Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+

Έχοντας ήδη οδηγήσει στην Ισπανία την κορυφαία έκδοση της CLA περιμέναμε με ανυπομονησία τον ερχομό της στην ελληνική αγορά!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε οδηγήσει πρώτα ένα αυτοκίνητο στο εξωτερικό μένοντας με τις καλύτερες εντυπώσεις και όταν έρθει η στιγμή να το οδηγήσουμε στην Ελλάδα η συμπεριφορά του να μην μας ενθουσιάζει. Καθόλου παράξενο αν αναλογιστεί κανείς τις ιδιαιτερότητες του οδικού δικτύου μας, ειδικά του επαρχιακού!

Στην περίπτωση της Mercedes-AMG CLA 45 S συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Η πρώτη επαφή μαζί της είχε πραγματοποιηθεί στην πίστα της Jarama που βρίσκεται λίγα μόλις χιλιόμετρα έξω από τη Μαδρίτη. Εξωπραγματικά κρατήματα, μειωμένη υποστροφή σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, περισσότερη δύναμη και απίστευτες αναρτήσεις συνέθεταν το παζλ αυτής της γνωριμίας. Επιστρέφοντας στην πρόσφατη δοκιμή μας επί ελληνικού εδάφους μπορεί να μην είχαμε την ευκαιρία να τη δοκιμάσουμε σε συνθήκες πίστας, παρόλα αυτά η συμπεριφορά της ήταν υποδειγματική ακόμα και στους δύσκολους ελληνικούς δρόμους. Ουδέτερη συμπεριφορά, ακριβές τιμόνι, γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και φυσικά ατελείωτη δύναμη από τον δίλιτρο κινητήρα turbo twin scroll, που αποδίδει 421 ίππους στην έκδοση S, με την πίεση του turbo να φτάνει τα 2,1 bar.

Για επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ. χρειάζεται μόλις 4’’ ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 270 χλμ./ώρα. Πρόκειται για τον δυνατότερο δίλιτρο κινητήρα παραγωγής, με υποδειγματική λειτουργία ακόμα και στις χαμηλές στροφές καθώς δεν παρουσιάζει τη συνηθισμένη υστέρηση. Η εξελιγμένη τετρακίνηση 4MATIC+ κατανέμει την κίνηση σε κάθε τροχό ανάλογα με την πρόσφυση «διαβάζοντας» συνεχώς τις συνθήκες του οδοστρώματος. Το κιβώτιο ταχυτήτων AMG Speedshift DCT-8G διπλού συμπλέκτη, προσφέρει άμεσες αλλαγές, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας με αλλαγές από τα paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.


Τα έξι διαφορετικά προφίλ οδήγησης (Comfort, Sport, Sport+, Slippery, Individual και Race) επεμβαίνουν στον κινητήρα, το κιβώτιο και τις αναρτήσεις, προσφέροντας μια εντελώς διαφορετική εμπειρία ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού. Ανάμεσα στο Comfort και το Race η διαφορά είναι τεράστια. Στην πρώτη περίπτωση η συμπεριφορά του πλησιάζει αυτή μιας απλής CLA, με λιγότερο σκληρή ανάρτηση, ομαλές αλλαγές ταχυτήτων και χωρίς καθόλου θόρυβο στο εσωτερικό, ενώ στη ρύθμιση Race μεταμορφώνεται σε ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο.

Οι τιμές για τη CLA 45 με τους 387 ίππους ξεκινούν από 80.400 ευρώ, ενώ για την κορυφαία έκδοση S από 86.640 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: [email protected]