Δοκιμάζουμε το δημοφιλές C-SUV της Peugeot στην ηλεκτρική του έκδοση

Αυτό είναι το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-3008, το οποίο έρχεται με εντυπωσιακή αυτονομία. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!
Peugeot 3008

Το Peugeot 3008 είναι γνωστή και αν μη τι άλλο υπολογίσιμη δύναμη στην ευρωπαϊκή αλλά και στην ελληνική αγορά, στην οποία πλέον είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρική του έκδοση και στην χώρα μας.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση του 3008, το οποίο για πρώτη φορά είναι αμιγώς ηλεκτρικό, όπως μπορείτε να δείτε από τις εικόνες, τα εμπρός φωτιστικά σώματα έχουν γίνει πολύ πιο λεπτά. Επίσης, εξακολουθούν να υπάρχουν οι τρεις φωτεινοί “όνυχες” που δημιουργούν μία άκρως επιθετική φιλοσοφία. Σημαντικά διαφοροποιημένο είναι και το πίσω μέρος, εκεί όπου συναντάμε νέα φωτιστικά σώματα, αλλά και σαφώς πιο “αιχμηρές” σχεδιαστικές γραμμές. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος του Peugeot E-3008 φτάνει τα 4,54 μέτρα, το πλάτος τα 1,89 και το ύψος τα 1,64 μέτρα. Επιπλέον, οι νέες ζάντες έχουν διαστάσεις 19 ή 20 ιντσών και υπάρχουν έξι διαθέσιμοι χρωματισμοί.

Περνώντας στο εσωτερικό, παρατηρούμε το εντελώς νέο i-COCKPIT. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα ενιαίο πάνελ, με μία οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων και μία οθόνη αφής να δημιουργούν μία μεγάλη, κυρτή επιφάνεια. Η ενιαία οθόνη υψηλής ευκρίνειας έχει μέγεθος 21 ιντσών (προαιρετικός εξοπλισμός), ενώ στην βασική έκδοση υπάρχουν δύο ξεχωριστές οθόνες 10 ιντσών η κάθε μία. Λίγο πιο χαμηλά, συναντάμε και τα γνωστά πλέον i-Toggles, τα πλήρως προσαρμόσιμα κουμπιά αφής που μπορούν να προγραμματιστούν για να παρέχουν γρήγορη πρόσβαση σε 10 από τις αγαπημένες λειτουργίες του χρήστη. Αξιοσημείωτος είναι και ο όγκος για τις αποσκευές, ο οποίος αγγίζει τα 520 λίτρα. Στην καμπίνα από την άλλη υπάρχουν 17 διαφορετικοί αποθηκευτικοί χώροι, με συνολικό όγκο περίπου 34 λίτρα.

Το νέο Peugeot E-3008 προσφέρεται συνολικά σε τρεις εκδόσεις ισχύος, με δυνατότητα επιλογής κίνησης στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς. Πιο αναλυτικά, υπάρχει έκδοση 210 ίππων με κίνηση στους δύο τροχούς και αυτονομία 525 χλμ. (αυτή είναι και της δοκιμής) και ακόμα μία με κίνηση στους δύο τροχούς, ισχύ 230 ίππων και μπαταρία που εξασφαλίζει έως 700 χλμ. Για όσους επιθυμούν τετρακίνηση, υπάρχει έκδοση με δύο μοτέρ, 320 ίππους και αυτονομία 525 χλμ. Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης 400V, με χημική σύνθεση NMC (νικέλιο, μαγγάνιο και κοβάλτιο), προσφέρεται με χωρητικότητα 73 και 98 kWh, ενώ υπάρχει και αντλία θερμότητας που μειώνει την κατανάλωση. Η μπαταρία προσφέρεται με εγγύηση 8 χρόνια (ή 160.000 χλμ.) στο 70% της χωρητικότητας φόρτισής της. Όσο για την φόρτιση, η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 160 kW και εξασφαλίζει πλήρωση από 20% έως 80% σε 30 λεπτά. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω πως το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-3008 θα παράγεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο του Sochaux στη Γαλλία.

Στην πράξη τώρα η μέση αυτονομία είναι στα 450 χλμ. Φυσικά στην πόλη αυξάνεται ξεπερνώντας τα 530 χλμ., ενώ στο ταξίδι με νόμιμες ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, η αυτονομία των περίπου 400 χλμ. είναι αρκετά καλή. Καλοδεχούμενη φυσικά η στάνταρ υποδοχή φόρτισης από Wallbox στα 11 kW, ενώ η ταχυφόρτιση στα 160 kW συνεπάγεται 30 λεπτά για να γεμίσει η μπαταρία από το 10-80%.

Στα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου τώρα, έχουμε κορυφαία ποιότητα κύλισης, με ανάλογη ηχομόνωση. Η ανάρτηση έχει μεγάλη διαδρομή χωρίς να είναι ενδοτική και να επιτρέπει έντονες κλίσεις στο αμάξωμα, πατά το βάρος που ξεπερνά τους 2 τόνους. Παρά τους τροχούς 20 ιντσών η απόσβεσή της ικανοποιεί. Τα δε φρένα είναι αποτελεσματικά και καλά σε αίσθηση, αν και υπάρχει ένα κενό στην αρχή της διαδρομής του πεντάλ, ειδικά στην πιο δυναμική από τις 3 βαθμίδες έντασης της ανάκτησης ενέργειας. Φυσικά όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας είναι παρόντα, ενώ ιδιαίτερης μνείας αξίζει το Advanced Traction Control που βελτιστοποιεί το κράτημα σε τερέν με χαμηλή πρόσφυση.

Δείτε εδώ τις τιμές του νέου Peugeot 3008 στην χώρα μας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ολοκληρώθηκε ο νέος κύκλος πληρωμών από το πρόγραμμα "Κινούμαι Ηλεκτρικά"! Δείτε τα ποσά που έλαβαν οι αγοραστές ηλεκτρικών......
Δείτε πως διαμορφώνεται το Top 10 στην ελληνική αγορά στο 5μηνο! Το μεγάλο φαβορί για την πρώτη θέση είναι......
Μετά την αποκάλυψή του το νέο και αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-208 GTi έκανε τον πρώτο του γύρο στην θρυλική πίστα του Le Mans, συνοδευόμενο από...
Το όνομα GTi επιστρέφει στην γκάμα της Peugeot με τη γαλλική εταιρεία να παρουσιάζει το E-208 GTi που έρχεται με 280 ίππους και 0-100 χλμ....
Με ισχύ που αγγίζει τα 480 kW, ο συγκεκριμένος ταχυφορτιστής γίνεται ο πιο ισχυρός στην Ελλάδα! Δείτε σε ποιο σημείο της Αττικής βρίσκεται......
Η δήλωση του Akio Toyoda που συζητήθηκε πολύ! Δείτε τι ανέφερε για τη ρύπανση που δημιουργούν τα ηλεκτρικά σε σύγκριση με τα υβριδικά......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

test_suzuki_across_25_5

Δοκιμάζουμε το μεγαλύτερο SUV της Suzuki – Πριζάτο υβριδικό, με 306 ίππους

BMW Motorrad μέτρα αναβάθμισης 2025

BMW Motorrad – Οι αναβαθμίσεις στα μοντέλα της για το 2026

Nissan e-Power

Nissan: Αναβάθμιση για το υβριδικό σύστημα e-Power – Πού βελτιώθηκε