To ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV καμουφλάρεται και μας αποκαλύπτεται!

To Enyaq iV αποτελεί το 1ο αμιγώς ηλεκτρικό στην 125χρονη ιστορία της Skoda και οι Τσέχοι μας παρουσιάζουν την προ των πυλών έκδοση παραγωγής.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 SKODA ENYAQ iV

Ο ερχομός του Enyaq iV θα σημάνει την έναρξη μιας νέας εποχής για τη Skoda που προχώρησε στη παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού SUV της με βαρύ καμουφλάζ ώστε να μην γνωρίζουμε από τώρα όλες τις λεπτομέρειες για τη σχεδίαση του, ενώ στη δημοσιότητα δε δόθηκε φωτογραφία ούτε από το εσωτερικό. Όπως και να έχει το σασπένς έχει τη δική του χάρη.

Οι Τσέχοι, που κλείνουν φέτος 125 χρόνια ζωής, αποκάλυψαν ωστόσο σημαντικές λεπτομέρειες για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά με highlights τις πέντε διαφορετικές εκδόσεις από πλευράς ισχύος, την κίνηση στους πίσω αλλά και στους τέσσερις τροχούς -ανάλογα με την έκδοση- και την μέγιστη ισχύ των 306 ίππων της κορυφαίας 4κίνητης έκδοσης. Ας τις γνωρίσουμε καλύτερα.

Το βασικό μοντέλο της σειράς θα είναι το Enyaq iV 50. Η συστοιχία μπαταριών του έχει ονομαστική χωρητικότητα 55 kWh (καθαρή χωρητικότητα: 52 kWh, σύμφωνα με τη SKoda). Ένας ηλεκτροκινητήρας 148 ίππων (220 Nm ροπής) βρίσκεται στον πίσω άξονα με το σύστημα να προσφέρει αυτονομία έως και 340 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.


Αμέσως μετά έρχεται το Enyaq iV 60 με μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία 62 kWh (καθαρή: 58 kWh), ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ 179 ίππων (310 Nm ροπής) και αυτονομία έως και 390 χλμ.

Τα πράγματα αποκτούν ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον με το Enyaq iV 80. Το ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα είναι ακόμη πιο ισχυρό και αποδίδει 204 ίππους (310 Nm ροπής) και η ακόμη μεγαλύτερη μπαταρία των 82 kWh (καθαρή: 77 kWh) προσφέρει αυτονομία έως και 500 χλμ.

Ακολουθούν οι δύο κορυφαίες 4κίνητες εκδόσεις που χρησιμοποιούν την ίδια μπαταρία αλλά φέρουν και δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ για τον εμπρός άξονα. Η πρώτη ονομάζεται iV 80X και η απόδοση των μοτέρ της ανέρχεται στους 265 ίππους (425 Nm ροπής), ενώ η δεύτερη που δίνει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στις επιδόσεις λέγεται iV vRS με την ισχύ να φτάνει στους 306 ίππους και τα 460 Nm ροπής.

Η κορυφαία έκδοση της γκάμας χρειάζεται μόλις 6,2 δεύτερα για τα 0-100 χλμ./ώρα και η τελική της περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Και στις δύο τελευταίες περιπτώσεις η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και τα 460 χλμ. Η τελική για τις υπόλοιπες εκδόσεις ανέρχεται στα 160 χλμ./ώρα.

Αναφορικά με τις επιλογές για τη φόρτιση των μπαταριών η Skoda αναφέρει τρεις διαφορετικούς τρόπους με πρώτη από αυτούς τη φόρτιση από οικιακή πρίζα που απαιτεί και το μεγαλύτερο διάστημα. Ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, για πλήρη φόρτιση ο απαιτούμενος χρόνος βρίσκεται μεταξύ 6-8 ωρών, με Wal Box 11 kW, και πέφτει σε μόλις 40 λεπτά της ώρα για το 80% από σταθμό γρήγορης φόρτισης DC ισχύος 125 kW.

Με διαστάσεις 4.648, 1877 και 1.618 χλστ. για το μήκος, το πλάτος και το ύψος αντίστοιχα, το πρώτο μοντέλο της Skoda που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, αναμένεται να προσφέρει ευρυχωρία στους επιβαίνοντες (2.765 χλστ. μεταξόνιο) και τις αποσκευές τους, με το χώρο για τις τελευταίες να φτάνει στα 585 λίτρα με τα καθίσματα σε όρθια θέση. Η αεροδυναμική του απόδοση παρουσιάζεται παράλληλα υψηλή με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27.

Για το εσωτερικό δεν υπάρχει προς το παρόν εικόνα με τη Skoda να αναφέρει την ύπαρξη του Virtual Cockpit και οθόνη αφής με διαγώνιο 13 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Οι Τσέχοι αναφέρουν παράλληλα και head up displal επαυξημένης πραγματικότητας και μόνιμη σύνδεση με το internet.

Η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου μοντέλου, έστω με καμουφλάζ, σηματοδοτεί επίσης την έναρξη των προπωλήσεων με την παραγωγή να ξεκινά στο τέλος του έτους και οι πωλήσεις στις αρχές του επόμενου.

Αρχικά θα είναι διαθέσιμη και η έκδοση “Founder’s Edition”, που είναι εξοπλισμένη με ειδικά χαρακτηριστικά και ιδιαίτερη εμφάνιση, στον περιορισμένο αριθμό των 1.895 μονάδων, μια αναφορά στο στο έτος ίδρυσης της εταιρείας, πριν από 125 χρόνια.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]