Βρισκόμαστε στην μεταβατική εποχή της αυτοκίνησης, με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να μικραίνουν σε χωρητικότητα και κυλίνδρους, ακόμα και στις πλέον εξωτικές κατασκευές. Φαίνεται, όμως, ότι η Bugatti δεν ακολουθεί αυτή την λογική, μιας και διατηρεί ζωντανούς τους πολυκύλινδρους κινητήρες.
Δείτε επίσης: Ιδιοκτήτες Bugatti Chiron βίωσαν την τελική ταχύτητα των 400 χλμ./ώρα (+video)
Πρόσφατα, δημοσίευσε video από το νέο της κινητήρα και το επόμενο διάστημα θα μάθουμε σε ποιο μοντέλο θα τοποθετηθεί. Παραδόξως, αφήνει τον W12 της Chiron και περνά σε έναν V16 με υβριδική υποβοήθηση. Η συγκεκριμένη διάταξη είχε εξαφανιστεί για περίπου τρεις δεκαετίες, μιας και το τελευταίο μοντέλο που εξοπλιζόταν με μοτέρ τέτοιας διάταξης ήταν το Cizeta V16T στο μακρινό 1991.
Έπειτα από 33 χρόνια για την ακρίβεια, λοιπόν, έφτασε η στιγμή να ακούσουμε έστω και για λίγο έναν V16 κινητήρα. Οι πληροφορίες από την Bugatti για την ώρα είναι μηδενικές, οπότε ας αρκεστούμε στο video που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στον επίσημο λογαριασμό της. Το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο της Bugatti… σύντομα θα είναι πραγματικότητα!