H νέα Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupé ακολουθεί στα χνάρια της GLE 63 και συνδυάζει το coupe αμάξωμα της με κορυφαίες επιδόσεις αλλά και το σύστημα EQ Boost.
Διαβάστε περισσότερα για τη νέα Mercedes GLE Coupe εδώ.
Και οι δύο εκδόσεις της GLE 63 4MATIC+ Coupé, “στάνταρ” και S, κινούνται από τον ίδιο πανίσχυρο V8 κινητήρα των τεσσάρων λίτρων με τα δύο turbo, ο οποίος επωφελείται από την ενσωματωμένη γεννήτρια-μοτέρ EQ Boost που αποδίδει 22 ίππους και 250 Nm ροπής. Στη στάνταρ έκδοση η απόδοση ανέρχεται στους 571 ίππους, ενώ στην έκδοση S ο πήχης ανεβαίνει ακόμη ψηλότερα στους 612 ίππους με το μοτέρ να φέρει και σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων του όταν ο οδηγός δεν απαιτεί μεγάλα ποσά ισχύος. Η ροπή ανέρχεται στην πρώτη περίπτωση στα 750 Nm στις 2.250-5.000 σ.α.λ. και στη δεύτερη στα 850 Nm στις 2.500-4.500 σ.α.λ. Στις επιδόσεις τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε τέσσερα δευτερόλεπτα για την στάνταρ και 3,8 για την “S” με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα και 280 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Το ηλεκτρικό μοτέρ-γεννήτρια προσθέτει στα παραπάνω νούμερα τα δικά του, φροντίζει για την τροφοδοσία με ρεύμα του ηλεκτρικού κυκλώματος των 48V,ενώ αναλαμβάνει και την εκκίνηση του κινητήρα, όταν απενεργοποιείται στο φανάρι. Διαφορές σε αυτό το κομμάτι μεταξύ των δύο εκδόσεων εντοπίζονται και στις ενεργές βάσεις κινητήρα της έκδοσης S που μαλακώνουν και σκληραίνουν ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης.
Στον τομέα των φρένων η νέα GLE 63 Coupe φέρει τεράστιους δίσκους διαμέτρου 400 χλστ. και δαγκάνες έξι εμβόλων εμπρός και δίσκους 370 χλστ. με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω, οι οποίες είναι κόκκινες στην έκδοση S και γκρι στην στάνταρ έκδοση. Προαιρετικά υπάρχουν διαθέσιμοι και κεραμικοί δίσκοι που μειώνουν το βάρος και αυξάνουν τα επίπεδα αντοχής στην σκληρή χρήση.
Μέσω του Dynamic Select ο οδηγός έχει έξι συνολικά προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Sport, Sport+, Individual,Trail και Sand) που γίνονται επτά στην “S” με την προσθήκη και του προγράμματος Race. Τα προγράμματα αυτά αλλάζουν, ανάλογα με τις ανάγκες, μια σειρά από παραμέτρους όπως είναι η απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου, το set up της AMG Ride Control+ αερανάρτησης που ρυθμίζεται και σε ύψος, αλλά και την απόκριση του τιμονιού. Υπάρχει παράλληλα και δυνατότητα εξατομίκευσης αλλά και χειροκίνητος έλεγχος του αυτόματου AMG Speedshift TCT κιβωτίου των εννέα σχέσεων.