Νέα έκδοση Citroen C1 JCC+ Jean-Charles de Castelbajac

Η συνεργασία της Citroen με τον διάσημο σχεδιαστή μόδας Jean-Cherles de Castelbajac συνεχίζεται με νέο καρπό την ειδική έκδοση JCC+ του C1.

Βρείτε μας στο
Citroen C1 JCC+ 2020

Στα χνάρια του πολύχρωμου E-MEHARI Art Car, που αποκαλύφθηκε τον Μάϊο του 2018 και του C3 JCC+, όπου πρωταγωνιστής ήταν η κομψότητα, ήρθε τώρα η σειρά του Citroen C1 να προσφέρει τη σιλουέτα του στη φαντασία του Jean-Charles de Castelbajac που συνεργάζεται για τρίτη φορά με τη γαλλική εταιρία.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Citroen C3 1.2 Puretech 110 PS

Το ξεχωριστό στυλ του Citroen C1 JCC+, που κινείται από του 1000άρη 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 72 ίππων, διακρίνεται στη μαύρη απόχρωση της οροφής, στα σκούρα φιμέ πίσω παράθυρα και παρμπρίζ, στις μαύρες ματ προεκτάσεις των φτερών και στις μαύρες ζάντες αλουμινίου 15 Planet Black. Η trendy εξωτερική εικόνα συμπληρώνεται από τα κόκκινα καλύμματα των καθρεπτών, τα μπλε κέντρα των τροχών και τα κίτρινα διακοσμητικά στις πίσω κολόνες του αμαξώματος, με τα τρία χρώματα να βάζουν τη δική τους υπογραφή στην εμφάνιση του C1, όπως και τα αυτοκόλλητα με το όνομα του διάσημου Γάλλου σχεδιαστή.

Το αμάξωμα της νέας έκδοσης είναι διαθέσιμο σε πέντε διαφορετικά χρώμα, το λευκό Lipizan White, το γκρι Gallium Grey, το γκρι Carlinite Grey, το μαύρο Caldera Black και το κόκκινο Scarlet Red.

Στο εσωτερικό η έκδοση JCC+ ξεχωρίζει από τα κεντημένα λογότυπα “JCC” στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων, τα ειδικής σχεδίασης πατάκια, το κόκκινο ταμπλό, τους λευκούς αεραγωγούς αλλά και τα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια που διακρίνονται στην οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων και στον επιλογέα των ταχυτήτων.

Δοκιμή Citroen C4 Cactus 1.5 BlueHDi 100 PS

Το Citroen C1 JCC+ φέρει και ένα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού από τη στάνταρ κιόλας έκδοση του. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται αυτόματος κλιματισμός, ηχοσύστημα με ράδιο, MP3, 4 ηχεία και θύρα USB, αυτόματη λειτουργία προβολέων, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ρύθμιση ύψους καθίσματος οδηγού, σκούρα φιμέ πίσω τζάμια και παρμπρίζ και χρωμιωμένες χειρολαβές θυρών.

Να σημειωθεί ότι το σύστημα πολυμέσων φέρει οθόνη αφής με διαγώνιο στις επτά ίντσες, υποστηρίζει Android Auto, Apple CarPlay και Mirror Link, ενώ στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνονται επίσης ο περιοριστή ταχύτητας, η υποβοήθηση εκκίνησης σε ανωφέρεια, η κάμερα οπισθοπορείας και η ασύρματη είσοδος στο αυτοκίνητο και εκκίνηση του κινητήρα.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr