Ο Sebastien Loeb στο Safari Rally Kenya 2022

Είκοσι χρόνια μετά τον πρώτο και μοναδικό μέχρι στιγμής αγώνα του στην Κένυα, ο Sebastien Loeb θα λάβει μέρος στο Safari Rally Kenya με Ford Puma Hybrid Rally1.
Loeb Sébastien (FRA) Isabelle Galmiche Ford Puma Hybrid WRC

Πριν από 20 χρόνια στην Κένυα, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήλπιζε ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής WRC με τον Loeb να καταλαμβάνει τότε την πέμπτη θέση της γενικής έχοντας παράλληλα κερδίσει τρεις ειδικές διαδρομές.

Διαβάστε επίσης: Η προηγμένη 4κίνηση του Ford Ranger Raptor “βλέπει” κορυφή

Φέτος ο Γάλλος έχει λάβει μέρος σε δύο αγώνες καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στο Monte Carlo, ενώ στην Πορτογαλία βρισκόταν μπροστά στη γενική μέχρι που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθεια του για το “δύο στα δύο” λόγω ατυχήματος που προκάλεσε μεγάλη ζημιά στο Ford Puma Hybrid Rally1 του.

Ο Loeb θα σηκώσει ξανά τα μανίκια, αυτή τη φορά στον αγώνα που θα πραγματοποιηθεί στην Κένυα και έχει ως έδρα του τη Naivasha, που βρίσκεται 100 χιλιόμετρα βορειοδυτικά της πρωτεύουσας Ναϊρόμπι. Το Safari Rally Kenya 2022 σηματοδοτεί τον έκτο αγώνα του FIA World Rally Championship για το 2022. Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα συνοδεύεται ξανά στο κόκπιτ του Puma Hybrid Rally1 από την Isabelle Galmiche, με την οποία κέρδισε τον φετινό αγώνα στο Monte Carlo και συμμετείχε και στην Πορτογαλία.

Ο Γάλλος αναμένεται να εκμεταλλευτεί την εμπειρία που έχει αποκομίσει από τη συμμετοχή του σε αγώνες rally raid όπου η σημασία του να μπορείς να “διαβάζει” ο οδηγός τις εκάστοτε εδαφικές συνθήκες και να αντιδρά ανάλογα είναι τεράστια.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για το νέο ηλεκτρικό ford E-Transit Custom (+video)

Ο διάσημος χωμάτινος αγώνας, που περιλαμβάνει ειδικές διαδρομές γύρω από τη λίμνη Naivasha καθώς και σε δασικές περιοχές στα βόρεια της περιοχής, επέστρεψε στο WRC το 2021 μετά από 19 χρόνια απουσίας. Αν μη τι άλλο, η περσινή διοργάνωση αποτέλεσε μια παγκόσμια επιτυχία, με γεμάτα δράση περάσματα μέσα από νερά και άλματα στην άγρια φύση της περιοχής, που κατέστησαν τον συγκεκριμένο αγώνα ως ένα από τα πιο εμβληματικά ράλι στο αγωνιστικό ημερολόγιο του θεσμού.

“Η Κένυα είναι καταπληκτική. Νομίζω ότι είναι το ράλι από το οποίο έχω τις περισσότερες αναμνήσεις! Εκείνη την εποχή η Κένυα ήταν πολύ διαφορετική, η μεγαλύτερη ειδική διαδρομή είχε μήκος 120 χιλιόμετρα και όλοι είχαμε ένα ελικόπτερο πάνω από τα αυτοκίνητά μας που μας προειδοποιούσε για τα άγρια ζώα που θα συναντούσαμε σε αυτή. Τώρα είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα και μοιάζει περισσότερο με έναν τυπικό αγώνα του WRC. Είναι πιο εύκολο με αυτόν τον τρόπο, αλλά η διαφορά για μένα σε σύγκριση με την Πορτογαλία είναι ότι δεν έχω εμπειρία από αυτές τις ειδικές διαδρομές. Είναι πάντα πολύ πιο περίπλοκο όταν φτάνεις σε ένα ράλι όπου δεν έχεις ξανακάνει τις ειδικές διαδρομές. Δεν θα είναι εύκολο, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που θα τρέξω εκεί”, δήλωσε ο Γάλλος και πρόσθεσε: “Σίγουρα ήταν ωραίο που διαπιστώσαμε ότι ήμασταν ανταγωνιστικοί στην Πορτογαλία με το Puma. Είναι καλό να γνωρίζουμε ότι το Puma είναι πολύ γρήγορο και ανταγωνιστικό στο χώμα. Η Κένυα είναι κάτι πολύ διαφορετικό από την Πορτογαλία. Δεν ξέρω την τρέχουσα εκδοχή του αγώνα, έχω δει μερικά βίντεο από τις ειδικές διαδρομές που είναι πολύ διαφορετικές. Φαίνονται σκληρές, με πολύ μεγάλες πέτρες.”

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η δράση του φετινού Χειμερινού Ράλλυ ΦΙΛΠΑ ξεκινά το πρωί του Σάββατου 29 Νοεμβρίου από το Ναύπλιο......
"Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα", ανέφερε ο Θωμάς Κρασώνης σχετικά με την βράβευσή του.....
Η Opel και η ADAC ανακοίνωσαν αλλαγές για τη σεζόν 2026 για το 1ο στον κόσμο Κύπελλο rally ηλεκτρικών ενιαίου τύπου με την αρχή να...
Ο Σπύρος-Μάριος Φουρθιώτης συμμετείχε στο πρωτάθλημα BMU ταχύτητας μοτοσυκλετών και μάλιστα με μια μοτοσυκλέτα 600 κυβικών και κατάφερε να στεφτεί πρωταθλητής, όντας μάλιστα ο νεότερος...
Μετά από πέντε επιτυχημένα χρόνια με έδρα τη Λαμία, το Ράλι Ακρόπολις αλλάζει σελίδα. Δείτε τη νέα του έδρα από το 2026......
Ο 23χρονος Θωμάς Κρασώνης έφτασε στην επίτευξη ενός ονείρου που ξεκίνησε πριν από έξι χρόνια! Είναι Πρωταθλητής Ευρώπης......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής