Mercedes EQS: Το εσωτερικό της, με και χωρίς MBUX Hyperscreen!

Αναμονή τέλος, για τον εντυπωσιακό εσωτερικό κόσμο της Mercedes EQS, με τους Γερμανούς να δημοσιεύουν φωτογραφίες και πληροφορίες.

Βρείτε μας στο
Mercedes EQS, MBUX Hyperscreen

Το επίσημο ντεμπούτο της αμιγώς ηλεκτρικής Mercedes EQS έχει προγραμματιστεί για τις 15 Απριλίου, ωστόσο δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι τότε για να ανακαλύψουμε κάποια από τα ομολογουμένως προηγμένα στοιχεία που φέρνει στο τραπέζι των τεσσάρων τροχών το αμιγώς ηλεκτρικό sedan των Γερμανών. Η Mercedes μας έχει “πειράξει” ήδη κάποιες φορές με την MBUX Hyperscreen, αυτό το νέο και εντυπωσιακό σύστημα οθονών της EQS και τώρα μας δίνει όχι μόνο περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτό αλλά και φωτογραφίες από την καμπίνα του νέου μοντέλου της που συνοδεύονται και από την εικόνα του εσωτερικού χωρίς την MBUX Hyperscreen.

Διαβάστε επίσης: Έρχεται plug-in Mercedes-AMG με 800+ ίππους…

Όπως και να έχει ακόμη και το “MBUX Hyperscreen” ίσως αδικεί ελαφρώς αυτό το σύστημα οθονών της EQS που κρύβει πίσω του έναν πανίσχυρο 8πύρηνο επεξεργαστή με 24 GB μνήμη και ταχύτητα RAM 46,4 GB το δευτερόλεπτο!

Πίσω από ενιαίο πάνελ με πλάτος 1.410 χλστ. και σχεδόν δυόμιση τετραγωνικά μέτρα (2,432 τ.μ.) η γερμανική εταιρία έχει ενσωματώσει τρεις συνολικά οθόνες: μία με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες που λειτουργεί ως πίνακας πληροφοριών για τον οδηγό και αξιοποιεί 3D γραφικά για την προβολή των πληροφοριών. Μία κεντρική 17,7 ιντσών και μία για τον συνοδηγό, επίσης στις 12,3 ίντσες. Οι δύο τελευταίες μάλιστα είναι τεχνολογίας OLED και αναμένεται να προσφέρουν εξαιρετική ευκρίνεια και αντίθεση αλλά τρομερή απόδοση του μαύρου και των χρωμάτων.

Αυτό το πάνελ αφής που είναι κατασκευασμένο από ιδιαίτερα ανθεκτικό γυαλί, είναι ελαφρώς καμπυλωτό και η ειδική επεξεργασία που έχει δεχτεί μηδενίζει τις παραμορφώσεις από οποιαδήποτε γωνία και αν το κοιτάζει κανείς ενώ προσφέρει απρόσκοπτη θέαση σε όλο το μήκος του ταμπλό. Η MBUX Hyperscreen είναι διαδραστική και ως προς την αφή αφού κάθε φορά που πατάτε ένα εικονικό κουμπί το “παρών” δίνει και μια δόνηση. Δύο ακόμη οθόνες αφής στις 11,6 ίντσες, για τους πίσω επιβαίνοντες ολοκληρώνουν το σύστημα MBUX, ο φωτισμός του οποίου ρυθμίζεται αυτόματα μέσω κάμερας αλλά και αισθητήρα φωτός, μόλις δύο από τους 350 συνολικά αισθητήρες και κάμερες που φέρει η ηλεκτρική EQS!

Διαβάστε επίσης – Mercedes Vito: Κοντά μας εδώ και 25 χρόνια!

Η MBUX Hyperscreen ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό της EQS και αυτός είναι ο λόγος που σας παραθέτουμε και το “στάνταρ” ταμπλό του πολυτελούς ηλεκτρικού sedan της Mercedes.

Δείτε τις φωτογραφίες στη gallery που ετοιμάσαμε για εσάς και πείτε μας πιο ταμπλό σας αρέσει περισσότερο.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr