Νέο Peugeot 208: Ο Κώστας Στεφανής το οδηγεί στην Πορτογαλία (+video)

Η προέλαση του λιονταριού. Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος μου για το νέο Peugeot 208, το οποίο εκπλήσσει με την σχεδιαστική άποψη και την φρεσκάδα του.

Βρείτε μας στο


Ήρθαμε στη Λισαβόνα να οδηγήσουμε το νέο Peugeot 208 και το αυτοκίνητο ήταν αναμφίβολα μια ευχάριστη έκπληξη τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά.

Εντελώς νέα, εντυπωσιακή εμφάνιση με μυώδη χαρακτήρα και στοιχεία που θυμίζουν concept car. Στο μπροστινό μέρος η μάσκα έχει μεγαλώσει και κατεβαίνει πολύ χαμηλά δίνοντας δυναμικό χαρακτήρα αλλά και καλύτερη ψύξη στον κινητήρα.

Τα φώτα είναι LED και κρατούν πρωταγωνιστικό ρόλο με σχήμα τριπλής λεπίδας, όπως και στο πίσω εντυπωσιακό μέρος του αυτοκινήτου με μια μαύρη λωρίδα να ενώνει τα φώτα μεταξύ τους όπως και στο 508. Τον σπορ-αθλητικό χαρακτήρα του Peugeot 208 συμπληρώνουν τα μαύρα πλαστικά φρύδια που τονίζουν τα φτερά.

Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του αυτοκινήτου με το αναβαθμισμένο 3D i-Cockpit αλλά και το 3D head-up σε όσες εκδόσεις προβλέπεται. Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας υπάρχει έγχρωμη οθόνη 5,7 ή 10 ιντσών ανάλογα με την έκδοση.

Το νέο Peugeot 208 είναι κατά 30 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο με καλύτερη αεροδυναμική, μειωμένη αντίσταση κύλισης και βελτιωμένη ηχομόνωση και θερμομόνωση.

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης υπήρχαν όλες οι εκδόσεις και στη δοκιμή μας οδηγήσαμε το 208 με τον Blue HDI πετρελαιοκινητήρα 1.5 λίτρων απόδοσης 100 ίππων με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

Οδηγήσαμε και την ηλεκτρική έκδοση το e-208 με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων με 260 Nm ροπή και αυτονομία 340 χιλιόμετρα σύμφωνα με την Peugeot, η οποία παράλληλα δίνει 8 χρόνια εγγύηση ή 160.000 χιλιόμετρα.

Το ηλεκτρικό e-208 αναμένεται στις αγορές Φεβρουάριο ή Μάρτιο του 2020 ενώ τα μοντέλα με τους θερμικούς κινητήρες θα είναι διαθέσιμα και στην Ελληνική αγορά από τον επόμενο μήνα.

Δείτε εδώ πως τα πήγε το νέο Peugeot 208 στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP

Και οι δυο εκδόσεις που οδηγήσαμε έστριβαν υποδειγματικά με το καθένα να πρεσβεύει την δική του θεωρία και μηχανολογική υπόσταση και μαζί με τους βενζινοκινητήρες 1.2 Pure Tech απόδοσης 75, 100 και 130 ίππων θα αναλάβουν να μεταφέρουν την Peugeot στο μέλλον που οραματίζεται.

Οι τιμές δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί αλλά εύκολα μπορεί να συμπεράνει κανείς πως η απλή έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 75 ίππων θα αρχίζει λίγο κάτω από τις 14.000 ευρώ.

Πιο κάτω ακολουθούν οι φωτογραφίες της ηλεκτρική έκδοσης Peugeot e-208.

mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: kstefanis@traction.gr