Mercedes: Ολιστικά βιώσιμη προσέγγιση στις μπαταρίες αυτοκινήτων

H Mercedes εκπληρώνει μέρος της εταιρικής της ευθύνης προς το περιβάλλον με παρακολούθηση της παραγωγής των μπαταριών της και νέες πιο φιλικές τεχνολογίες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes μπαταρίες βιωσιμότητα 2020

Η Mercedes-Benz είναι ένας από τους κατασκευαστές που έχουν ήδη βάλει τις βάσεις για ένα πιο βιώσιμο τετράτροχο μέλλον εφαρμόζοντας πρακτικές που κάνουν τα προϊόντα της πιο περιβαλλοντικά φιλικά και όχι μόνο.

Σύμφωνα με τελευταία ανακοίνωση των Γερμανών στα άμεσα πλάνα τους περιλαμβάνεται πλέον και η περαιτέρω ενίσχυση του σεβασμού και της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Οι παραπάνω είναι και οι λόγοι που η Mercedes θα προμηθεύεται από εδώ και στο εξής λίθιο και κοβάλτιο για τις μπαταρίες των οχημάτων της μόνο από “πιστοποιημένα ορυχεία”, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά. Αυτά είναι ορυχεία, που τουλάχιστον σε σχέση με άλλα, πραγματοποιούν εξόρυξη αυτών των σπάνιων γαιών σύμφωνα με προδιαγραφές για την προστασία του περιβάλλοντος, σεβόμενα παράλληλα το εργατικό δυναμικό και τις συνθήκες εργασίας. Τα εν λόγω ορυχεία θα πρέπει να υιοθετούν το στάνταρ που έχει ορίσει η πρωτοβουλία IRMA (Initiative for Responsible Mining Assurance) για έλεγχο από ανεξάρτητους φορείς αναφορικά με τις συνθήκες που επικρατούν στα ορυχεία και στις τοπικές κοινωνίες όπου γίνεται η εξόρυξη αλλά και στον τρόπο εξόρυξης των σπάνιων γαιών.


Διαβάστε επίσης – Mercedes: Σήκωσε το γάντι, έσπασε ξανά το ρεκόρ στο Nurburgring

Μέσω της ελεγκτικής φίρμας RCS Global, η γερμανική εταιρία έχει ήδη προχωρήσει στην αναγνώριση 120 διαφορετικών προμηθευτών τα τελευταία δύο χρόνια και έχει κάνει σχετικούς ελέγχους στους 60 από αυτούς. Το λυπηρό είναι ότι κανένα από τα ορυχεία που ελέγχθηκαν δεν λειτουργεί ακόμη σύμφωνα με το στάνταρ της IMRA…

Η προσέγγιση των Γερμανών είναι ολιστική και ξεκινά από τη σχεδίαση, την έρευνα και την εξέλιξη για τις μπαταρίες της, προχωρά στην εξόρυξη των υλικών που χρειάζονται για την κατασκευή τους και τις συνθήκες που επικρατούν κατά την εξόρυξη, αλλά και τον αντίκτυπο που έχει ολόκληρη η διαδικασία στο περιβάλλον μέχρι και τη δημιουργία του τελικού προϊόντος.

Διαβάστε επίσης: Η Mercedes εξαγοράζει το 20% της Aston Martin

Στα πλάνα της Mercedes βρίσκεται φυσικά και η σταδιακή απεξάρτηση για τις χημείες των μπαταριών της από υλικά όπως το λίθιο και το κοβάλτιο, με πρώτο στόχο τη μείωση της ποσότητας του κοβάλτιου στις μπαταρίες της σε λιγότερο από 10% και τη δημιουργία νέων συνδυασμών υλικών που θα δώσουν μπαταρίες χαμηλότερου κόστους, με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα από ό,τι σήμερα, αλλά και σημαντικά μικρότερους χρόνους φόρτισης. Στα πλάνα τους περιλαμβάνονται φυσικά και οι λύσεις που θα υιοθετούνται για τις μπαταρίες των μοντέλων της μετά το τέλος της ζωής τους.

“Στο μέλλον, θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τεχνολογίες διαφορετικές από εκείνες των ιόντων λιθίου, με νέες συνθέσεις που δεν θα χρειάζονται υλικά όπως το κοβάλτιο. Η βελτιστοποίηση της ανακύκλωσης και της εφαρμογής της από την Mercedes-Benz αποτελεί επίσης μέρος της ολιστικής στρατηγικής μας για τις μπαταρίες”, σχολίασε σχετικά ο Markus Schäfer, μέλος των δ.σ. των Daimler και Mercedes, υπεύθυνος για τα αυτοκίνητα της Mercedes αλλά και της Έρευνας του ομίλου.

“Η φιλοδοξία μας είναι ξεκάθαρη: θέλουμε τα προϊόντα μας να περιέχουν υλικά των οποίων η εξόρυξη έχει πραγματοποιηθεί χωρίς να παραβιάζονται ανθρώπινα δικαιώματα. Αυτό είναι ένα από τα βασικά συστατικά τις βιώσιμης επιχειρηματικής στρατηγικής μας. Με αυτό τον τρόπο βάζουμε σε εφαρμογή ένα σημαντικό στοιχείο στο δικό μας Σύστημα Σεβασμού Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και διαμορφώνουμε το μονοπάτι προς τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης με έναν βιώσιμο τρόπο.” δήλωσε η Renata Jungo Brüngger, μέλος των δ.σ. των Daimler και Mercedes, υπεύθυνη επί νομικών θεμάτων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]