ΟΤΑΝ ΠΙΝΩ, ΔΕΝ ΟΔΗΓΩ. ΠΟΤΕ…

Εάν «βγείτε» με το αυτοκίνητο, πρέπει να έχετε αποφασίσει να μην πιείτε καθόλου. Εάν παρ’ όλα αυτά τελικά καταναλώσετε αλκοόλ, δεν είναι ασφαλές να οδηγήσετε…

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το αλκοόλ «παραμορφώνει» τις αισθητήριες αντιλήψεις και την κρίση του ατόμου. Τα άτομα υπό την επήρεια αλκοόλ πολύ δύσκολα παραδέχονται ότι ο χρόνος αντίδρασής τους είναι μεγαλύτερος από ό,τι χωρίς αλκοόλ. Έχουν δε την εντύπωση, συχνά σε μοιραίο βαθμό βεβαιότητα, ότι μπορούν να οδηγήσουν χωρίς κανένα πρόβλημα…

Ας δούμε όμως πώς μας επηρεάζει το αλκοόλ, κυρίως δε και πάντα «χωρίς ποτέ να μας ρωτάει πριν».

Το αλκοόλ απορροφάται από τον οργανισμό μέσω των τριχοειδών αγγείων στα τοιχώματα του στομάχου και του λεπτού εντέρου. Μέσα σε λίγα λεπτά από την κατανάλωσή του, το αλκοόλ «ταξιδεύει» από το στομάχι στον εγκέφαλο, όπου εκεί βλέπουμε γρήγορα τις επιπτώσεις του, αφού επιβραδύνει την αντίδραση των νευρικών κυττάρων.


Όταν η ποσότητα του αλκοόλ στο αίμα υπερβαίνει ένα ορισμένο επίπεδο, το αναπνευστικό σύστημα επιβραδύνεται σημαντικά και μπορεί να προκληθεί κώμα ή θάνατος, επειδή το οξυγόνο δεν φθάνει στον εγκέφαλο.

Μέτρα προστασίας στον δρόμο

Πόσο εύκολο είναι, όμως, να εντοπίζουμε τον μεθυσμένο οδηγό στον δρόμο; Όχι πάντα, αλλά συχνά έχουμε τη δυνατότητα να το κάνουμε. Εάν υποπτευθείτε ότι σε κάποιο από τα οχήματα στην πορεία σας επιβαίνει μεθυσμένος οδηγός, μην επιχειρήσετε να το πλησιάσετε ή να το σταματήσετε, αλλά καλέστε την τροχαία ή την αστυνομία. Ένας μεθυσμένος οδηγός παρουσιάζει τα εξής συμπτώματα: α) δεν μπορεί να κρατήσει σταθερή πορεία στη λωρίδα κυκλοφορίας του ή αλλάζει απότομα λωρίδες, β) οδηγεί πολύ γρήγορα ή πολύ αργά, γ) μειώνει και αυξάνει ταχύτητα χωρίς αιτία, δ) πλησιάζει επικίνδυνα άλλα οχήματα, ε) κάνει επικίνδυνες προσπεράσεις, ζ) σταματάει απότομα, η) κάνει επικίνδυνους ελιγμούς, θ) παίρνει ανοιχτά τις στροφές, ι) οδηγεί χωρίς φώτα, κ) οδηγεί με κατεβασμένα τα παράθυρα ενώ κάνει κρύο, λ) έχει πολύ δυνατά τη μουσική.

Τώρα ξέρετε!

Ποτό και οδήγηση ποτέ μαζί! Εάν πάρετε το αυτοκίνητο μαζί σας, πρέπει να έχετε αποφασίσει να μην πιείτε καθόλου. Εάν παρ’ όλα αυτά τελικά καταναλώσετε αλκοόλ, δεν είναι ασφαλές να οδηγήσετε. Μπορείτε να ακολουθήσετε μια από τις παρακάτω εναλλακτικές συμβουλές: α) χρησιμοποιήστε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, β) καλέστε ένα ταξί, γ) ζητήστε από κάποιον συγγενή ή φίλο να έρθει να σας πάρει, δ) στην αρχή της βραδιάς ορίστε οδηγό ένα άτομο από την παρέα που δεν θα πιει, ε) κανονίστε να φιλοξενηθείτε το βράδυ στο σπίτι κάποιου φίλου.

Συνέπειες του συνδυασμού αλκοόλ και οδήγησης

Χρόνος αντίδρασης

Τα χαμηλά αντανακλαστικά μπορούν να μειώσουν τον χρόνο αντίδρασης σε μια έκτακτη περίσταση.

Όραση

Η λειτουργία των μυών των ματιών επιβραδύνεται, συμβάλλοντας σε θολή εικόνα και επηρεάζοντας την αντίληψη των χρωμάτων (ακόμη και από 0,2‰).

Παρακολούθηση της διαδρομής

Επηρεάζεται σημαντικά η δυνατότητα αντίληψης της θέσης των άλλων οχημάτων, της διαχωριστικής γραμμής των δύο ρευμάτων, των λωρίδων και των σημάτων κυκλοφορίας.

Συγκέντρωση

Μειώνεται η δυνατότητα προσήλωσης στην οδήγηση και αυξάνεται η αίσθηση υπνηλίας.

Κρίση και αντίληψη

Η κατασταλτική επίδραση του αλκοόλ επηρεάζει τη δυνατότητα λήψης αποφάσεων και εκτίμησης των κινδύνων.

Συντονισμός

Η οδήγηση επηρεάζεται από την αδυναμία συντονισμού των ματιών, χεριών, ποδιών.

Χρόνοι επίδρασης

Η κατά μέσο όρο αποβολή αλκοόλης από τον οργανισμό είναι της τάξης του 0,1‰/ώρα. Εάν κάποιος πιει αρκετά και φτάσει το επίπεδο π.χ. 1,3‰, τότε για να μειωθεί το επίπεδο κάτω από 0,5‰, που είναι το νομικό όριο, θα πρέπει να περάσουν 9 ολόκληρες ώρες. Εάν θέλει δε να ανακτήσει πλήρως την ικανότητά του, τότε πρέπει να περάσουν 13 ώρες (0,0‰).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]