Mercedes Vito: Κοντά μας εδώ και 25 χρόνια!

Επιτυχημένη εμπορική πορεία που μετρά πλέον 25 χρόνια συμπλήρωσε το Mercedes Vito, το οποίο βρίσκεται πλέον στην τρίτη γενιά του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes Vito 25 χρόνια

To Mercedes Vito έκανε το ντεμπούτο του το 1996 και 25 χρόνια μετά βρίσκεται στην τρίτη γενιά του με την επιτυχημένη εμπορική του πορεία να αντικατοπτρίζεται στις πάνω από 1,8 εκατ. μονάδες που έχουν πουληθεί μέχρι σήμερα.

Γιορτάζοντας την 25η επέτειο από την πρώτη κυκλοφορία του στην αγορά, το ανανεωμένο Vito έχει εμπλουτίσει τον εξοπλισμό του με περισσότερα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, όπως το DISTRONIC, το σύστημα προειδοποίησης πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert) σε συνδυασμό με το σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας, την ενεργή υποβοήθηση πέδησης και τον ψηφιακό εσωτερικό καθρέφτη.

Διαβάστε επίσης – Mercedes EQA: Επιτέλους… το μέλλον είναι εδώ!


Μετά την σχεδιαστική και τεχνολογική ανανέωση το 2020, το Vito παρουσιάζεται πιο τεχνολογικά προηγμένο και ελκυστικό από ποτέ χάρη στους νέους τετρακύλινδρους πετρελαιοκινητήρες και την άριστα ισορροπημένη σχέση τιμής/απόδοσης. Το ελαφρύ επαγγελματικό εξοπλίζεται με μία γκάμα πέντε αποδοτικών τετρακύλινδρων πετρελαιοκινητήρων από τις οικογένειες OM654 και OM622 με απόδοση ισχύος έως και τους 237 ίππους.

Το κορυφαίο Vito 124 CDI με ισχύ με το μοτέρ των 237 ίππων και 500 Nm διατίθεται μόνο στην έκδοση Tourer με άδεια επιβατικού. Στις καινοτομίες της νέας γενιάς συγκαταλέγονται τα αναβαθμισμένα συστήματα infotainment, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-Tronic, η αερανάρτηση AIRMATIC για μεγαλύτερη οδηγική άνεση και περαιτέρω συστήματα ασφάλειας. Ολοκαίνουργια σχεδιαστικά στοιχεία τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του οχήματος ολοκληρώνουν την ανανέωση του μοντέλου.

Διαβάστε επίσης: Νέα Mercedes C-Class. Αποκάλυψη της νέας… “baby S-Class”. (+video)

Η πρώτη γενιά
Το 1996 η Mercedes-Benz παρουσίασε το ολοκαίνουριο τότε προσθιοκίνητο Vito για την κατηγορία των ελαφριών επαγγελματικών 2,6-2,8 τόνων με εντελώς νέα σχεδίαση που έβαζε τους Γερμανούς σε μια νέα εποχή στην κατηγορία. Το ίδιο όνομα υποδήλωνε αυτή τη νέα εποχή: αντί για συνδυασμό γραμμάτων και αριθμών η Mercedes του έδωσε αυτό το όνομα που παραπέμπει άμεσα στη τη βασκική πρωτεύουσα Vitoria-Gasteiz, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο παραγωγής του.

Με ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου, το van της Mercedes ήταν διαθέσιμο στην Ισπανία και την Πορτογαλία ήδη από τα τέλη του 1995 και συνδύαζε την μοντέρνα σχεδίαση με τις κόμπακτ διαστάσεις. Με ύψος 1,89 μ. χωρούσε σε όλα τα γκαράζ. Ωστόσο, ο χώρος φορτίου 3,6 κυβικών μέτρων προσέφερε χωρητικότητα που έφτανε σχεδόν τα 5 κ.μ. κι έτσι το Vito μπορούσε να μεταφέρει ακόμη και ογκώδη φορτία χωρίς πρόβλημα.

