Σπάνια βλέπουμε αυτοκίνητα με αγωνιστικό DNA να περνούν απευθείας στην παραγωγή και να παίρνουν έγκριση για χρήση σε δρόμο. Κάτι τέτοιο συνέβη στην περίπτωση της Prodrive, μόνο που το αυτοκίνητο με νόμιμη άδεια οδήγησης, όχι μόνο προέρχεται από το αγωνιστικό, αλλά είναι και πιο βελτιωμένο. Πάμε να γνωρίσουμε το Prodrive Hunter, ένα αυτοκίνητο που μας θυμίζει κάτι από το ελληνικό Korres Project!
Πριν δούμε το συγκεκριμένο μοντέλο, αξίζει να αναφέρουμε ότι η αγωνιστική έκδοση πρόσφατα κατέκτησε την δεύτερη θέση στην γενική κατάταξη του Rally Dakar με τον Sebastian Loeb πίσω από το τιμόνι. Το Prodrive Hunter θα διατεθεί σε μόλις 25 αντίτυπα και το πρώτο έχει ήδη περάσει στην κατοχή ενός πρίγκιπα του Μπαχρέιν έναντι του ποσού των 1,5 εκατ. ευρώ προ φόρων.
Το αμάξωμα έχει μήκος 4.600 χλστ. και πλάτος 2.300 χλστ., ενώ έχει γίνει και συνολική χρήση carbon στο αμάξωμα για μείωση του βάρους. Τα ελαστικά έχουν αναπτυχθεί ειδικά για χωμάτινες διαδρομές και μπορεί η διάμετρος των ζαντών να αγγίζει τις 17 ίντσες, αλλά μαζί με τα ελαστικά φτάνει τις 35″. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί ασφαλώς στην ανάρτηση, η οποία έχει ρυθμιστεί με τέτοιον τρόπο ώστε η απόσταση από το έδαφος να εκτοξεύεται στα 400 χλστ. (350 χλστ. είναι η απόσταση του αγωνιστικού).
Ο κινητήρας είναι twin turbo V6 χωρητικότητας 3,5 λτ., αποδίδει 600 ίππους και 700 Nm ροπής, ενώ η κίνηση περνά ασφαλώς στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου σασμάν έξι σχέσεων. Σύμφωνα με την επίσημη εταιρεία, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε λιγότερα από 4 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα.
Στο εσωτερικό το κλίμα είναι 100% αγωνιστικό με μπάκετ καθίσματα, ζώνες τεσσάρων σημείων, roll cage και αφαιρούμενο τιμόνι. Επιπλέον, υπάρχουν και δύο οθόνες, μία πίσω από το τιμόνι που παρέχει τις απαραίτητες ενδείξεις και μία στην κεντρική κονσόλα.