Νέο Subaru Outback με διαβατήριο… ευρωπαϊκό

Τους τροχούς του και επί ευρωπαϊκού εδάφους θα πατήσει το νέο Subaru Outback, προσαρμοσμένο βέβαια στην πραγματικότητα της Γηραιάς Ηπείρου.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Subaru Outback 2021

Ντεμπούτο στις ευρωπαϊκές αγορές κάνει το νέο Subaru Outback, το οποίο βρίσκεται αισίως στην έκτη γενιά του και παρουσιάστηκε για την αγορά των Η.Π.Α. πριν από δύο περίπου χρόνια. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της ιαπωνικής εταιρίας το “εξευρωπαϊσμένο” Outback έχει αρκετές διαφορές έναντι του αμερικάνικου μοντέλου με σημαντικότερη ίσως την απουσία του υπετροφοδοτούμενου boxer που βλέπουμε σε εκείνο.

Διαβάστε επίσης: Έρχεται “καυτό” 4κίνητο hatchback για τη Subaru;

Συγκεκριμένα το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Subaru Outback φέρει κάτω από το καπό του έναν ατμοσφαιρικό boxer (ελέω των αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων) άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 2,5 λίτρων. Το μοτέρ, για το οποίο οι Ιάπωνες δεν ανακοινώνουν προς το παρόν τεχνικά χαρακτηριστικά έχει ανασχεδιαστεί στο 90% των νερμών του και συνδυάζεται με προηγμένο CVT κιβώτιο που προσομοιώνει 8 σχέσεις. Η ισχύς φτάνει φυσικά και στους τέσσερις τροχούς μέσω της S-AWD 4κίνησης της Subaru, ενώ άγνωστες προς το παρόν είναι και οι προσφερόμενες επιδόσεις.


Το σύστημα 4κίνησης φέρει και νέα προγράμματα λειτουργίας snow/dirt και snow/mud που βελτιώνουν την πρόσφυση ανάλογα με τις συνθήκες και τη δυνατότητα του Outback να κινείται με άνεση εκτός δρόμου. Σε αυτό συνηγορούν τα 213 χλστ. που απέχει από το έδαφος με τις γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας να βρίσκονται στις 19,7, 22,6 και 21 μοίρες αντίστοιχα.

Έναντι του προηγούμενου Outback, το νέο μοντέλο που βασίζεται στην SGP (Subaru Global Platform) που προσφέρει κορυφαία επίπεδα παθητικής ασφάλειας σύμφωνα με τη Subaru. Χάρη σε αυτή το νέο Outback παρουσιάζεται ακόμη πιο ευρύχωρο με αυξημένους χώρους για τους πίσω επιβαίνοντες αλλά και μεγαλύτερο κατά 10 λίτρα πορτμπαγκάζ που φτάνει τώρα στα 522 λίτρα και επωφελείται σε πρακτικότητα και από το μεγαλύτερο σε πλάτος άνοιγμα της πέμπτης πόρτας. Η τελευταία, για πρώτη φορά μοντέλο των Ιαπώνων ανοίγει με σένσορα και την απλή προσέγγιση του χεριού στο σήμα τς εταιρίας.

Το νέο μοντέλο είναι παράλληλα σαφώς στιβαρό από το απερχόμενο σε όλους τους άξονες αλλά και πιο πολιτισμένο γενικότερα κατά την κίνηση του. Αναθεωρημένη έως ένα βαθμό παρουσιάζεται και η ανάρτηση και σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες βελτιώσεις η Subaru υπόσχεται μια πιο ενδιαφέρουσα και δυναμική συμπεριφορά.

Στο σύγχρονο εσωτερικό βλέπουμε παράλληλα και το πιο προηγμένο σύστημα πολυμέσων των Ιαπώνων που “επικοινωνεί” με τους επιβαίνοντες μέσω της οθόνης αφής των 11,6 ιντσών με τα αναθεωρημένα γραφικά και μενού.

Πέρα από το ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης για τον οδηγό το νέο Outback φέρει και άλλα έξυπνα στοιχεία στον εξοπλισμό του όπως την κάμερα αναγνώρισης προσώπου για τον οδηγό, που κάνει ακριβώς αυτό και έπειτα το Outback ρυθμίζει αυτόματα καθρέπτες, θέση οδήγησης αλλά και κλιματιστικό ανάλογα με το ποιος βρίσκεται στο τιμόνι του.

Σύμφωνα με τη Subaru το νέο μοντέλο της θα βρίσκεται στις ευρωπαϊκές αγορές ήδη από τον Απρίλιο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]