Mercedes CLS: Αισθητική ανανέωση και νέα έκδοση AMG CLS 53 4Matic+

Αισθητικό φρεσκάρισμα και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης περιλαμβάνουν οι τελευταίες αλλαγές της Mercedes για την CLS.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes CLS ανανέωση 2021 αυτοκίνητο

Η γερμανική εταιρία προχωρά σε μία ακόμη αλλαγή στην Mercedes CLS, που αφορά τώρα το αισθητικό κομμάτι. Το κομψό σεντάν με τις έντονες coupe επιρροές είχε δεχτεί τεχνολογική αναβάθμιση πριν από μερικούς μήνες, η οποία αφορούσε και την τοποθέτηση του νέας γενιάς MBUX multimedia συστήματος, αλλά και την αναβάθμιση των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του.

Από τη βασική κιόλας έκδοση Avantgarde η ανανεωμένη Mercedes CLS ξεχωρίζει χάρη στη νέα γρίλια και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με τον εμπρός να έχει αποκτήσει πιο έντονο ανάγλυφο και μεγαλύτερους αεραγωγούς, ενώ και ο πίσω φέρει πλέον έναν μικρό διαχύτη στο κάτω μέρος του. Η γερμανική εταιρία ανακοινώνει επίσης και την προσθήκη δύο νέων σχεδίων για τις αλουμινένιες ζάντες των 19 ιντσών.

Διαβάστε επίσης – Νέα Mercedes EQS: Αυτονομία… diesel και “διαστημική” αεροδυναμική


Οι αλλαγές είναι ακόμη πιο έντονες στην εξοπλιστική έκδοση AMG Line Exterior όπου τονίζεται περισσότερο ο δυναμισμός του αμαξώματος με ελαφρώς διαφορετικούς προφυλακτήρες, ένθετα στις ποδιές αλλά και μια μικρή αεροτομή στο πίσω μέρος, όλα της AMG.

Μικρές διαφοροποιήσεις βλέπουμε και στο εσωτερικό με δύο νέες ξύλινες επενδύσεις για το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα αλλά και δύο ακόμη επιλογές για τις δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων. Νέο είναι και το πολυλειτουργικό τριάκτινο τιμόνι που καλύπτεται από δέρμα nappa.

Διαβάστε επίσης: Τιμές Mercedes C-Class. Στη χώρα μας από 1.500 κ.εκ. (+video)

Η Mercedes αναφέρει επίσης και τις πολλές επιλογές εξατομίκευσης που έχουν στη διάθεση τους οι ενδιαφερόμενοι λόγω του “προγράμματος” designo.

Στην κορυφή της γκάμας για την ανανεωμένη Mercedes CLS έρχεται να τοποθετηθεί η CLS 53 4MATIC+ που έχει δεχτεί επίσης το απαραίτητο στιλιστικό φρεσκάρισμα με το ήπια υβριδικό της σύστημα να προσθέτει σχεδόν 22 ίππους και 250 Nm ροπής στους 435 ίππους του υπετροφοδοτούμενου τρίλιτρου μοτέρ που στέλνει τη ροπή των 520 Nm και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων. Η νέα κορυφαία έκδοση θα κατασκευαστεί στον περιορισμένο αριθμό των 300 μονάδων.

Στους υπόλοιπους κινητήρες η πετρελαιοκίνητη CLS 300 d 4MATIC “εξοπλίζεται” πλέον και με ήπια υβριδικό σύστημα 48 V που προσθέτει 20 ίππους επιπλέον των 265 του θερμικού μοτέρ. O diesel κινητήρας έχει αυξήσει ελαφρώς και τον κυβισμό του, με αύξηση της διαδρομής των εμβόλων, από τα 1.950 στα 1.993 κ.εκ., αυξημένη είναι και η πίεση που ψεκάζουν τα μπεκ, ενώ βελτιώσεις βλέπουμε και στο σύστημα εξαγωγής με την προσθήκη ενός ακόμη καταλύτη. Το δίλιτρο μηχανικό σύνολο, στην προηγούμενη μορφή του, παραμένει διαθέσιμο και χωρίς το ήπια υβριδικό σύστημα στην CLS 220 d, ενώ στην κορυφή των diesel βλέπουμε την CLS 400 d 4Matic με το τρίλιτρο μοτέρ των 330 ίππων και 700 Nm.

Στους κινητήρες βενζίνης εκτός από το τρίλιτρο εν σειρά εξακύλινδρο σύνολο υπάρχει και το δίλιτρο 4κύλινδρο που αποδίδει 299 ίππους και 400 Nm ροπής στις 5.800-6.100 και 3.000-4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Η ανανεωμένη Mercedes CLS θα είναι διαθέσιμη στο κοινό στα μέσα περίπου του ερχόμενου καλοκαιριού.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]