Ακόμη πιο ισχυρό το μοτέρ της Mercedes-AMG A 45 (+video)

Ο κινητήρας της Mercedes-AMG A45 S είναι ήδη «πιεσμένος» σε πίεση 2,1 bar. Ωστόσο, οι βελτιωτές της RaceChip του προσέφεραν απλόχερα επιπλέον 70 ίππους...

Βρείτε μας στο

Πρόσφατα ο κινητήρας της Mercedes-AMG A45 S έχασε τον τίτλο του ισχυρότερου δίλιτρου μοτέρ παραγωγής. Αιτία ήταν o τρικύλινδρος θερμικός κινητήρας της Koenigsegg Gemera. Ωστόσο το μοτέρ του hot-hatch της γερμανικής φίρμας διατηρεί τα σκήπτρα του δυνατότερου τετρακύλινδρου.

Βέβαια, για όσους δεν αρκούνται στην ιπποδύναμη των 421 ίππων, η RaceChip έχει τη λύση. Ο εν λόγω βελτιωτικός οίκος προσφέρει δύο επιλογές στους ιδιοκτήτες, με την πρώτη να αυξάνει την ιπποδύναμη στους 480 και τη δεύτερη στους 491 ίππους. Βελτίωση υπάρχει και στη μέγιστη ροπή με 533 και 590 Nm αντίστοιχα.

Video: Ο Μάνος Στεφανής οδηγεί την Mercedes-AMG A 45 S

Για να επιτευχθούν αυτές οι τιμές στην περίπτωση του υπερτροφοδοτούμενο «M139» δε χρειάστηκε τίποτα περισσότερο από μία αναβάθμιση στην ηλεκτρονική μονάδα του κινητήρα. Το κόστος στην πρώτη περίπτωση ανέρχεται στα 399€ και στη δεύτερη στα 699€.

Πάμε τώρα στην πράξη, όπου για να διαπιστώσουν οι μηχανικοί του γερμανικού οίκου την αναβάθμιση δοκίμασαν το αυτοκίνητο σε ρεπρίζ 100-200 χλμ/ώρα. Το αποτέλεσμα τους έπεισε, μιας και υπήρξε βελτίωση από τα 10,22 δευτερόλεπτα, στα 9,16″. Έτσι, οι 70 επιπλέον ίπποι μείωσαν τον χρόνο της τετρακίνητης Mercedes-AMG A45 S κάτι παραπάνω από ένα δευτερόλεπτο.

Διαβάστε επίσης: #menoumespiti και φτιάχνουμε την δική μας 3D Mercedes-AMG GT

Πριν δείτε το video της δυναμομέτρησης, αξίζει να αναφέρουμε ότι ο 2λιτρος κινητήρας λειτουργεί με μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης στα 2,1 bar. Επιπλέον, τα βασικότερα κινούμενα μέρη, όπως ο στροφαλοφόρος άξονας και τα έμβολα είναι σφυρήλατα. Τέλος, στο εσωτερικό των κυλίνδρων έχει γίνει μία επίστρωση Nanoslide ώστε να μειώνονται οι τριβές.