Νέο Skoda Enyaq iV και επίσημα. Έως 510 χλμ. αυτονομία

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV παρουσιάστηκε επίσημα από τους Τσέχους που μας αποκάλυψαν πλήρως την σχεδίαση του μέσα-έξω.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2021 Skoda Enyaq iV ηλεκτρικό

Το νέο ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV είναι το πρώτο μοντέλο της τσέχικης εταιρίας που αξιοποιεί την “κλιμακωτή” πλατφόρμα MEB του γερμανικού ομίλου και το πρώτο που παράγεται εκτός Γερμανίας με αυτή την πλατφόρμα. Προσφέρει ευρυχωρία, έξυπνες πρακτικές λύσεις αλλά και πολλές εκδόσεις αναφορικά με την ισχύ των ηλεκτρικών κινητήρων και την προσφερόμενη αυτονομία, με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς.

Εν πολλοίς την εξωτερική σχεδίαση του ηλεκτρικού Skoda Enyaq iV τη γνωρίζαμε από τις teaser φωτογραφίες που είχε δημοσιεύσει η Skoda πριν από μερικές εβδομάδες, μαζί με αναλυτικές πληροφορίες για τους ηλεκτροκινητήρες, τις μπαταρίες και την αυτονομία των εκδόσεων. Όλα αυτά μπορείτε να τα βρείτε εδώ ή στον σύνδεσμο που βρίσκεται ακριβώς πάνω από αυτή την παράγραφο.

Εκείνες φυσικά που δεν γνωρίζαμε είναι οι λεπτομέρειες που καταφέρνουν πάντα να κάνουν και τη διαφορά. Και τι διαφορά! Η Skoda κράτησε κρυφή τη μάσκα του Enyaq iV μέχρι την τελευταία στιγμή και η αναμονή άξιζε τελικά. Η φωτιζόμενη κλειστή μάσκα που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό της πλούσιας και περιορισμένης παραγωγής έκδοσης “Founders Edition” ονομάζεται “Crystal Face”. Οι φωτεινές “γρίλιες” δίνουν μια εντυπωσιακή όψη στο Skoda Enyaq iV η οποία αναμένεται ακόμη πιο έντονη τη νύχτα.


Εκείνο που δεν είχαμε δει μέχρι και την επίσημη αποκάλυψη του νέου ηλεκτρικού Enyaq iV ήταν η καμπίνα που ξεχωρίζει για τη λιτή μοντέρνα αισθητική του και την μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων η οποία δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό΄. Έχει διαγώνιο 13 ίντσες και είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί μέχρι σήμερα σε Skoda. Το σύστημα πολυμέσων την τσέχικης εταιρίας δέχεται και φωνητικές εντολές σε δεκαπέντε διαφορετικές γλώσσες, αλλά και εντολές με χειρονομίες. Οι σημαντικότερες πληροφορίες για τον οδηγό παρουσιάζονται στο ανασχεδιασμένο ψηφιακό cockpit της Skoda το οποίο έχει διαγώνιο 5,3 ίντσες και μπορεί να τις προβάλλει με τέσσερις διαφορετικούς τρόπους. Το multimedia σύστημα είναι συμβατό με Android Auto, Apple CarPlay και MirrorLink, ενώ στη βασική έκδοση η οθόνη αφής έχει διαγώνιο 10 ίντσες.

Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της SKoda είναι και το πρώτο μοντέλο των Τσέχων που φέρει στον εξοπλισμό του HUD επαυξημένης πραγματικότητας που μπορεί και προβάλλει πληροφορίες σε δύο διαφορετικές περιοχές μπροστά από τον οδηγό. Οι πληροφορίες της επαυξημένης πραγματικότητας προβάλλονται πιο ψηλά και “επάνω” στο δρόμο, ενώ ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει το σημείο προβολής τους στο παρμπρίζ του Enyaq iV, να αλλάξει το χρώμα και τη φωτεινότητα και να διαλέξει εκείνος τις πληροφορίες που προτιμά.

Η Skoda θα προσφέρει για το εσωτερικό του Enyaq iV δέκα διαφορετικά “θεματικά” πακέτα, όπως τα χαρακτηρίζει αναφορικά με τις επιλεγμένες επενδύσεις και τα χρώματα στο οποία θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βάλουν και τη δική τους προσωπική πινελιά.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Skoda Karoq 1.5 TSI DSG 150 PS

Όλες οι εκδόσεις του ηλεκτρικού Enyaq iV έχουν τελική που περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα εκτός από την κορυφαία RS iV που φτάνει στα 180 χλμ./ώρα. Το βασικό δικίνητο iV 50 χρειάζεται 11,4 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα με το iV 60 να ρίχνει τον χρόνο στα 8,7 δευτερόλεπτα, ενώ το ακόμη ισχυρότερο iV 80 απαιτεί 8,5 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι και το μοντέλο με τη μεγαλύτερη αυτονομία στη γκάμα φτάνοντας τα 510 χλμ. Ακολουθούν τα 4κίνητα 80x iV και RS iV με 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 και 6,2 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.

Στα συστήματα του Enyaq iV η Skoda προσθέτει το Travel Assist με διευρυμένες λειτουργίες έναντι των συμβατικών της μοντέλων, όπως απομακρυσμένο έλεγχο που επεκτεινεται στο παρκάρισμα-ξεπαρκάρισμα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]