Με τρέιλερ στον δρόμο: 10+1 συμβουλές για ασφαλέστερη οδήγηση

Το καλοκαίρι είναι μπροστά μας και τα τρέιλερ βγαίνουν από τη «χειμερία νάρκη» τους. Ας δούμε τι πρέπει να προσέχουμε.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Γνώριμη εικόνα από τον μήνα που διανύουμε και μέχρι να μας κλείσει το μάτι το φθινόπωρο για τα καλά… Καθημερινά θα συναντάμε στους δρόμους μας επαγγελματικά, αυτοσχέδια ή heavy duty τρέιλερ, που θα μεταφέρουν πολυθρόνες, καρέκλες και στρώματα ή πρώτες ύλες στα εξοχικά μας, αλλά και ακόμα συχνότερα, με κορύφωση τα Σαββατοκύριακα, θα βλέπουμε τρέιλερ με κάθε είδους φουσκωτά και ελαφρά σκάφη, με κατεύθυνση τις απανταχού της χώρας μας «γλίστρες».

Ας δώσουμε έμφαση στη δεύτερη κατηγορία, μια και σε επίπεδο προετοιμασίας και υπευθυνότητας στη χρήση, αμφότερες καλύπτονται με τα όσα αναφέρονται στο παρόν άρθρο. Για να «ρίξουμε» λοιπόν τα πλεούμενα στο νερό, θα πρέπει κάπως να τα μεταφέρουμε μέχρις εκεί. Και είπαμε πώς… Με τρέιλερ!

Εδώ αρχίζει η υπευθυνότητα και η προσοχή. Ξεκινάμε από τα τυπικά. Χρειάζεται άδεια ρυμούλκησης, που εκδίδεται από τις νομαρχίες και η οποία αναφέρεται σε συγκεκριμένο όχημα και συγκεκριμένο τρέιλερ! Τα υπόλοιπα ανήκουν στην κατηγορία της υπευθυνότητας και του σεβασμού των νόμων της φυσικής. Κατ’ αρχάς χρειάζεται πολύ καλή συντήρηση του τρέιλερ, το οποίο συχνά παραμένει ακίνητο για μήνες και ένα πρωί αποφασίζουμε να το πάρουμε «διακοπές» μαζί μας. Δεν είναι έτσι απλά τα πράματα…


Από το πάρκινγκ στον δρόμο

Καλό είναι πριν από το πρώτο – μεγάλο ή μικρό – ταξίδι να γίνει ένας ενδελεχής έλεγχος στο τρέιλερ. Κυρίως λίπανση στα ρουλεμάν, γιατί το αλάτι «επεμβαίνει» σε τέτοιο σημείο, που συχνά ευθύνεται για την αποκόλληση των τροχών από ένα τρέιλερ, με ιδιαίτερα άσχημες εξελίξεις. Επίσης, στον κοτσαδόρο θα πρέπει να είναι τοποθετημένη και μία αλυσίδα ασφαλείας που θα συγκρατεί –αν χρειασθεί – το τρέιλερ στο αυτοκίνητο. Το ίδιο σημαντικό είναι να τοποθετήσουμε στο αυτοκίνητό μας μεγαλύτερους καθρέφτες για να έχουμε άριστη ορατότητα πίσω.

Ένας άλλος νευραλγικός τομέας είναι η σωστή συντήρηση των φρένων και των ηλεκτρικών του τρέιλερ. Κι αυτό γιατί είναι το πιο σημαντικό για την ασφάλειά μας στον δρόμο. Όχι μόνο τη δική μας, αλλά και των άλλων. Στον δρόμο κρατάμε πάντα τριπλάσιες –από το κανονικό – αποστάσεις, γιατί αν απαιτηθεί να φρενάρουμε, η απόσταση που θα χρειαστούμε είναι πάρα πολύ μεγαλύτερη. Επίσης, δεν καλύπτουμε το σκάφος με κουκούλα γιατί, αεροδυναμικά, περισσότερο δυσχεραίνει, παρά εξυπηρετεί την ομοιογένεια της μεταφερόμενης μάζας. Σημειώστε εδώ ότι το συνολικό πλάτος του ρυμουλκούμενου δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 2,75 μέτρα. Οπότε αν ρυμουλκούμε φουσκωτό και ξεπερνάμε το πλάτος αυτό, θα πρέπει να ξεφουσκώσουμε τα μπαλόνια. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να τηρούμε αυτή την παράμετρο.

