MV Agusta Lucky Explorer, οι πρώτες adventure των Ιταλών

Για πρώτη φορά στην ιστορία της η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει όχι μία αλλά δύο adventure μοτοσικλέτες στο "πρόσωπο" των πρωτότυπων" Lucky Explorer 5.5 και 9.5.
MV Agusta Lucky Explorer 2021

Εκμεταλλευόμενη το πλούσια ιστορία της και με το βλέμμα στην “hot” από πλευράς πωλήσεων adventure κατηγορία, η MV Agusta παρουσίασε στην EICMA για πρώτη φορά δύο μοτοσικλέτες “περιπέτειας” με ιστορικά χρώματα, τις Lucky Explorer 5.5 και 9.5.

Διαβάστε επίσης: Custom BMW R 18 “The Wal”, από τον Shinya Kimura

Για εκείνους που παρακολουθούσαν Dakar τη 10ετία του ’90 ή έστω γνωρίζουν λίγη ιστορία με αυτά τα χρώματα της γνωστής βιομηχανίας τσιγάρων ως κύριο σπόνσορα, έτρεχαν οι αγωνιστικές Cagiva Elephant στον θρυλικό αγώνα Rally Raid, ενώ τα ίδια χρώματα είχε και το μοντέλο παραγωγής που έφερε κινητήρα της… Ducati. Η Cagiva, ήταν η εταιρεία του Giovanni Castiglioni (CAstiglioni GIovanni VArese), η οποία αναβίωσε στα τέλη της 10ετίας του ’80 το θρυλικό όνομα της MV Agusta (στην κατοχή του ο Ιταλός είχε την ίδια περίοδο και την Ducati) με τα δύο Lucky Explorer να αποτίνουν και ένα έμμεσο φόρο τιμής.

Το Lucky Explorer 5.5 είναι η μικρότερη από τις δύο μοτοσικλέτες και φέρει εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα 550 κυβικών με απόδοση στους 47 ίππους, “φιλική” για κατόχους διπλώματος κατηγορίας A2. Οι σχεδιαστικές αναφορές στην Elephant είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, όπως και οι προδιαγραφές που δίνουν στο 5.5 τη δυνατότητα να ταξιδεύει άνετα στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα, με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ., δίσκους 320 χλστ. και δαγκάνες της Brembo αλλά και σεβαστών διαστάσεων φέρινγκ με ψηλή ζελατίνα.

Ακόμη μεγαλύτερο ίσως ενδιαφέρον έχει το Lucky Explorer 5.5 που χρησιμοποιεί μια υπερκυβισμένη έκδοση του τρικύλινδρου εν σειρά κινητήρα της MV Agusta με τη χωρητικότητα του να έχει ανέβει στα 930 κυβικά και την απόδοση του να φτάνει στους 123 ίππους και τα 101 Nm ροπής. Η διάθεση για περιπέτεια στη μεγαλύτερη εκ των δύο adventure MV Agusta είναι ακόμη πιο εμφανής με τροχούς 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ σημαντικά μεγαλύτερες είναι και οι διαδρομές των αναρτήσεων στα 220 και 210 χλστ. για το ανεστραμμένο πιρούνι των 50 χλστ. και το αμορτισέρ αντίστοιχα, και τα δύο πλήρως ρυθμιζόμενα.

Διαβάστε επίσης: Νέο Honda SH350i Sporty Edition και τιμή στην Ελλάδα

Πλήρες είναι και το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο με ρυθμιζόμενα ABS και Traction Control και τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης που αλλάζουν και τη λειτουργία του κινητήρα, ενώ εκτός από το μηχανικό κιβώτιο διαθέσιμο θα είναι και ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
Με το νέο Aprilia SR GT 400 σε ρόλο πρωταγωνιστή το Piaggio Group έδειξε τα νέα μοντέλα και εκδόσεις στη διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας στο Μιλάνο....
Με όφελος που φτάνει έως και τα 1.500 ευρώ, η Piaggio Hellas ανακοίνωσε Black Friday προσφορές, οι οποίες θα ισχύουν έως και το τέλος του...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα