Opel: Το κέντρο επισκευής μπαταριών των Γερμανών στο Rüsselsheim

Στην έδρα της στο Rüsselsheim λειτουργεί το κέντρο επισκευής μπαταριών της Opel έχοντας αποκτήσει σχετική εμπειρία που μετρά πλέον μια δεκαετία.

Βρείτε μας στο
Opel κέντρο επισκευής μπαταριών Γερμανία

Η αρχή για την Opel με την επισκευή μπαταριών ιόντων λιθίου στο εν λόγω κέντρο έγινε πριν από δέκα χρόνια με το Ampera και έπειτα για την γερμανική εταιρία ακολούθησαν τα Ampera-e, Corsa-e και Zafira-e Life.

Παράλληλα με τα ηλεκτρικά οχήματα, η Opel εξέλιξε ένα τεχνικό κέντρο για τη συντήρηση μπαταριών υψηλής τάσης, εκσυγχρονίζοντας επίσης τις εγκαταστάσεις που είχαν δημιουργηθεί για το Ampera.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo CVT 145 PS

Το κέντρο τώρα ελέγχει και, αν χρειαστεί, επισκευάζει μπαταρίες όλων των μοντέλων που βασίζονται στην πλατφόρμα eCMP (μέχρι τώρα τα Opel Corsa-e, Mokka-e), καθώς και τα Combo-e, Vivaro-e και Zafira-e Life.

“Με το πέρασμα των χρόνων έχουμε αποκτήσει σημαντική εμπειρία στις μπαταρίες ιόντων λιθίου” δήλωσε ο Marcus Lott, Managing Director Engineering της Opel. “Σπάνια παρατηρείται κάποια βλάβη, αλλά εάν συμβεί, οι ειδικοί πρέπει να διερευνήσουν την αιτία και να την αποκαταστήσουν. Τώρα θέτουμε την τεχνογνωσία μας στη διάθεση όλης της εταιρείας και προσφέρουμε ταχεία υποστήριξη.”

Όλοι οι εργαζόμενοι στο κέντρο μπαταριών της Opel είναι εξειδικευμένοι στην ηλεκτρική ενέργεια και έχουν λάβει εκπαίδευση στην υψηλή τάση (πιστοποίηση επιπέδου 5). Οι τεχνικοί στο Κέντρο Μπαταριών αναλαμβάνουν περιπτώσεις τις οποίες οι επισκευαστές από όλη την Ευρώπη δεν δύνανται να διαχειριστούν, κάτι που καθιστά, προς το παρόν τουλάχιστον, αυτό το κέντρο για την Opel μοναδικό. Μόνο το κέντρο μπαταριών του Rüsselsheim της Opel είναι εξουσιοδοτημένο να ανοίγει μπαταρίες από το προσωπικό του.

Διαβάστε επίσης: Όταν η Lotus και η Opel συνεργάστηκαν

Πέρυσι, ο αριθμός ανήλθε σε περίπου 100 βλάβες (σε οχήματα ηλικίας έως και δέκα ετών), που αφορούσαν είτε τη μονάδα ελέγχου ή στη χειρότερη περίπτωση μία κυψέλη μπαταρίας. Η μπαταρία φτάνει στο Rüsselsheim σε στεγανοποιημένη συσκευασία, η οποία ανοίγεται από το εξειδικευμένο προσωπικό. Η ελαττωματική κυψέλη αντικαθίσταται και ολόκληρη η μπαταρία επιστρέφει στον πελάτη.

Σε περίπτωση σοβαρότερης ζημιάς – όπως μετά από μία σύγκρουση – ένας ικανός αριθμός από ανακατασκευασμένες μπαταρίες είναι πάντα διαθέσιμος στο Rüsselsheim για αντικατάσταση. Ο πελάτης παραλαμβάνει μία μπαταρία ανακατασκευής για αντικατάσταση.

Τέτοιου είδους κέντρα που αναπτύσσουν και άλλοι κατασκευαστές δείχνουν πως η στρατηγική των εταιριών αναφορικά με την διαχείριση των μπαταριών νέων αλλά και παλιότερων ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων τους βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Παράλληλα η επισκευή/ανακατασκευή μιας συστοιχίας μπαταριών αποφορτίζει σε μεγάλο βαθμό το άγχος του σημερινού κατόχου ηλεκτρικού μοντέλου από μια μελλοντική και ιδιαίτερα κοστοβόρα “ολική αντικατάσταση” αφού δεν θα χρειαστεί να αλλάξει “τα πάντα” για να φέρει την μπαταρία του στην αρχική της κατάσταση. Δείχνει επίσης ότι στο μέλλον θα υπάρχει λογικά η δυνατότητα και για την εργοστασιακή αναβάθμιση των μπαταριών υπάρχοντών μοντέλων σε επί μέρους εξαρτήματα (π.χ. κυψέλες μπαταρίας ή μονάδες ελέγχου) με όφελος από τις μελλοντικές μπαταρίες τόσο σε χωρητικότητα όσο και στη μείωση του βάρους.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr