Νέο Ford Puma: Ακόμη δεν το είδαμε… Titanium X το φωνάξαμε!

Η Ford αποκάλυψε σήμερα την έκδοση Titanium X του νέου Puma, πριν το ντεμπούτο του που θα γίνει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Ήταν αρχές καλοκαιριού όταν η Ford παρουσίασε το νέο Puma και πλέον, λίγο πριν την παγκόσμια πρεμιέρα του αυτοκινήτου στην έκθεση της Φρανκφούρτης, αποφάσισε να μας παρουσιάσει και την έκδοση Titanium X.

Tο νέο Puma Titanium X είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που διαθέτει αφαιρούμενα καλύμματα καθισμάτων, τα οποία πλένονται ενώ, για πρώτη φορά στην κατηγορία, τα καθίσματα φέρουν λειτουργία οσφυϊκού μασάζ για μέγιστη άνεση στο ταξίδι.

Το Ford Puma Titanium X διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό πολλές ακόμα προηγμένες τεχνολογίες, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνεται η ασύρματη φόρτιση για συσκευές smartphone, την πρώτη στην κατηγορία πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία, καθώς κι ένα ηχοσύστημα της B&O. Το Puma Titanium X περιλαμβάνει επίσης αποκλειστικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες στο εξωτερικό καθώς και πρόσθετα φινιρίσματα στην καμπίνα, που ολοκληρώνουν τη γοητεία του.

Το Ford Puma Titanium X διαθέτει επίσης δερμάτινο τιμόνι και ξύλινες επενδύσεις γύρω από το ταμπλό και τον πίνακα οργάνων, καθώς και κομψά υφασμάτινα ένθετα στα εσωτερικά πάνελ των θυρών.

Στη λίστα του βασικού εξοπλισμού άνεσης περιλαμβάνεται επίσης διζωνικός, ηλεκτρονικός αυτόματος έλεγχος της θερμοκρασίας (dual-zone Electronic Automatic Temperature Control), καθαριστήρες παρμπρίζ με αισθητήρα βροχής, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και ζάντες αλουμινίου Pearl Grey με διάμετρο 18 ιντσών και 10 ακτίνες.

Το νέο Ford Puma Titanium X διαθέτει τεχνολογία EcoBoost Hybrid. Αυτό σημαίνει πως ο βενζινοκινητήρας 1.0 EcoBoost συνυπάρχει με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος. Το Ford Puma Titanium X θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων και μέση κατανάλωση 5,4 λίτρα/100 χλμ. και 5,6 λίτρα/100 χλμ. αντίστοιχα.

Όσον αφορά τα συστήματα ασφάλειας και εξοπλισμού, η Ford υπόσχεται την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το νέο Ford Puma.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...
Ευέλικτες λύσεις χρηματοδότησης και μίσθωσης από την Ford! Δείτε πιο αναλυτικά τι ισχύει και ποιοι είναι οι όροι......
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα