Το σημαντικότερο σύστημα επάνω σε ένα αυτοκίνητο είναι τα φρένα και οι εταιρείες φροντίζουν ώστε να μην παρουσιαστεί η παραμικρή βλάβη σε αυτά. Ωστόσο, η Mercedes δείχνει ότι ερευνά ακόμα και την υπερσπάνια περίπτωση που θα υπάρξει μία τέτοια αστοχία, έχοντας κατοχυρώσει στο παρελθόν μία πατέντα που πιθανόν να είναι σε θέση να σώσει τους επιβάτες σε περίπτωση δυσλειτουργίας των φρένων.
Διαβάστε επίσης: Πατέντα της Volvo “δίνει” τιμόνι και στο συνοδηγό (+video)
Αναπτύσσεται κυρίως για αυτοκίνητα που εξοπλίζονται με σύστημα πέδησης brake-by-wire, όπου ο οδηγός πατά το πεντάλ και η πίεση μεταφέρεται ηλεκτρικά στα φρένα. Σε περίπτωση, λοιπόν, που το σύστημα ανιχνεύσει δυσλειτουργία, το αυτοκίνητο θα ειδοποιήσει τον οδηγό και αυτομάτως η πίεση του αέρα στα ελαστικά θα μειωθεί αισθητά. Γιατί, όμως, θα συμβεί κάτι τέτοιο;
Όπως είναι λογικό, ένα ελαστικό με μειωμένη πίεση, έχει πολύ μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης από ένα που έχει την φυσιολογική πίεση. Συνεπώς, η ταχύτητα του αυτοκινήτου θα μειωθεί άμεσα και θα φτάσει σε ακινησία. Το εν λόγω σύστημα αποτελείται από μία μονάδα ελέγχου του συστήματος και μία μονάδα μείωσης της πίεσης του αέρα που συνδέεται με τα ελαστικά του οχήματος.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι στο παρελθόν η Mercedes έχει ξανά χρησιμοποιήσει σύστημα αυξομείωσης της πίεσης των ελαστικών στην Mercedes-AMG G63 6×6. Βέβαια, ο λόγος ήταν τελείως διαφορετικός και είχε να κάνει με την δυνατότητα του αυτοκινήτου να κινείται σε επιφάνειες με μειωμένη πρόσφυση.