Οι εγκάρσια τοποθετημένοι τετρακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες και βενζινοκινητήρες καταλάμβαναν περιορισμένο χώρο, ενώ ταυτόχρονα προσέφεραν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και καλές επιδόσεις. Ο Τύπος της εποχής αλλά και οι επαγγελματίες υποδέχθηκαν θερμά το ελαφρύ επαγγελματικό της Mercedes που κέρδισε και τον τίτλο Van of the Year το 1996.

Η Mercedes το ανανέωσε το 1999 και μέχρι την έλευση της δεύτερης γενιάς οι πωλήσεις παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα και έφτασαν σχεδόν της 473.000 μονάδες.

Η δεύτερη γενιά, με κίνηση στον πίσω άξονα
Τον Ιούλιο του 2003 κυκλοφόρησε η δεύτερη γενιά. Με εντελώς νέα σχεδίαση, όλες οι εκδόσεις είχαν πλέον κίνηση στον πίσω αντί τον εμπρός άξονα. Επιπλέον, στη γκάμα μοντέλων προστέθηκε και μία τετρακίνητη έκδοση, δίνοντας στο μοντέλο των Γερμανών υψηλότερα περιθώρια πρόσφυσης αλλά και μεγαλύτερη ελευθερία εκτός ασφάλτου. Υπήρχε επίσης μια σειρά από πιο ισχυρούς κινητήρες: ο κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας απέδιδε 224 ίππους στις 3800 σ.α.λ., ενώ ο μεγάλος V6 βενζινοκινητήρας 258 ίππους.

Ανάλογα με την έκδοση, το μήκος έως και 58 εκατοστά στα 5,24 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο μεγάλωσε έως 43 εκατοστά φτάνοντας έως τα 3,43 μέτρα. Για πρώτη φορά το van των Γερμανών ήταν διαθέσιμο σε τρία διαφορετικά μήκη αμαξώματος, δύο ύψη οροφής και με πέντε διαφορετικούς κινητήρες, ενώ ήταν καλύτερα εξοπλισμένο από ποτέ. Η σαφή εξέλιξης έναντι της προηγούμενης γενιάς σε όλα τα επίπεδα χάρισε το 2005 στο Vito ξανά τον τίτλο του ευρωπαϊκού «Van of the Year».

Η δεύτερη γενιά “καλωσόρισε” και την ηλεκτροκίνηση. Το 2010 ξεκίνησε η παραγωγή μιας μικρής σειράς 100 οχημάτων Vito E-CELL. Το ηλεκτρικό ελαφρύ επαγγελματικό εξοπλιζόταν με ηλεκτρικό κινητήρα 95 ίππων και μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 32 kWh. Μετά τη φάση δοκιμών, τα πρώτα ξεκίνησαν να παραδίδονται τον Απρίλιο του 2011.

Το Vito δεύτερης γενιάς ξεπέρασε τον προκάτοχό του φτάνοντας σχεδόν τις 750.000 πωλήσεις.

Η τρίτη γενιά
Τον Μάιο του 2014, έκανε την πρεμιέρα της η τρίτη γενιά. Χάρη στη νέα σχεδίαση, το ανανεωμένο μοντέλο απέκτησε 13 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος φτάνοντας τα 5,37 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο παρέμεινε αμετάβλητο, και έτσι προσέφερε περισσότερο χώρο τόσο για το φορτίο όσο και για τους επιβάτες.

Επιπλέον, οι πελάτες είχαν πλέον περισσότερες επιλογές όσον αφορά το σύστημα κίνησης: εκτός από την κίνηση στους πίσω τροχούς και την τετρακίνηση, η κίνηση στους μπροστινούς τροχούς ήταν και πάλι διαθέσιμη σε συνδυασμό με τον πετρελαιοκινητήρα σε δύο βαθμίδες ισχύος. Δεν διευρύνθηκε μόνο η γκάμα εκδόσεών του με συμβατικούς κινητήρες, αλλά και η προσφορά ηλεκτρικών οχημάτων: το αμιγώς ηλεκτρικό eVito διατίθεται στην αγορά από το 2018. Από το 2014 έχουν πωληθεί περισσότερες από 600.000 Vito της τρέχουσας γενιάς.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]