Mercedes: Έρχεται το eActros LongHaul με αυτονομία 500 χλμ.

Η Mercedes-Benz Trucks προωθεί συστηματικά τον εξηλεκτρισμό και στα βαρέα οχήματα και θα φέρει σύντομα στην παραγωγή το eActros LongHaul με αυτονομία 500 χλμ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes eActros LongHaul ηλεκτρικό 2022

Το 2022 αποτελεί ένα έτος σταθμό για την Mercedes-Benz Trucks καθώς η γερμανική εταιρεία αναμένεται να φέρει σε κυκλοφορία πολλά ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας. Στο άμεσο μέλλον το φως της μαζικής παραγωγής θα δουν και τα φορτηγά για βαριές δοκιμές με μεγαλύτερη ακτίνα δράσης, όπως είναι το eActros LongHaul.

Διαβάστε επίσης: Mercedes-AMG E-Class: Τίτλοι τέλους για τον V8 με επετειακή έκδοση

Το αμιγώς ηλεκτρικό eActros LongHaul έχει προγραμματιστεί να μπει σε μαζική παραγωγή το 2024 με την γερμανική εταιρεία να προετοιμάζει και άλλες εκδόσεις του φορτηγού της που τροφοδοτείται από μπαταρία όπως είναι οι εκδόσεις eActros 300 και το eActros 400, επίσης για βαριές διανομές.


Η έκδοση το LongHaul που θα αποτελέσει και την αιχμή του δόρατος για τις βαριές διανομές θα έχει αυτονομία περίπου 500 χλμ. με μία φόρτιση της συστοιχίας των μπαταριών του. Τα πρώτα πρωτότυπα οχήματα του φορτηγού 40 τόνων υποβάλλονται ήδη σε εσωτερικές δοκιμές και οι μηχανικοί της Mercedes-Benz Trucks προγραμματίζουν να ξεκινήσουν φέτος δοκιμές του ηλεκτρικού φορτηγού στο δημόσιο οδικό δίκτυο.

Η έκδοση LongHaul θα προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης υψηλής απόδοσης – το λεγόμενο “megawatt charging”. Οι εκδόσεις 300 και 400 αναμένονται τον προσεχή Ιούλιο, ενώ στο εργοστάσιο του Wörth θα ξεκινήσει και η παραγωγή του απορριμματοφόρου eEconic για δημοτική χρήση, το οποίο θα είναι το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής των Γερμανών. Στόχος της Mercedes-Benz Trucks είναι να αυξήσει σε άνω του 50 τοις εκατό το ποσοστό των νέων οχημάτων με τοπικά ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στην Ευρώπη έως το 2030.

Διαβάστε επίσης: 1.600άρι μοτέρ με 574 ίππους! Δείτε πώς η Mercedes-AMG τα κατάφερε (+video)

Για να παρουσιάσει την ηλεκτρική κινητικότητα στους πελάτες φορτηγών από όλη την Ευρώπη, η εταιρεία διοργανώνει μια εκδήλωση διάρκειας αρκετών εβδομάδων κοντά στο εργοστάσιο του Wörth η οποία θα ξεκινήσει τις ερχόμενες ημέρες. Ειδικοί από τη Mercedes-Benz Trucks θα ενημερώσουν συνολικά 1000 συμμετέχοντες για τις βασικές πτυχές της ηλεκτρικής κινητικότητας, από τις υποδομές και τις υπηρεσίες έως τα ηλεκτρικά μοντέλα. Επιπρόσθετα, οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν το eActros 300 σε απαιτητικές διαδρομές και με ρεαλιστικά ωφέλιμα φορτία.

Για φόρτιση στο αμαξοστάσιο, η Mercedes-Benz Trucks συνεργάζεται με τη Siemens Smart Infrastructure, την ENGIE και την EVBox Group. Όσον αφορά τη δημόσια φόρτιση για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, η Daimler Truck, η TRATON GROUP και ο όμιλος Volvo υπέγραψαν δεσμευτική συμφωνία για τη σύσταση σχετικής κοινοπραξίας.

Η κοινοπραξία αυτή προβλέπει την ανάπτυξη και λειτουργία ενός δημόσιου δικτύου φόρτισης υψηλής απόδοσης για βαριά ηλεκτρικά φορτηγά μεγάλων αποστάσεων και τουριστικά λεωφορεία στην Ευρώπη. Το δίκτυο φόρτισης αυτών των τριών εταίρων θα είναι διαθέσιμο σε διαχειριστές στόλων στην Ευρώπη ανεξαρτήτως μάρκας.

Στόχος του έργου “High-Performance Charging in Long-Haul Truck Transport”, όπως ονομάζεται το δίκτυο, με τη συμμετοχή της Daimler Truck και υπό την αιγίδα της Ένωσης Γερμανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών (VDA), είναι ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η λειτουργία μιας εκλεκτής υποδομής φόρτισης υψηλής απόδοσης για τα ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Δύο σταθμοί φόρτισης υψηλής απόδοσης με το σύστημα Megawatt Charging System (MCS) πρόκειται να κατασκευαστούν σε τέσσερις τοποθεσίες στη Γερμανία και να δοκιμαστούν σε πραγματικές εφαρμογές. Στο έργο συμμετέχουν διάφοροι άλλοι εταίροι της κοινοπραξίας από τη βιομηχανία και την έρευνα.

Η Daimler Truck φιλοδοξεί να προσφέρει καινούργια οχήματα σε Ευρώπη, Ιαπωνία και Βόρεια Αμερική μόνο με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα («tank-to-wheel») έως το 2039. Τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα μπαταρίας Mercedes-Benz eCitaro και Mercedes-Benz eActros παράγονται ήδη μαζικά από το 2018 και το 2021, αντίστοιχα. Το Mercedes-Benz eEconic, το FUSO eCanter και το Freightliner eCascadia θα ακολουθήσουν αργότερα φέτος, ενώ προγραμματίζονται ήδη κι άλλα οχήματα με τοπικά ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.

Κατά το δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας, η εταιρεία σχεδιάζει να συμπληρώσει τη γκάμα των οχημάτων της με οχήματα μαζικής παραγωγής που θα κινούνται με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Ο απώτερος στόχος είναι να εξασφαλιστούν οδικές μεταφορές με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2050.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.