Πόσα θα δίνατε για το “απόλυτο” Mitsubishi Evo VI, για το δρόμο;

Όλα τα Mitsubishi Evo VI έχουν τη δική τους αξία για τους λάτρεις των τεσσάρων τροχών, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το RSX το "απόλυτο" Evo για δημόσιο δρόμο.
Mitsubishi Evo VI RSX

Τo Evo VI RSX δημιουργήθηκε από την Ralliart του Ηνωμένου Βασιλείου το 1999 ως το απόλυτο Mitsubishi για το δρόμο. Σε σχέση με το Evo στο οποίο βασίζεται οι αλλαγές εντοπίζονται στην αφαίρεση του ABS και του Anti Yaw Control, στην τοποθέτηση πιο γρήγορης κρεμαγιέρας και στις έξτρα ενισχύσεις του πλαισίου.

Διαβάστε επίσης: Την Ralliart έκδοση του Mitsubishi Outlander αποκαλύπτουν οι Ιάπωνες

Παράλληλα, οι φτερωτές του υπερσυμπιεστή έδωσαν τη θέση τους σε άλλες κατασκευασμένες από τιτάνιο, ενώ αλλάχθηκαν και τα καθίσματα με την τοποθέτηση των Recaro SR. Μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές που έκαναν οι Βρετανοί, το βάρος του RSX μειώθηκε κατά 80 ολόκληρα κιλά σε σχέση με το “στάνταρ” μοντέλο και αυτό από μόνο του αποτελεί επίτευγμα. Συνολικά κατασκευάστηκαν μόνο 30 Evo VI RSX, εκ των οποίων τα δέκα είχαν χρώμα ασημί.

Το Evo VI RSX, που βλέπετε στις φωτογραφίες, κατασκευάστηκε το 1999 αλλά έβγαλε πινακίδες κυκλοφορίας τον Μάιο του 2000 και έμεινε με τον πρώτο ιδιοκτήτη του για δεκατέσσερα χρόνια. Όλο αυτό τον καιρό το Evo VI RSX παρέμεινε υπό τη φροντίδα της βρετανικής Ralliart/Extreme, η οποία προχώρησε και σε βελτιώσεις τόσο στο πλαίσιο όσο και στις αναρτήσεις έναντι του “στάνταρ” μοντέλου.

Διαβάστε επίσης: Το Mitsubishi Lancer Evoluton που δεν θα δούμε ποτέ

Μεταξύ των πιο σημαντικών αλλαγών είναι η τοποθέτηση μπαρών για τους θόλους της Ralliart, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Proflex, οι εξαπίστονες δαγκάνες της AP Racing, η εξάτμιση και η εισαγωγή της HKS και η αναβαθμισμένη ECU.

Τοποθετήθηκαν παράλληλα οι τροχοί από το EVO 7 καθώς, σύμφωνα και με την αγγελία η Ralliart/Extreme μέσω δοκιμών διαπίστωσε ότι έτσι τα φρένα αερίζονται καλύτερα και διατηρούν σταθερή απόδοση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Σχολαστικά φροντισμένο, σε κατάσταση βιτρίνας και με 85.300 χιλιόμετρα στο κοντέρ του, το “απόλυτο” Evo VI για το δρόμο μπορεί να γίνει δικό σας έναντι 54.000 ευρώ, ένα ποσό που μπορεί να θεωρηθεί επένδυση για το μέλλον. Δείτε περισσότερα εδώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Γιατί με την σωστή φροντίδα κάποια αυτοκίνητα απλώς νικούν το χρόνο". Αφιέρωμα στο ελληνικό Mitsubishi Pajero με σχεδόν 1.000.000 χλμ......
Η Mitsubishi αποκάλυψε το Grandis το οποίο μεγαλώνει την ευρωπαϊκή γκάμα των SUVs των Ιαπώνων, με το όνομα να επιστρέφει έπειτα από 13 χρόνια....
Πριν λίγες ημέρες και συγκεκριμένα στις 26 Ιουνίου ήταν τα γενέθλια του Tommi Makinen. Καλή αφορμή για να θυμηθούμε το Mitsubishi Lancer Evo Tommi Makinen...
Ποιοι είναι οι «απόλυτοι» θρύλοι της Ιαπωνίας; Επιλέξαμε πέντε αυτοκίνητα, αν και είναι πολλοί περισσότερα, και σας τα παρουσιάζουμε......
Με κοινό δελτίο τύπου, οι δύο ιαπωνικοί κολοσσοί γνωστοποίησαν ότι ξεκίνησαν οι συζητήσεις που θα οδηγήσουν στη "μεγάλη" συμφωνία! Όλες οι λεπτομέρειες......
Ο Θωμάς και η Ινώ προσεγγίζουν λεπτομερώς το νέο Hyundai i10, που αποδεικνύει πως ένα αυτοκίνητο πόλης μπορεί να συνδυάζει την πρακτικότητα και την ευελιξία...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα