Νέα Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupé με EQ Boost

Πιο "καθαρή" και πιο ισχυρή από ποτέ παρουσιάζεται η νέα Mercedes-AMG GLE 63 Coupe που φέρει πλέον και ήπιο υβριδικό σύστημα. Δύο εκδόσεις έως 621 ίππους.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupé

H νέα Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupé ακολουθεί στα χνάρια της GLE 63 και συνδυάζει το coupe αμάξωμα της με κορυφαίες επιδόσεις αλλά και το σύστημα EQ Boost.

Διαβάστε περισσότερα για τη νέα Mercedes GLE Coupe εδώ.

Και οι δύο εκδόσεις της GLE 63 4MATIC+ Coupé, “στάνταρ” και S, κινούνται από τον ίδιο πανίσχυρο V8 κινητήρα των τεσσάρων λίτρων με τα δύο turbo, ο οποίος επωφελείται από την ενσωματωμένη γεννήτρια-μοτέρ EQ Boost που αποδίδει 22 ίππους και 250 Nm ροπής. Στη στάνταρ έκδοση η απόδοση ανέρχεται στους 571 ίππους, ενώ στην έκδοση S ο πήχης ανεβαίνει ακόμη ψηλότερα στους 612 ίππους με το μοτέρ να φέρει και σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων του όταν ο οδηγός δεν απαιτεί μεγάλα ποσά ισχύος. Η ροπή ανέρχεται στην πρώτη περίπτωση στα 750 Nm στις 2.250-5.000 σ.α.λ. και στη δεύτερη στα 850 Nm στις 2.500-4.500 σ.α.λ. Στις επιδόσεις τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε τέσσερα δευτερόλεπτα για την στάνταρ και 3,8 για την “S” με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα και 280 χλμ./ώρα αντίστοιχα.

Το ηλεκτρικό μοτέρ-γεννήτρια προσθέτει στα παραπάνω νούμερα τα δικά του, φροντίζει για την τροφοδοσία με ρεύμα του ηλεκτρικού κυκλώματος των 48V,ενώ αναλαμβάνει και την εκκίνηση του κινητήρα, όταν απενεργοποιείται στο φανάρι. Διαφορές σε αυτό το κομμάτι μεταξύ των δύο εκδόσεων εντοπίζονται και στις ενεργές βάσεις κινητήρα της έκδοσης S που μαλακώνουν και σκληραίνουν ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης.

Στον τομέα των φρένων η νέα GLE 63 Coupe φέρει τεράστιους δίσκους διαμέτρου 400 χλστ. και δαγκάνες έξι εμβόλων εμπρός και δίσκους 370 χλστ. με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω, οι οποίες είναι κόκκινες στην έκδοση S και γκρι στην στάνταρ έκδοση. Προαιρετικά υπάρχουν διαθέσιμοι και κεραμικοί δίσκοι που μειώνουν το βάρος και αυξάνουν τα επίπεδα αντοχής στην σκληρή χρήση.

Μέσω του Dynamic Select ο οδηγός έχει έξι συνολικά προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Sport, Sport+, Individual,Trail και Sand) που γίνονται επτά στην “S” με την προσθήκη και του προγράμματος Race. Τα προγράμματα αυτά αλλάζουν, ανάλογα με τις ανάγκες, μια σειρά από παραμέτρους όπως είναι η απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου, το set up της AMG Ride Control+ αερανάρτησης που ρυθμίζεται και σε ύψος, αλλά και την απόκριση του τιμονιού. Υπάρχει παράλληλα και δυνατότητα εξατομίκευσης αλλά και χειροκίνητος έλεγχος του αυτόματου AMG Speedshift TCT κιβωτίου των εννέα σχέσεων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr