Μπορεί οι 100-120 ίπποι να είναι φυσιολογική ιπποδύναμη σήμερα για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης, αλλά πριν από περίπου 25 χρόνια δεν ίσχυε κάτι τέτοιο. Το Peugeot 106 Rallye προσέφερε έναν ισχυρό κινητήρα σε ελαφρύ αμάξωμα και η αποδοχή από το «ανήσυχο» κοινό ήταν αυτή που προσδοκούσαν οι Γάλλοι.
Διαβάστε επίσης: Fiat Coupe 20V – Πεντακύλινδρη «μαγεία»
Παρουσιάστηκε το 1994, αποκλειστικά σε τρίπορτο αμάξωμα και οι κλειστές διαδρομές με έντονες στροφές ήταν αναμφισβήτητα το φόρτε του. Ικανό όταν πίσω από το τιμόνι βρισκόταν εξίσου ικανός οδηγός, αλλά απότομο όταν κάποιος υπερεκτιμούσε τις δυνατότητές του. Χαρακτηριστική του αντίδραση ήταν η «νευρικότητα» στο απότομο κλείσιμο της πεταλούδας επάνω στην στροφή. Μάλιστα, δεν έλειπαν και οι περιπτώσεις που αυτή η «νευρικότητα» μεταφραζόταν σε τετ-α-κε.
Στα πρώτα του χρόνια, κάτω από το καπό βρισκόταν ένας 8βάλβιδος τετρακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1.300 κ.εκ. Οι 100 ίπποι ήταν αρκετοί για να κινήσουν ταχύτατα το μικρό αμάξωμα των 800+ κιλών. Μερικές από τις οπτικές διαφοροποιήσεις συγκριτικά με τα υπόλοιπα Peugeot 106 ήταν οι ελαφριές ζάντες, τα λογότυπα «Rallye», οι προβολείς ομίχλης και η αεροτομή στο πίσω μέρος.
Video: Έτσι κατασκευαζόταν η θρυλική BMW Σειρά 3 E30
Συνολικά υπήρξαν δύο εκδόσεις του Peugeot 106 Rallye, με τη δεύτερη (γνωστή ως S2) να είναι ελαφρώς ανασχεδιασμένη. Βέβαια, η μεγάλη διαφορά ήρθε στον κινητήρα, ο οποίος έγινε 1.600άρης και κέρδισε ελάχιστη ιπποδύναμη. Μερικά χρόνια αργότερα ήρθε το Peugeot 106 Rallye 16v, η έκδοση των διπλών εκκεντροφόρων που βασίστηκε στο 106 GTI. Η ισχύς εκτοξεύθηκε στους 120 ίππους προσφέροντας ακόμα καλύτερες επιδόσεις.