Τέλος, αν σας «πετύχει» βροχή στον δρόμο, θα πρέπει να σταματήσετε να «ηρεμήσει» ο καιρός, γιατί σε βρεγμένο δρόμο με τρέιλερ θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα τυχερός, αλλά και οι κινούμενοι μαζί σας ή απέναντί σας στον δρόμο, για να τη «βγάλετε καθαρή».

Η ασφάλεια προέχει όλων

1. Στην πορεία, μεγάλη προσοχή στις αποστάσεις. Δοκιμάστε πώς φρενάρει το αυτοκίνητό σας όταν ρυμουλκείτε το τρέιλερ με το σκάφος πριν βγείτε σε δρόμους κανονικής κυκλοφορίας.

2. Στις στροφές εκείνο με το οποίο θα πρέπει να εξοικειωθείτε είναι ο επιπλέον όγκος που κουβαλάτε. Έχετε πάντα στον νου σας τόσο το πλάτος του ρυμουλκούμενου όσο και το συνολικό μήκος.

3. Kάνοντας όπισθεν, το πιο βασικό πράγμα είναι να κάνετε αργές και σταθερές κινήσεις, χωρίς απότομες αλλαγές επιλογών. Μια πρακτική αντιμετώπισης στη δυσκολία της αντίθετης κίνησης είναι η εξής: κάνουμε όπισθεν κοιτώντας πίσω και όχι από τους καθρέπτες, κρατώντας το τιμόνι από το κάτω μέρος. Αν το δοκιμάσετε θα δείτε ότι θα κατευθύνεστε προς την κατεύθυνση που κινείτε το χέρι σας

4. Για να μάθετε – αν είστε «νέοι» στο αντικείμενο – το πώς πρέπει να κινείστε ρυμουλκώντας, βρείτε μια αλάνα, ένα μεγάλο πάρκινγκ σε ώρα μη λειτουργίας, ακόμα και επαρχιακούς ή έρημους δρόμους, και πειραματιστείτε. Υπευθυνότητα και σύνεση χρειάζεται, τίποτε άλλο.

5. Όταν ρυμουλκείτε το σκάφος θα πρέπει να είναι πάντα καλά δεμένο με ιμάντες πάνω στο τρέιλερ.

6. Μην διανύετε αποστάσεις μεγαλύτερες των 150-180 χλμ. χωρίς στάση. Τα ρουλεμάν του τρέιλερ υπερθερμαίνονται και χρειάζονται «ξεκούραση».

7. Ποτέ, μα ποτέ μην βυθίζετε το τρέιλερ στο νερό πριν αφήσετε τα ρουλεμάν να κρυώσουν. Υπάρχει κίνδυνος να στραβώσουν με τις όποιες αρνητικότατες επιπτώσεις.

8. Στον κοτσαδόρο θα πρέπει να είναι τοποθετημένη και μία αλυσίδα ασφαλείας που θα συγκρατεί – αν χρειασθεί – το τρέιλερ στο αυτοκίνητο.

9. Ύστερα από κάθε είσοδο ή έξοδο του τρέιλερ σε «γλίστρα», θα πρέπει να το πλένουμε με γλυκό νερό.

10. Κατά τη διάρκεια των ελιγμών στα λιμάνια, έχουμε τον νου μας σε παιδιά και πεζούς επιβάτες.

11. Το μέγεθος και η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου παίζει σημαντικότατο ρόλο στη ρυμούλκηση τρέιλερ με σκάφος.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]