Mercedes CLA Shooting Brake: Παγκόσμια πρεμιέρα στη Γενεύη

Η γκάμα της Mercedes-Benz εμπλουτίζεται περαιτέρω με την CLA Shooting Brake

Βρείτε μας στο

Η 89η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου Γενεύης είναι για ακόμη μια χρονιά ένας ιδιαίτερα ελκυστικός προορισμός για… πρεμιέρες. Μια από τις 45 συνολικά παγκόσμιες πρεμιέρες, είναι αυτή της Mercedes CLA Shooting Brake, η οποία αναμένεται στην αγορά το Σεπτέμβριο.

Η νέα CLA Shooting Brake πατάει στην ανασχεδιασμένη πλατφόρμα MFA που βασιζόταν και το προηγούμενο αντίστοιχο μοντέλο, το οποίο είχε παρουσιαστεί το 2015. Οι κουπέ αναλογίες προσδίδουν τον απαραίτητο αέρα δυναμισμού στο αυτοκίνητο, που έχει μεγαλώσει σε κάθε επίπεδο σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Προφανώς, εμφανείς είναι και οι διαφορές της CLA Coupe με τη CLA Shooting Brake στο πίσω μέρος, όπου έχουν γίνει οι απαραίτητες περιποιήσεις ώστε να προκύψει ο απαιτούμενος επιπλέον χώρος.

Στόχος της Mercedes ήταν να δώσει ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα σε ένα αυτοκίνητο, που ωστόσο έχει ως σήμα κατατεθέν τους πολλούς χώρους. Κατά συνέπεια, η Mercedes CLA Shooting Brake έπρεπε να αποτελέσει συνδυασμό πολλών διαφορετικών παραμέτρων. Σε επίπεδο διαστάσεων λοιπόν, το μεταξόνιο και το μήκος έχουν αυξηθεί κατά 30 (2,729 μέτρα) και 48 χιλιοστά (4,688 μέτρα) αντίστοιχα. Την ίδια στιγμή, το πλάτος και το ύψος έχουν μειωθεί, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους, ενώ η χωρητικότητα αποσκευών αγγίζει τα 505 λίτρα (+10 λίτρα).

Το εσωτερικό είναι αντίστοιχο με εκείνο της Mercedes CLA Coupe και παράλληλα, θυμίζει αυτό της A-Class. Τα συστήματα συνδεσιμότητας και υποβοήθησης οδηγού είναι -αναμενόμενο- ιδιαίτερα προηγμένα, με το MBUX, το οποίο προσφέρει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα συνομιλίας σε φυσική γλώσσα με την… Mercedes, να δίνει το “παρών”. Όσο για τα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, η CLA Shooting Brake δανείζεται πολλά από τη μεγαλύτερη S-Class, όπως τα Active Steer Assist καιActive Lange Change Assist.

Κορυφαίο κινητήριο σύνολο για την Mercedes CLA Shooting Brake θα είναι αρχικά ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας ισχύος 225 ίππων και ροπής 350 Nm. Η έκδοση αυτή περιλαμβάνει 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7G-DCT) και έχει μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς. Μέχρι το λανσάρισμα του αυτοκινήτου, που θα γίνει το Σεπτέμβριο, αναμένεται πλήρης γκάμα εκδόσεων βενζίνης και πετρελαίου, με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια και εκδόσεις με κίνηση εμπρός ή τετρακίνηση.

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr