Skoda Octavia και σε νέα έκδοση Sporline

H Skoda Octavia είναι πλέον διαθέσιμη και στη νέα έκδοση Sportline που έρχεται να ενισχύσει τα δυναμικά σχεδιαστικά της χαρακτηριστικά.

Βρείτε μας στο
SKoda Octavia Sportline νέα έκδοση 2021

Η γκάμα της Skoda Octavia διευρύνεται με την προσθήκη της νέας έκδοση Sporline, η οποία θα είναι διαθέσιμη με μια ποικιλία συμβατικών και υβριδικών συστημάτων κίνησης καθώς και με κινητήρα που λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG).

Διαβάστε επίσης: Τιμές Skoda Enyaq iV. Κάτω από 30.000 ευρώ η τιμή εκκίνησης στην Ελλάδα

Η νέα έκδοση Sporline για την τέταρτη γενιά της Skoda Octavia είναι διαθέσιμη με όλους τους τύπους αμαξωμάτων του μοντέλου των Τσέχων και έρχεται να πάρει τη θέση της μεταξύ της εξοπλιστικής έκδοσης Style και τις κορυφαίας από πλευράς εξοπλισμού και επιδόσεων RS έχοντας αρκετές διαφορές και από τις δύο.

Συγκεκριμένα η Octavia Sportline από τα μαύρου χρώματος στοιχεία που έχουν προστεθεί στο αμάξωμά της και είναι παρόμοια με εκείνα που έχουμε δει και σε άλλες εκδόσεις μοντέλων της τσέχικης εταιρίας που φέρουν το ίδιο όνομα. Τα νέα στοιχεία εντοπίζονται στο εμπρός σπόιλερ, στο πλαίσιο της χαρακτηριστικής γρίλιας της Octavia, ενώ σε μαύρο χρώμα είναι το όνομα τόσο της εταιρίας όσο και του μοντέλου στο πίσω μέρος. Μαύρος γυαλιστερός είναι και ο διαχύτης του προφυλακτήρα, ενώ ίδια χρωματική επιλογή έχουμε και για την μικρή αεροτομή που βλέπουμε για το σεντάν αμάξωμα. Στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης ανήκουν οι μαύρες ζάντες “Pulsar” με διάμετρο στις 17 ίντσες, ενώ προαιρετικά υπάρχουν διαθέσιμες και οι μαύρες γυαλιστερές ζάντες “Taurus” των 18 ιντσών.

Διαβάστε επίσης: Μικρο-ύπνος. Τι είναι και πώς τον αποφεύγουμε

Οι διαφορές της έκδοσης Sportline συνεχίζονται και στο εσωτερικό (προς το παρόν δεν υπάρχουν γι’ αυτό φωτογραφίες) με μαύρα γυαλιστερά ένθετα στο ταμπλό αλλά και υφασμάτινες επενδύσεις. Παράλληλα τα σπορ σχεδίασης καθίσματα φέρουν ενσωματωμένα προσκέφαλα αλλά και επενδύσεις “Thermoflux”, ενώ στο τριάκτινο τιμόνι βλέπουμε ως διακοσμητικό το όνομα της έκδοσης.

Αναφορικά με τα συστήματα κίνησης οι επιλογές ξεκινούν από συμβατικά μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου και συνεχίζουν με ήπια υβριδικές και Plug-in εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός αλλά και τους τέσσερις τροχούς Οι ιπποδυνάμεις ξεκινούν από τους 115 και φτάνουν έως και τους 204 ίππους.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr