχι μόνο λόγω των 510 ίππων, αλλά και από το υπόλοιπο σύνολο που τοποθετούσε την GT S στην κορυφή αυτής της κατηγορίας. Βρεθήκαμε στην Αριζόνα των ΗΠΑ, σε ένα ξεχωριστό τοπίο γεμάτο κάκτους, που θυμίζει σκηνικό από ταινία western, για να οδηγήσουμε την ΑΜG GT C Roadster.

Η γκάμα GT περιλαμβάνει πλέον τέσσερα διαφορετικά μοντέλα coupe (GT, GT S, GT C, GT R) και 2 roadster (GT και GT C). Πριν σταθούμε σε ιπποδυνάμεις και λοιπές επιδόσεις, πρέπει να επισημάνουμε την ακαμψία της GT C Roadster που πραγματικά μας εντυπωσίασε καθώς όταν βρισκόσουν πίσω από το τιμόνι είχες την εντύπωση πως βρίσκεσαι σε coupe αυτοκίνητο. Δεν υπήρξε ούτε μια φορά κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας που να νιώσαμε τις φυσιολογικές στρεβλώσεις που πάντα συνοδεύουν τα cabrio μοντέλα. Φυσικά αυτό είναι αποτέλεσμα της εξαιρετικής δουλειάς που έχει γίνει από τους μηχανικούς της Mercedes ενώ παράλληλα το βάρος της GT C Roadster σε σχέση με την Coupe είναι αυξημένο μόλις κατά 35 κιλά!

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας V8 κινητήρας 4.000 κ.εκ. που με τη βοήθεια διπλών τούρμπο αποδίδει 557 ίππους και επιδόσεις που κόβουν την ανάσα. Επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ. σε μόλις 3,7’’ και τελική ταχύτητα που φτάνει τα 316 χιλιόμετρα. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι φαρδύτερο κατά 57 mm σε σχέση με την «απλή» AMG GT ενώ φιλοξενεί και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Επιπλέον το σύστημα τετραδιεύθυνσης επιτρέπει και στους πίσω τροχούς να στρίβουν, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τα ήδη κορυφαία κρατήματα. Τα τρία παραπάνω στοιχεία, σε συνδυασμό με το σύστημα που ελέγχει ηλεκτρονικά τη ροή του αέρα και βρίσκεται κάτω από τη μάσκα του αυτοκινήτου, είναι απευθείας δανεισμένα από το κορυφαίο μοντέλο AMG GT R. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω των 7 σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου, διπλού συμπλέκτη. Η ηλεκτρική, υφασμάτινη οροφή προσφέρει κορυφαία μόνωση ενώ για το άνοιγμα και το κλείσιμο απαιτούνται μόλις 11’’. Σίγουρα η Mercedes-AMG GT C δεν είναι ένα αυτοκίνητου που απευθύνεται σε πολλούς, όμως είναι βέβαιο ότι πολλές από τις τεχνολογίες που συναντήσαμε εδώ θα τις δούμε τα επόμενα χρόνια και σε πιο καθημερινά αυτοκίνητα.

Αυτό άλλωστε είναι και το μεγαλύτερο κέρδος για όλους εμάς από μοναδικές δημιουργίες σαν και αυτήν της Mercedes!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διαθέσιμη ως αμιγώς ηλεκτρική, αλλά και ως υβριδική! Δείτε τις εκδόσεις της νέας Mercedes CLA, αλλά και τις τιμές στην Ελλάδα......
Δείτε τη μείωση τιμής για το γερμανικό μοντέλο, αλλά και παράδειγμα απόκτησης με το πρόγραμμα χρηματοδότησης......
Δείτε το επίσημο trailer του 2ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 30 Νοεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Δείτε το επίσημο trailer του 1ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 23 Νοεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Πώς το Mercedes 35 hp του 1900 έγινε το πρώτο σύγχρονο αυτοκίνητο, εγκαινίασε τον σχεδιασμό των Mercedes-Benz και καθόρισε την εξέλιξη της αυτοκίνησης. Η συναρπαστική...
Η Mercedes-Benz κάνει την απόκτηση ενός από τα πιο αγαπημένα και τεχνολογικά προηγμένα compact SUV των τελευταίων χρόνων στην Ελληνική αγορά, πιο ελκυστική από ποτέ...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής