Πόσα θα δίνατε για το “απόλυτο” Mitsubishi Evo VI, για το δρόμο;

Όλα τα Mitsubishi Evo VI έχουν τη δική τους αξία για τους λάτρεις των τεσσάρων τροχών, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το RSX το "απόλυτο" Evo για δημόσιο δρόμο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mitsubishi Evo VI RSX

Τo Evo VI RSX δημιουργήθηκε από την Ralliart του Ηνωμένου Βασιλείου το 1999 ως το απόλυτο Mitsubishi για το δρόμο. Σε σχέση με το Evo στο οποίο βασίζεται οι αλλαγές εντοπίζονται στην αφαίρεση του ABS και του Anti Yaw Control, στην τοποθέτηση πιο γρήγορης κρεμαγιέρας και στις έξτρα ενισχύσεις του πλαισίου.

Διαβάστε επίσης: Την Ralliart έκδοση του Mitsubishi Outlander αποκαλύπτουν οι Ιάπωνες

Παράλληλα, οι φτερωτές του υπερσυμπιεστή έδωσαν τη θέση τους σε άλλες κατασκευασμένες από τιτάνιο, ενώ αλλάχθηκαν και τα καθίσματα με την τοποθέτηση των Recaro SR. Μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές που έκαναν οι Βρετανοί, το βάρος του RSX μειώθηκε κατά 80 ολόκληρα κιλά σε σχέση με το “στάνταρ” μοντέλο και αυτό από μόνο του αποτελεί επίτευγμα. Συνολικά κατασκευάστηκαν μόνο 30 Evo VI RSX, εκ των οποίων τα δέκα είχαν χρώμα ασημί.

Το Evo VI RSX, που βλέπετε στις φωτογραφίες, κατασκευάστηκε το 1999 αλλά έβγαλε πινακίδες κυκλοφορίας τον Μάιο του 2000 και έμεινε με τον πρώτο ιδιοκτήτη του για δεκατέσσερα χρόνια. Όλο αυτό τον καιρό το Evo VI RSX παρέμεινε υπό τη φροντίδα της βρετανικής Ralliart/Extreme, η οποία προχώρησε και σε βελτιώσεις τόσο στο πλαίσιο όσο και στις αναρτήσεις έναντι του “στάνταρ” μοντέλου.

Διαβάστε επίσης: Το Mitsubishi Lancer Evoluton που δεν θα δούμε ποτέ

Μεταξύ των πιο σημαντικών αλλαγών είναι η τοποθέτηση μπαρών για τους θόλους της Ralliart, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Proflex, οι εξαπίστονες δαγκάνες της AP Racing, η εξάτμιση και η εισαγωγή της HKS και η αναβαθμισμένη ECU.

Τοποθετήθηκαν παράλληλα οι τροχοί από το EVO 7 καθώς, σύμφωνα και με την αγγελία η Ralliart/Extreme μέσω δοκιμών διαπίστωσε ότι έτσι τα φρένα αερίζονται καλύτερα και διατηρούν σταθερή απόδοση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Σχολαστικά φροντισμένο, σε κατάσταση βιτρίνας και με 85.300 χιλιόμετρα στο κοντέρ του, το “απόλυτο” Evo VI για το δρόμο μπορεί να γίνει δικό σας έναντι 54.000 ευρώ, ένα ποσό που μπορεί να θεωρηθεί επένδυση για το μέλλον. Δείτε περισσότερα εδώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.