Συγκεκριμένα και σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση της γερμανικής εταιρίας η Mercedes επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της σε “πράσινη” ενέργεια στη Γερμανία, σε συνεργασία με τον προμηθευτή ενέργειας Enovos και τη νορβηγική εταιρεία παραγωγής ενέργειας Statkraft. Αυτή η νέα συνεργασία θα επιτρέψει από την επόμενη κιόλας χρονιά την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας για τη Mercedes που προέρχεται μόνο από ανανεώσιμες πηγές και κατά την παραγωγή της δεν παράγεται CO2 .
Διαβάστε επίσης – Mercedes EQA: Επιτέλους…το μέλλον είναι εδώ!
Ο ηλεκτρισμός που θα χρησιμοποιεί η γερμανική εταιρία θα παράγεται από ένα ηλιακό πάρκο κοντά στην πόλη Ingolstadt και από περισσότερες από 200 ανεμογεννήτριες στη Γερμανία καθώς και από υδροηλεκτρικά εργοστάσια, ώστε να διασφαλίζεται η “πράσινη” παροχή ηλεκτρισμού.
Στη Γερμανία, εκτός από τις μονάδες παραγωγής επιβατικών αυτοκινήτων, ελαφρών επαγγελματικών, φορτηγών και λεωφορείων, και οι λοιπές εγκαταστάσεις του ομίλου της Daimler θα τροφοδοτούνται επίσης από ανανεώσιμες πηγές.
Διαβάστε επίσης – Νέα Mercedes C-Class: Αποκάλυψη της “baby S-Class” (+video)
Η παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος από ανανεώσιμες πηγές συγχρονίζεται με την πραγματική ζήτηση έτσι ώστε να εξασφαλίζεται ότι κάθε τέταρτο της ώρας υπάρχει επαρκής παροχή “πράσινου” ηλεκτρισμού από το δίκτυο. Σε πολλές προηγούμενες συμβάσεις για παροχή «πράσινης» ενέργειας, αυτή η διασφάλιση γινόταν σε ετήσια βάση, ενώ τέτοιου είδους εγγύηση σε αυτήν την κλίμακα είναι μέχρι στιγμής μοναδική στη Γερμανία.
Το 2018, η Mercedes-Benz ήταν ο πρώτος μεγάλος βιομηχανικός πελάτης στη Γερμανία που εξασφάλισε τη μακροπρόθεσμη συνεχή λειτουργία έξι αιολικών πάρκων στη βόρεια Γερμανία μετά το τέλος της επιδότησης EEG (του νόμου για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας) μέσω ενός παρόμοιου σχεδίου. Οι πρώτες εγκαταστάσεις της Mercedes-Benz τροφοδοτούνται ήδη με αυτού του είδους την ηλεκτρική ενέργεια, χωρίς να παράγεται CO2.
Η Mercedes ακολουθεί μια βιώσιμη, ολοκληρωμένη επιχειρηματική στρατηγική. Η εταιρεία εξετάζει ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα – από την ανάπτυξη, το δίκτυο προμηθευτών, την παραγωγή έως την ηλεκτροδότηση προϊόντων και πέρα από αυτήν, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο η ενέργεια που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές χρησιμοποιείται από τα ηλεκτρικά οχήματα.
Με τον στρατηγικό στόχο “Ambition 2039”, οι Γερμανοί επιδιώκουν έναν πλήρως διασυνδεδεμένο και ενεργειακά ουδέτερο στόλο οχημάτων το 2039, έντεκα χρόνια νωρίτερα απ’ ό,τι απαιτείται από τη νομοθεσία της Ε.Ε. Η εταιρεία προβλέπει ότι πάνω από το 50% των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων θα αντισταθμιστούν από plug-in υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030.