Νέα Skoda Fabia και πρώτα επίσημα σχέδια

Η ημερομηνία της επίσημης παρουσίασης της νέας Skoda Fabia Πλησιάζει και οι Τσέχοι έδωσαν στη δημοσιότητα τα πρώτα επίσημα σκίτσα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τον Μάιο θα πραγματοποιηθεί η αποκάλυψη της νέας Skoda Fabia από τους Τσέχους με την ημερομηνία να μην έχει ανακoινωθεί ακόμη. Η νέα Fabia έρχεται με μεγαλύτερες διαστάσεις από την προηγούμενη, πιο δυναμική σχεδίαση, ενώ είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0 του ομίλου της VW.

Διαβάστε επίσης: Skoda Octavia και σε νέα έκδοση Sportline

Όπως περίπου φαινόταν και στις επίσημες φωτογραφίες που δημοσίευσε η Skoda πριν από από έναν περίπου μήνα, από τις δοκιμές της Fabia με βαρύ καμουφλάζ (δείτε την εδώ), η νέα γενιά αναμένεται να έχει όντως σαφώς πιο δυναμικό παρουσιαστικό, με τη σχεδίαση των LED φωτιστικών σωμάτων τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος να τραβά τα βλέμματα.


Σύμφωνα με τη Skoda, η νέα γενιά του μικρού μοντέλου της θα είναι 111 χλστ. μακρύτερη και 48 χλστ. πιο πλατιά από την υπάρχουσα με το μήκος να φτάνει στα 4.107 χλστ. και το πλάτος στα 1.780 χλστ. Το ύψος βρίσκεται στα 1.460 χλστ. και το μεταξόνιο είναι 2.564 χλστ.

Διαβάστε επίσης: Ποια είναι η πρωταθλήτρια μάρκα στην Ελλάδα στο φυσικό αέριο (CNG);

Οι Τσέχοι πρόσεξαν τη σχεδίαση της νέας Fabia, αλλά έδωσαν μεγάλη προσοχή και στην αεροδυναμική της απόδοση. Έτσι ο συντελεστής οπισθέλκουσας φτάνει τώρα στο 0,28, ένα νούμερο σημαντικά χαμηλότερο από εκείνο της υπάρχουσας γενιάς που βρίσκεται στο 0,32.

Σύμφωνα με τη Skoda το νέο μοντέλο αναμένεται να είναι το πιο αεροδυναμικό στην κατηγορία των μικρών όταν παρουσιαστεί, με όφελος τόσο στον τομέα των επιδόσεων όσο και της κατανάλωσης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]