Οι κάτοχοι hot κλασικών λένε “όχι” στις μεγάλες μπούκες των εξατμίσεων

Οι ιδιοκτήτες "καυτών" κλασικών μοντέλων κάνουν στροφή προς την εργοστασιακή εμφάνιση των αυτοκινήτων τους και στον τομέα της εξάτμισης.
Οι κάτοχοι κλασικών λένε όχι στις μπούκες των εξατμίσεων 2022

Η αντικατάσταση του τελικού της εξάτμισης ή τουλάχιστον της απόληξής της με μία μεγαλύτερη, ήταν παραδοσιακά το πρώτο πράγμα που έκαναν οι νεαροί και όχι μόνο οδηγοί όταν αγόρασαν ένα “καυτό” μοντέλο.

Διαβάστε επίσης: Η Hennessey δημιούργησε το pick up περιπέτειας που ονειρεύεσαι

Με τα χρόνια να έχουν περάσει οι ίδιοι κάτοχοι, σημαντικά μεγαλύτεροι πλέον σε ηλικία, δείχνουν να κάνουν στροφή προς μια πιο εργοστασιακή εμφάνισή για το μοντέλο που έχουν στην κατοχή τους και σε αυτό φαίνεται να συμφωνεί και η βρετανική εταιρεία κατασκευής εξατμίσεων Milltek Sport.

Οι τιμές των κλασικών μοντέλων των 10ετιών του ’80 και του ’90 έχουν άλλωστε αρχίσει να ανεβαίνουν για τα καλά και οι κάτοχοι αυτοκινήτων όπως είναι η BMW M3 E30, το Peugeot 205 GTI και το VW Golf GTI Mk1 και Mk2 θέλουν να προσδώσουν μια εμφάνιση σε αυτά πιο κοντά στην εργοστασιακή, κάτι που αυξάνει και την τιμή της μεταπώλησής τους.

Σύμφωνα με την Milltek Sport, η βρετανική εταιρεία έχει παρατηρήσει σημαντική αύξηση στη σειρά “Classic” των συστημάτων εξαγωγής που παράγει, η οποία δείχνει αυτήν ακριβώς την τάση. Ωστόσο οι Βρετανοί τονίζουν παράλληλα ότι οι ιδιοκτήτες των παραπάνω οχημάτων θέλουν από τη μία πιο εργοστασιακή εμφάνιση, από την άλλη όμως δεν θέλουν θυσίες αναφορικά με την απόδοση του κινητήρα του αυτοκινήτου τους.

Διαβάστε επίσης: Εντυπωσιακή Porsche 911 με μοτέρ… Subaru. Γιατί όμως;

Έτσι στρέφονται σε after market εξατμίσεις με κλασικό look αλλά πιο προηγμένη σχεδίαση, όπως είναι η προτάσεις της Milltek Sport. Για τη δημιουργία τους η βρετανική εταιρεία ξεκινά από την ανάλυση του εργοστασιακού συστήματος εξαγωγής και έπειτα προχωρά σε βελτιώσεις στα σημεία, με στόχο την αύξηση της απόδοσης.

Οι βρετανοί ονομάζουν τα συστήματά τους “OEM+”. για να δείξουν πόσο κοντά είναι στα εργοστασιακά και προβλέπουν ότι όλο και περισσότεροι κάτοχοί θα στραφούν προς αυτές τις προτάσεις, ειδικά από τη στιγμή που μοντέλα όπως το Honda Civic Type R (EP3) και το Mitsubishi Evo VII παίρνουν σιγά-σιγά το δρόμο τους για να χαρακτηριστούν ως κλασικά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με διακριτικές κυρίως επεμβάσεις η AC Schnitzer δίνει στη νέα BMW X3 περισσότερο δυναμισμό στο κομψό της αμάξωμα χωρίς να αλλοιώσει την αισθητική της....
Το πιο πολύτιμο ασιατικό αυτοκίνητο σήμερα και εκείνο που έβαλε την Toyota στον χάρτη ως κατασκευαστή πραγματικών σπορ αυτοκινήτων, το 2000GT έχει την δική του...
Εργοστασιακά εξαρτήματα και αξεσουάρ M Performance προσφέρει πλέον η BMW για τη νέα, 4η γενιά της X3 τονίζοντας έτσι περισσότερο τα σπορ στοιχεία στη σχεδίασή...
Η νέα BMW 5 Touring αλλά και η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της i5 Touring αποκτούν την δική τους σειρά αξεσουάρ και μηχανικών μερών από την...
Η AC Schnitzer συνεργάστηκε με την RSR Nurburg για τη δημιουργία δύο BMW M2 με επεμβάσεις που αναβαθμίζουν την οδηγική εμπειρία σε δρόμο και στην...
Η Manhart βάζει την χαρακτηριστική "υπογραφή" της και στη νέα BMW XM με ένα αεροδυναμικό πακέτο βελτιώσεων που φέρει το όνομα του θεού του κεραυνού...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