Όταν η Lada κατασκεύαζε αυτοκίνητα με wankel μοτέρ για την KGB

Ειδικό αυτοκίνητο για ειδικές καταστάσεις! Ας μάθουμε την άγνωστη σχέση της Lada με τους περιστροφικούς wankel κινητήρες...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
wankel

Οι wankel περιστροφικοί κινητήρες έχουν ταυτιστεί με την Mazda… και όχι άδικα. Ωστόσο, κι άλλες εταιρείες έχουν πειραματιστεί με το εν λόγω είδος. Πρόσφατα σας παρουσιάσαμε το πρώτο μοντέλο παραγωγής με wankel, το οποίο δεν ήταν ιαπωνικό, αλλά γερμανικό. Αυτή τη φορά, θα μάθουμε άλλη μία άγνωστη πτυχή στην ιστορία των συγκεκριμένων κινητήρων!

Διαβάστε επίσης: Το Citroen που είχε κινητήρα Wankel (+video)

Ακούγεται παράξενο, αλλά ο wankel κινητήρας αποτελεί μέρος της ιστορίας και της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Πίσω στο 1978, η AvtoVaz, μητρική εταιρεία της Lada, δημιούργησε το πρώτο ρωσικό μοντέλο με κινητήρα wankel. Βέβαια, δεν ήταν διαθέσιμο για τους πολίτες της Σοβιετικής Ένωσης. Η χρήση του προοριζόταν αποκλειστικά από την KGB, γνωστή υπηρεσία ασφαλείας της Σοβιετικής Ένωση που δραστηριοποιήθηκε από το 1951 έως το 1991.


Το μοντέλο που εξοπλίστηκε με τον μονορότορο κινητήρα (VAZ-311) ονομαζόταν VAZ-2101 και η ισχύς του άγγιζε τους 70 ίππους. Αργότερα, από το 1982, προσφέρθηκε και στο κοινό, αλλά η τρομακτικά κακή αξιοπιστία περιόρισε την παραγωγή πολιτικών εκδόσεων στα μόλις περίπου 250 αντίτυπα. Έναν χρόνο μετά, η AvtoVaz δημιούργησε και δεύτερο περιστροφικό μοτέρ, πάλι αποκλειστικά για την KGB. Αυτή τη φορά, ο κινητήρας ήταν διρότορος (VAZ-411) και η ισχύς του έφτανε στους 115 ίππους.

Η σχέση των Ρώσων με τους wankel έχει και συνέχεια! Λίγα χρόνια μετά δημιουργήθηκε και τριρότορος (VAZ-431) κινητήρας ισχύος 210 ίππων. Μάλιστα, πέρα από τα αυτοκίνητα της KGB, οι Ρώσοι πειραματίστηκαν και σε άλλες εφαρμογές όπως ελικόπτερα, αεροπλάνα και σκάφη.

To γρηγορότερο Lada Samara!
Κλείνουμε με μία ενδιαφέρουσα ιστορία! Ο τριρότορος κινητήρας δέχθηκε εξέλιξη και “γεννήθηκε” ο VAZ-415 με απόδοση 140 ίππων και 186 Nm ροπής. Μάλιστα, τοποθετήθηκε και σε ρωσικά VAZ-2109. Τα τελευταία είναι γνωστά ως Lada Samara στην Ευρώπη. Ενδεικτικά, τα 0-100 χλμ./ώρα ήταν υπόθεση 8 δευτερολέπτων και η τελική άγγιζε τα 200 χλμ./ώρα. Όλα αυτά στο εργοστασιακό πλαίσιο του Samara, χωρίς κάποια αναβάθμιση στα φρένα και χωρίς στροφόμετρο. Η εμπειρία οδήγησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου πρέπει να ήταν σίγουρα… τρομακτική!

Πηγή: “techzle.com”

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.