Mitsubishi-επίσημο: Η Ralliart επιστρέφει στη ζωή!

Το θρυλικό αγωνιστικό της τμήμα θα αναβιώσει η Mitsubishi στο μέλλον σύμφωνα και με επίσημη ανακοίνωση της ιαπωνικής εταιρίας!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Να και κάτι που δεν περιμέναμε από την Mitsubishi, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση ανασχηματισμού της εταιρίας, που ανακοίνωσε την αναβίωση της θρυλικής Ralliart φέρνοντας χαμόγελα στους φίλους των Ιαπώνων αλλά και των αγώνων γενικότερα. Η ανακοίνωση έγινε κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρίας.

Διαβάστε επίσης: Ρεκόρ αξίας γι’ αυτό το Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Makinen

Η Ralliart που έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση της το 1984, έχει χαρίσει τρομερές επιτυχίες στην Misubishi τόσο στο WRC όσο και στους αγώνες rally-raid, όπως είναι το Dakar κάνοντας τη γνωστή σε όλο τον κόσμο. Σίγουρα το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό των φίλων της Ralliart είναι η κυριαρχία της στο WRC με το Group A Lancer EVO (ΙΙΙ, IV, V και VI) την περίοδο 1996-1999 όταν κατάφερε να κερδίσει με τον Tommi Mäkinen τέσσερις σερί τίτλους Οδηγών (ρεκόρ εκείνη την εποχή) και έναν Κατασκευαστή (1998). Φυσικά κανείς δεν ξεχνά και τις 12 συνολικά φορές που κατάφερε να επικρατήσει στο Dakar. Η Ralliart σταμάτησε επίσημα τις δραστηριότητες της το 2010, όχι όμως και σε τοπικό επίπεδο όπου ισχύουν ακόμη κάποιες άδειες χρήσης του ονόματος.


Οι πληροφορίες αυτή τη χρονική στιγμή για το μέλλον της Ralliart είναι εξαιρετικά περιορισμένες με την αρχή να γίνεται το 2023. Ωστόσο με την αναβίωση της η Mitsubishi αναμένεται να δραστηριοποιηθεί εκ νέου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενώ λογικά θα δούμε και εργοστασιακά βελτιωμένες εκδόσεις των μοντέλων δρόμου της που θα φέρουν το διάσημο σήμα της Ralliart, αλλά και εξαρτήματα και περιφερειακά.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]